| Przesunięty przez: PumaRST 8 Cze 2008,  23:28
 | [MK3] rajdówka | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Cze 2010,  21:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | jesli jesteś w stanie to podmień dyfry, to znaczy wsadź dyfer z xr2i do rs1800. |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Cze 2010,  22:29 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | PumaRST napisał/a: |  	  | jesli jesteś w stanie to podmień dyfry, to znaczy wsadź dyfer z xr2i do rs1800. | 
 No i do stołu podano
   |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pvzon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 44
 Dołączył: 06 Sie 2004
 Posty: 311
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Cze 2010,  22:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | w końcu wsadziłem całą skrzynię z rs bo z wolnym ciężko i nie bardzo miałem czas na  rozbieranie. plus nowe simmeringi i olej. biegi wchodzą jak w mercedesie hehe |  
				| _________________ 1.1 clx rally
 www.flmg.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Cze 2010,  19:07 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | pvzon napisał/a: |  	  | biegi wchodzą jak w mercedesie hehe | 
 
 jak tak jak w moim , to Ci współczuję .
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tommur   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 52
 Dołączył: 07 Lip 2006
 Posty: 910
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Cze 2010,  19:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | pvzon, a na RS-ie 20.06 trzeba zapier..... biegami haha. Będzie ciężko |  
				| _________________ Prędkość była dobra
  , tylko zakręt był za ciasny   Czarnula Tommura
   Sędzia KJS, PPAiK i inne
   FKP RACE&RALLY TEAM
 Automobilklub Zachodniopomorski
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pvzon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 44
 Dołączył: 06 Sie 2004
 Posty: 311
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Cze 2010,  21:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | odpowiem tak, gdybym miał tą skrzynię na magnolii to bylibyśmy w 10 |  
				| _________________ 1.1 clx rally
 www.flmg.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Cze 2010,  18:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Heh - no to super   
 Wiem co to jest nieprecyzyjna skrzynia i jak wiele ona złego może narobić .
 |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pvzon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 44
 Dołączył: 06 Sie 2004
 Posty: 311
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2010,  18:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | witam po dłuższym czasie. pytanie: jaką radzicie ustawić zbieżność przy pochyleniach -2 stopnie? oczywiście z przodu. |  
				| _________________ 1.1 clx rally
 www.flmg.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pP   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 15 Mar 2008
 Posty: 832
 Skąd: Frampol
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2010,  19:13 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | pvzon napisał/a: |  	  | jaką radzicie ustawić zbieżność przy pochyleniach -2 stopnie? | 
 
 po pierwsze skąd wiedza, że -2? po drugie to radzę ustawić dobrze..
  tzn ani zbieznie ani rozbieżnie   |  
				| _________________ Ex
 BlackRS
 BlackST
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2010,  21:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ustaw na zero , ale z obciążeniem , z którym jeździsz ( czyli Ty + pilot itd ) |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pvzon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 44
 Dołączył: 06 Sie 2004
 Posty: 311
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2010,  22:18 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | pP napisał/a: |  	  |  	  | pvzon napisał/a: |  	  | jaką radzicie ustawić zbieżność przy pochyleniach -2 stopnie? | 
 
 po pierwsze skąd wiedza, że -2? po drugie to radzę ustawić dobrze..
  tzn ani zbieznie ani rozbieżnie   | 
 mam w pracy sprzęt do geometrii. wg. fabryki zbieżność ma być minimalnie rozbieżna
 |  
				| _________________ 1.1 clx rally
 www.flmg.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mikolaj_r   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Mikołaj
 Wiek: 38
 Dołączył: 25 Paź 2005
 Posty: 397
 Skąd: Tychy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2010,  23:04 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | pvzon napisał/a: |  	  |  	  | pP napisał/a: |  	  |  	  | pvzon napisał/a: |  	  | jaką radzicie ustawić zbieżność przy pochyleniach -2 stopnie? | 
 
 po pierwsze skąd wiedza, że -2? po drugie to radzę ustawić dobrze..
  tzn ani zbieznie ani rozbieżnie   | 
 mam w pracy sprzęt do geometrii. wg. fabryki zbieżność ma być minimalnie rozbieżna
 | 
 
 Jak w większości aut przednionapędowych
   |  
				| _________________ Mechanika pojazdowa. Diagnostyka komputerowa. Części do samochodów. tel. 53 111 111 3, email: czescimikolaj@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Paź 2010,  07:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | Hmmm, no to ja powiem tak: Ogolnie w rajdowce -2 stopnie to troche duzo. Idealnie by to bylo na tor. Ale jak juz tyle masz to mozesz zostawic a co do zbieznosci to generalnie troche w rozbioegu bym ustawil. A ile? Ustaw 20 minut i potestuj, jak bedzie zle to przestaw i tyle. Rajdowki to nietypowe auta i musisz ja ustawic pod siebie. Gorzej sprawa sie ma jak jezdzisz na slickach bo maja przerabanie sztywne boki i tutaj musisz idealnie sie wtrzelic ze zbieznoscia, inaczej auto bedzie bardziej nerwowe. Powodzonka
   |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pvzon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 44
 Dołączył: 06 Sie 2004
 Posty: 311
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Paź 2010,  16:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | ustawiłem na zero zbieżność,zobaczymy jak się będzie jeździć. a pochylenia dałem na -2 stopnie bo impreza w której jedziemy jest po w miarę równym betonie |  
				| _________________ 1.1 clx rally
 www.flmg.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Rkalitka   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`78
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/53KM
 Imię: Roman
 Wiek: 39
 Dołączył: 16 Sty 2008
 Posty: 1615
 Skąd: Perkowo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Paź 2010,  21:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | Widuje Twoją fiestę pod feuvertem na Ku Słońcu....Ciebie niestety nie wypatrzyłem żeby pogadać jeszce   
 Ale z bliska fiestolot wyglądabojowo
   |  
				| _________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pvzon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 44
 Dołączył: 06 Sie 2004
 Posty: 311
 Skąd: szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Mar 2011,  13:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | mam możliwość kupić silnik z rs2000.pytanko co muszę mieć koniecznie z osprzętu z rs2000 a co może zostać z rs1800 albo 1.6 xr2i? chodzi mi o altka dolot elektrykę kompa łapy itd? |  
				| _________________ 1.1 clx rally
 www.flmg.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ad@mus   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adam
 Wiek: 38
 Dołączył: 03 Lut 2007
 Posty: 1832
 Skąd: Orzesze SMI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Mar 2011,  14:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | cały przod...z zeteca nic nie podejdzie |  
				| _________________ 
    Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | trzeci   Moderator
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Artur
 Wiek: 55
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 7108
 Skąd: Szczecin
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tommirs   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 12 Sty 2008
 Posty: 614
 Skąd: Pyrlandia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Mar 2011,  00:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | ooo..znam tam kilka załóg. tym bardziej gratulacje! Niezły wynik!
 |  
				| _________________ ...były XR2i i RS1800
 
 __________________
 
 "Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Mar 2011,  07:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wow, elegancko - wielkie gratki   |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |