| Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013,  15:53
 | [MK3] BlackRS | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | tommirs   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 12 Sty 2008
 Posty: 614
 Skąd: Pyrlandia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Paź 2010,  22:39 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Ad@mus napisał/a: |  	  | Marek, powiedz mi co znaczy bo ja nie kumaty jestem xr2i ma magiel ze zmiennym przelozeniem?? | 
 
 nie Marek ale...:)
 W skrócie:
 W pozycji środkowej kierownica jest mniej czuła na skręty, żeby poprawić kierowanie na wprost.
 W pozycji skrętu zwiększa się przełożenie, żeby skręt był szybszy.
 
 To od dawna standard w większości ukł. kierowniczych.
 |  
				| _________________ ...były XR2i i RS1800
 
 __________________
 
 "Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DziDzia   vel DziaDzia
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: RS
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Patrycjusz :)
 Wiek: 39
 Dołączyła: 27 Lip 2005
 Posty: 4172
 Skąd: :: DDG ::
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pP   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 15 Mar 2008
 Posty: 832
 Skąd: Frampol
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Paź 2010,  08:30 | 
 |  
               | 
 |  
               | zgadzam się - ewidentna moja wina 	  | tommirs napisał/a: |  	  | sorry ale jak na mnie to marudzisz strasznie....po prostu nie wyciągnąłeś auta gazem tylko jak złapałeś uslizg odpuściłeś i Cię zamiotło. | 
 
 
  	  | tommirs napisał/a: |  	  | Nie wymądrzam się, ale nie czaje czemu się tak upierasz i zwalasz winę na wszystko dookoła. | 
 gdzie ja tak napisałem..twierdzę tylko po 3-4 imprezach moim autem, że w tym momencie bardzo ciężko jest robić 2-3 kontry pod rząd..wiele razy udawało mi się wychodzić z poślizgu ale jak majtnęło w drugą stronę to już nie zdąrzyłem..okejj można powiedzieć, że to kierowca dupa i nie zdąrzył przekładać szybko rąk, ale mówi mi to każdy z kierowców, którzy jadą fiestą - a wielu jest naprawde ogarniętych..
 poza tym to moje auto, mój pomysł na to, żeby jeździło mi się pewniej a przez to szybciej..także chill panowie
   
 
  	  | DziDzia napisał/a: |  	  | Ja tam się nie znam.. Ale pP, co by Ci w tym wypadku pomogło wspomaganie | 
 w tym przypadku nic! fakt źle napisałem. tak jak napisał tommirs tylko gaz tutaj by pomógł..
 |  
				| _________________ Ex
 BlackRS
 BlackST
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tommirs   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 12 Sty 2008
 Posty: 614
 Skąd: Pyrlandia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Paź 2010,  09:55 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | pP napisał/a: |  	  | wiele razy udawało mi się wychodzić z poślizgu ale jak majtnęło w drugą stronę to już nie zdąrzyłem..okejj można powiedzieć, że to kierowca dupa i nie zdąrzył przekładać szybko rąk,
 | 
 
 O widzisz....nie taka dupa wcale, jak Cię odbija w drugą stronę to już trudniejsza sprawa i tu przydaje się szybka kiera i bardziej bezpośredni układ. Przykładem jest np kart, gdzie bajecznie się zakłąda i wychodzi z kontrami.
 
 Wiem, że wymiatacze powiedzą, że jak odbija w drugą stronę to po prostu za długo przytrzymałeś kontrę i za głęboko, bo w wyniku tego przód auta poszedł juz w druga stronę....ale to nie takie proste i tu wazny jest dobry ukłąd kierowniczy.
 |  
				| _________________ ...były XR2i i RS1800
 
 __________________
 
 "Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pP   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 15 Mar 2008
 Posty: 832
 Skąd: Frampol
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Paź 2010,  10:09 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | tommirs napisał/a: |  	  | ale to nie takie proste i tu wazny jest dobry ukłąd kierowniczy. | 
 
 dochodzimy do sedna sprawy
  mój na pewno nie jest sprawny w 100%, a przy okazji wymiany na inny dokładam wspomaganie..zaszkodzić nie zaszkodzi a w miejscu pomoże   |  
				| _________________ Ex
 BlackRS
 BlackST
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lis 2010,  23:33 | 
 |  
               | 
 |  
               | jak dla mnie to za bardzo kręcisz kierownica zakręty powinieneś brać na jak najbardziej prostych kolach i z gazem ( co TommiRS już napisał). 
 Osobiście uważam ze wspoma jeszcze nasili takie sytuacje.
 
 Fota kozak.
   |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pP   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 15 Mar 2008
 Posty: 832
 Skąd: Frampol
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Mar 2011,  16:58 | 
 |  
               | 
 |  
               | z aktualności auto przeszło ostatnio przegląd wiosenny - olej, filtry, klocki, tarcze, zawieszenie..to co popsute wymienione..w tym momencie nic sie stuka nie puka i pierwszy start za nami już.. 
 wczoraj miałem przyjemność pościgać się u siebie na wościach - AK Biłgorajski organizuje imprezy typu rallysprint na torze w Biłoraju..jak zazwyczaj jest 10-15 aut tak wczoraj było 40 i nie doczekałem 3 próby  5 godzin czekania i pojechałem 2 razy 2 minutową próbę    ale widać organizatorzy zaskoczeni frekwencją..
 
 standardowo mocną ekipą była AK Chełm, trochę ludzi z zamościa, tomaszowa lubelskiego, lublina i biłgoraja, niektórzy tylko popalić gumę, inni z mocną fantazją, miejscami było niebezpiecznie bo fantazja ponosiła
 
 w mojej klasie cywilów nie było dużo, albo rajdówka albo zdłubana fura na tor..pojechałm tam z ciekawości i dobrze było. jakbym pojechał 3 próbe to w 15stce bym się zmieścił..
 
 z ciekawostek miałem przyjemnosć zmierzyć się z ex rajdową fiestą TomiegoRS
  Czasy porównywalne   
 tutaj szczegóły
 http://www.automobilklubb...hp?readmore=144
 |  
				| _________________ Ex
 BlackRS
 BlackST
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | arecki   Człowiek Whisky
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Wiek: 41
 Dołączył: 04 Sty 2009
 Posty: 1673
 Skąd: WWL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Mar 2011,  18:06 | 
 |  
               | 
 |  
               | pP, coś ten link nie działa |  
				| _________________ 
   
 
   
 Była Fiesta jest Focus
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pP   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 15 Mar 2008
 Posty: 832
 Skąd: Frampol
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Mar 2011,  20:29 | 
 |  
               | 
 |  
               | Serce rośnie , jak człowiek widzi kolejne fiesty na różnych imprezach   
 Gratki dla Ciebie i dla RS-ki , że zaczęliście sezon
   |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Mar 2011,  21:44 | 
 |  
               | 
 |  
               | Kurde pP, niezłe czasy. Szkoda że nie doczekałeś do końca. 
   |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pP   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 15 Mar 2008
 Posty: 832
 Skąd: Frampol
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | madek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kuba
 Dołączył: 23 Kwi 2006
 Posty: 1755
 Skąd: Jelenia Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Mar 2011,  23:48 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ładnie Ci się ta RSka trzyma w zakrętach   |  
				| _________________ była sobie RS`ka...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pP   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 15 Mar 2008
 Posty: 832
 Skąd: Frampol
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | trzeci   Moderator
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Artur
 Wiek: 55
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 7108
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Mar 2011,  10:22 | 
 |  
               | 
 |  
               | Nie dość, że nie prentka to i na dodatek ładna   Powodzenia pP, zwłaszcza w kwietniu na Torze Poznań z innymi hothach`ami.
 Pozdro ...
 |  
				| _________________ Verba volant, scripta manent
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pP   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 15 Mar 2008
 Posty: 832
 Skąd: Frampol
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Mar 2011,  10:34 | 
 |  
               | 
 |  
               | poznań w kwietniu musiałem odpuścić z powodów finansowych |  
				| _________________ Ex
 BlackRS
 BlackST
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Mar 2011,  17:40 | 
 |  
               | 
 |  
               | Czy ja dobrze widzę że jeździsz na YOKOHAMA A539 ? Jak się na tym jeździ?
 Cena niewiele niższa od Toyo R888, więc jestem ciekaw.
 |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | KUI3A   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Kuba
 Wiek: 42
 Dołączył: 31 Maj 2004
 Posty: 290
 Skąd: WaWa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Mar 2011,  20:00 | 
 |  
               | 
 |  
               | co prawda nie do mnie to pytanie ale jeździłem na A539 po Ułężu i są genialne, R888 na suchym czystym i przyczepnym asfalcie pewnie będzie lepsze ale A539 w każdych innych warunkach będzie lepsze, co ważne nie kładzie się na boki, ja jeździłem na 195/45/16 |  
				| _________________ 
   RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pP   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 15 Mar 2008
 Posty: 832
 Skąd: Frampol
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Mar 2011,  20:54 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Piter napisał/a: |  	  | Czy ja dobrze widzę że jeździsz na YOKOHAMA A539 ? Jak się na tym jeździ?
 | 
 
 takie opony mam z 1 waznego powodu - nie mam dwóch zestawów kół a więc musiły być dobrze klejące opony na suchym i mokrym..nie jeździłem jeszcze na r888 ale bardzo ciezko zagubić na tej oponie trakcje w zakrecie na asfalcie
   |  
				| _________________ Ex
 BlackRS
 BlackST
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Mar 2011,  21:01 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ty masz 15" tak? Też się zastanawiam nad tymi oponami tylko pod felgę 14"
 Ale chyba pójdę w R888
 |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |