[MK3] Po ruszeniu gaśnie, problem z odpaleniem |
Autor |
Wiadomość |
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 23 Gru 2010, 21:57
|
|
|
JOHNY napisał/a: | Z wydechu wali benzyną przy kręceniu | znaczy że nie spala. koledze post obok tez nie zapala... i kolejny temat o tym samym. |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
JOHNY
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37 Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 85 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 23 Gru 2010, 22:00
|
|
|
szynszyl napisał/a: | JOHNY napisał/a: | Z wydechu wali benzyną przy kręceniu | znaczy że nie spala. koledze post obok tez nie zapala... i kolejny temat o tym samym. |
O przepraszam kolego postarałem się i wyszukałem temat i grzecznie się zapytałem dopisałem do tematu z silnikiem takim jak mój z tymi samymi objawami, więc się nie czepiaj.
Z wydechu wali benzyną znaczy, że nie spala, a jak nie spala to nie odpala to ja się domyśliłem, ale miło mi, że chciałeś pomóc |
|
|
|
|
Mody9216
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 31 Dołączył: 22 Lis 2010 Posty: 56 Skąd: z zadupia
|
Wysłany: 23 Gru 2010, 22:18
|
|
|
po wczorajszych "kreceniach czyt. odpalaniach fiesty" podladowalem akus bo padl..:( i o 22 odpalila ;D...ale gdy dotke czujnika polozenia przepustnicy zaczyna wariowac schodzic na niskie obroty momentalnie i gasnie wiec szykuje sie mala wymiana kawalka plastiku i kabelka za 200-300zl^^
[ Dodano: Czw Gru 23, 2010 22:19 ]
JOHNY napisał/a: | szynszyl napisał/a: | JOHNY napisał/a: | Z wydechu wali benzyną przy kręceniu | znaczy że nie spala. koledze post obok tez nie zapala... i kolejny temat o tym samym. |
O przepraszam kolego postarałem się i wyszukałem temat i grzecznie się zapytałem dopisałem do tematu z silnikiem takim jak mój z tymi samymi objawami, więc się nie czepiaj.
Z wydechu wali benzyną znaczy, że nie spala, a jak nie spala to nie odpala to ja się domyśliłem, ale miło mi, że chciałeś pomóc |
niestety w klubie zostajesz chyba sam ..nie wiem moze sprawdz tez czujnik polozenia przepustnicy..ja mialem kabelek urwany polutowalem i pali ale jak sie zacznie nim ruszac to gasnie wykrec go i odpal tak moze zaskoczy mi odpalila;p |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 23 Gru 2010, 22:58
|
|
|
Mody9216 napisał/a: | wiec szykuje sie mala wymiana kawalka plastiku i kabelka za 200-300zl^^ | na allegro... takie ceny ?? |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
Mody9216
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 31 Dołączył: 22 Lis 2010 Posty: 56 Skąd: z zadupia
|
Wysłany: 23 Gru 2010, 23:09
|
|
|
a no jednak nie moze komus sie przyda link:
http://moto.allegro.pl/po...1364259685.html
tak mnie mechanik policzyl za ta czesc sam bylem zdziwiony..a jak sprawdzilem na allegro na "szybko" to akurat znalazlem cos za 220zl chyba..no ale jednak do fofci sa tansze wiec nie jest tak zle:) moj problem uwazam za zamkniety (jeszcze jutro z rana go wkrece(cpp) i zobacze moze bedzie dzialal a jak nie to bedzie wykrecony trudno..;P jakos przeboleje pare dni |
|
|
|
|
kazio-n
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kazimierz
Wiek: 37 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 170 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: 24 Gru 2010, 09:13
|
|
|
Poczytaj o reanimacji tego czujnika. Zostanie Ci 220zł w kieszeni... |
_________________
|
|
|
|
|
Mody9216
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 31 Dołączył: 22 Lis 2010 Posty: 56 Skąd: z zadupia
|
Wysłany: 24 Gru 2010, 13:21
|
|
|
kazio-n napisał/a: | Poczytaj o reanimacji tego czujnika. Zostanie Ci 220zł w kieszeni... | mialoby to sens jakby nie to ze byl w takim stanie ze wszystkie kabelki co z niego ida sa zastapione nowymi..i polutowane..jak narazie nie jest przykrecony jednynie podlaczylem pod jego kostke i tak sobie wisi dzis przykleilem z fiesta nic sie nie dzieje jedynie gdy odpala to tak jkaby miala gaz w podlodze na sekunde moze dwie a potem zachowuje sie normalnie nie muli nie gasnie nic..ale gdy tylko dotknie sie tego metalu co jest to auto zdycha jakby ja dusil wiec jak narazie zostanie tak jak jest od tej wilgoci mu sie musialo cos ^^uwalic |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 24 Gru 2010, 13:23
|
|
|
Komp nie jest głupi, jak się zorientuje że wskazania z czujnika są stałe to zacznie go olewać |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Mody9216
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 31 Dołączył: 22 Lis 2010 Posty: 56 Skąd: z zadupia
|
Wysłany: 24 Gru 2010, 13:30
|
|
|
JoeMix napisał/a: | Komp nie jest głupi, jak się zorientuje że wskazania z czujnika są stałe to zacznie go olewać |
moze i nie ale tak jest dobrze to po co to psuc ? |
|
|
|
|
JOHNY
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37 Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 85 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 24 Gru 2010, 22:41
|
|
|
A moja fiesta dalej martwa jakieś sugestie? |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 25 Gru 2010, 09:36
|
|
|
Mody9216, pojeździj troche z niepodłączonym lub niezałożonym CPP powiedz jak spalane gdy komputer wali dawkę paliwa "na ślepo" |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 25 Gru 2010, 12:22
|
|
|
JOHNY napisał/a: | iesta dalej martwa |
a co zrobiłeś?
Cytat: | Mi w porywach teraz z 15 litrów spalała. Wypluło błąd sondy, czujnika temp i map sensor. Dzisiaj po wizycie u Marka zakupiłem potrzebne rzeczy i podmieniłem mam nadzieje, że spalanie spadnie
Pytanie trzeba robić jakiś reset kompa? |
|
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
JOHNY
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37 Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 85 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 25 Gru 2010, 12:28
|
|
|
Wątpię, żeby to był powód, ponieważ po tej wymianie nakulałem ponad 100 km i spalanie spadło, samochód zaczął lepiej jechać nie było problemu. Reset też zrobiłem tak jak jest to na forum opisane. Jak zdechła sprawdziłem bezpieczniki, odpiąłem krokowca i dalej nic.
Znajomy który miał fiestę mówił mi o wyłączniku bezwładniościowym czy coś takiego. |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 25 Gru 2010, 13:27
|
|
|
JOHNY napisał/a: | Znajomy który miał fiestę mówił mi o wyłączniku bezwładniościowym czy coś takiego. | to się schyl do słupka pod nogami kierowcy
napisałeś
gdzie?
w baku, czy we wtrysku? chyba różnica. napisałem zdejmij obudowe filtra powietrza i podlej france paliwem (było o tym na forum 1.000.000.000 razy), sprawdź czy zapala
czy słychać wogóle pompe paliwa po przekręceniu kluczyka? |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
JOHNY
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37 Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 85 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 25 Gru 2010, 13:37
|
|
|
Guzik od odcięcia jest sprawny.
Pompe po przekręceniu kluczyka słychać. Jutro podjadę na stację po benzynę i podleje tak jak mówisz, ale wnioskuje, że paliwo jest po tym, że czuć benzynę, aczkolwiek świece są suche, albo tak szybko odparowuje... |
|
|
|
|
kazio-n
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kazimierz
Wiek: 37 Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 170 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: 25 Gru 2010, 16:04
|
|
|
Może poszedł Ci regulator ciśnienia paliwa .... lecz pierw zrób tak jak szynszyl, napisał o podlaniu. |
_________________
|
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 25 Gru 2010, 16:54
|
|
|
Skąd Wy bierzecie te 220 zł? Przecież są po 180 - http://ford.sklep.pl/pl,p...stnicy,cfi.html |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
JOHNY
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Fun
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 37 Dołączył: 21 Lis 2010 Posty: 85 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 25 Gru 2010, 17:17
|
|
|
Czy walnięta cewka też może spowodować, że auto nie odpala? Teraz po ciemku na szybko odkręciłem patelnie i przy kręceniu w pewnym momencie coś błysnęło w komorze gdzie jest filtr, albo to mgiełka była ciężko mi powiedzieć, bo ciemno już, zapachu benzyny jakoś nie wyczułem. Wytargałem akumulator do ładowania, jutro przyjadę z naładowanym akumulatorem i benzyną. Jak przymocowana jest cewka? Ciężko cokolwiek tam wymacać :( Jak ją odkręcę to czy jest możliwość sprawdzenia czy jest niesprawna? Nie mam żadnego miernika czy innych takich cudów. |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 25 Gru 2010, 19:55
|
|
|
JOHNY napisał/a: | Jak ją odkręcę to czy jest możliwość sprawdzenia czy jest niesprawna? | nie... ja proponuję trochę po chamsku ją sprawdzić. naładuj ten aku, niech ktoś kręci rozrusznikiem a ty, po kolei wyciągaj kable WN. można tak dobić cewkę, ale np. mi się nigdy nie udało. |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 25 Gru 2010, 19:58
|
|
|
JOHNY napisał/a: | iskra jest | to jest czy nie ma?? |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
|