| doładowanie statyczne | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | voo_STP   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 42
 Dołączył: 11 Lut 2010
 Posty: 36
 Skąd: ZG
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Sty 2011,  14:09   doładowanie statyczne |   
 |  
               | 
 |  
               | witam. czy któryś z magików fkp przerabiał to w fordzie z mechanicznym wtryskiem ? |  
				| _________________ Bo na luzie to trzeba żyć a nie jeździć.
 
 
   
 SCIROCCO GT2
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ombre888   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 02 Mar 2010
 Posty: 39
 Skąd: ok Tarnowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Sty 2011,  15:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | W fiescie RST był tylko efi. Ale w Escotcie s1 napewno a w s2 chyba tylko początek produkcji bo dalej był EFi. Ale sa na tym forum ludzie którzy zjedli zęby na  doładowanych cvh  tak ze moze ci pomoga coś w temacie |  
				| _________________ Escort MK3 xr3i 85r.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Sty 2011,  17:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | nie wiem co powiedzieć , to powiem niewyraźnie   
 A może doładowanie dynamiczne ? ( tzw pasywne turbo ? )
 |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krawiec   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: RST
 Silnik: Inny
 Wiek: 36
 Dołączył: 15 Sty 2008
 Posty: 352
 Skąd: Kraków
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Sty 2011,  00:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pasywne turbo w silnikach z elektroniką, która tego nie przewiduje daje tyle co strumienica, czyli fajny wygląd, +5pt respektu oraz satysfakcję właściciela,,, |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | voo_STP   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 42
 Dołączył: 11 Lut 2010
 Posty: 36
 Skąd: ZG
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Lut 2011,  03:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | doszliśmy z anjko do wniosku, że nie ma fizycznej możliwości doładowania statycznego. czyt. doładowania z butli ze sprężonym powietrzem, które jest zastosowane m in w autobusach komunikacji miejskiej. 
 
 
  	  | JoeMix napisał/a: |  	  | Pasywne turbo w silnikach z elektroniką, która tego nie przewiduje daje tyle co strumienica, czyli fajny wygląd, +5pt respektu oraz satysfakcję właściciela,,, | 
 
 montowałeś u siebie w 1.1 ?
 |  
				| _________________ Bo na luzie to trzeba żyć a nie jeździć.
 
 
   
 SCIROCCO GT2
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Lut 2011,  10:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tak, ale na gaźniku i z tego co pamiętam to jedyne co mi się udało zwiększyć to spalanie, moc może i wzrosła ale nieznacznie / nieodczuwalnie,,, |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lut 2011,  01:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | voo_STP,  - czym byś napełniał butlę i jak dozował powietrze ?  - potrzebny by był dużo bardziej skomplikowany , cięższy i większy układ niż kompresor , albo turbosprężarka . 
 Przy dzisiejszych cenach elektroniki i doładowywaczy , to bezsensowna sztuka dla sztuki .
 
 Pomyśl lepiej o przejsciu na podwójne gaźniki
   |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.