[MK3] Schemat LPG lovato. |
Autor |
Wiadomość |
devill1991
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 55 Skąd: KBC
|
Wysłany: 27 Mar 2011, 23:00 [MK3] Schemat LPG lovato.
|
|
|
Potrzebuje schemat elektryki instalki lovato do mk3 z mnixerem i przełącznikem 3-pozycyjnym. Ma ktoś coś takiego? Aha, i jak przebiega odłączanie wtrysków? |
_________________ Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
kolejna biała xr2i-> na śrubki
SZACENUK! |
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 27 Mar 2011, 23:07
|
|
|
Normalnie aż sie nie dobrze robi...
Co ty myślisz ze ktoś ma srebrną kulę co z niej wszystko wyczyta..
to tak jakbyś powiedział dajcie mi schemat forda bo mi nie pali...
Lovato to troche malo informacji.
Podaj jakieś oznaczenia z przełącznika(centralki). której generacji jest ta instalacja, Silnik: 1.6i8V/110KM mam rozumiec?
Google przeszukałeś?
I dokladniej do czego Ci potrzebny ten schemat? |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
devill1991
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 55 Skąd: KBC
|
Wysłany: 27 Mar 2011, 23:12
|
|
|
dokładnie połączenie centralki z wtryskami, cewkami i wszystkimi pierdołami które są niezbędne do pracy lpg. Centralka to stag-3. |
_________________ Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
kolejna biała xr2i-> na śrubki
SZACENUK! |
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 27 Mar 2011, 23:17
|
|
|
sam zakladasz lpg sobie?
tam masz chyba jeszcze oprócz przelacznika jakiś sterownik(komputerek) prawda?
[ Dodano: Nie Mar 27, 2011 23:27 ]
http://rapidshare.com/fil...LOVATO_FORD.pdf
moze Ci to pomoże |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
devill1991
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 55 Skąd: KBC
|
Wysłany: 27 Mar 2011, 23:51
|
|
|
gdybym wiedział jak ten komputerek wygląda... |
_________________ Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
kolejna biała xr2i-> na śrubki
SZACENUK! |
|
|
|
|
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 27 Mar 2011, 23:54
|
|
|
jesli chodzi o centralki to mas zwypuszczone klika kabli.
powiem ci kolorami gdyżpamietam bo robie w warsztacie lpg:
czerwony-podłanczasz pod plus na cewce po zapłonie
niebieski -cewki- idzie an wszystkie cewki(np na + a - to masa;czarny;)
czarny-masa
biały -rezerwa mostkujesz z niebieskim z zaworyu po czym ze wskaznika walisz do sruby przy zaworze w butli
brązowy- ściągasz izolacje i dajesz na kabel z 1 cylindra licząc od strony rozrządu
jak cos wal na gg 9335998 to ci pomogę
pozdros |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.