Przesunięty przez: van 21 Cze 2014,  21:37		 | 
	
			[MK2] Szybko się grzeje | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Szpila  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.1/50KM 
                  Imię: Wojtek 
                  Wiek: 41  Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Kwi 2011,  12:16   [MK2] Szybko się grzeje
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Fiesta bardzo szybko sie grzeje, a po kilkunastu albo kilkudziesięciu przejechanych kilometrach wąż od chłodnicy jest taki twardy ze nie da sie go nacisnąć i jak by miał strzelić. Sprawdzałem wężyk co idzie od termostatu do zbiorniczka i jest przepływ. Nie wiem co może być przyczyną, pomóżcie prosze:)    | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Maćko  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`83 
                  Wersja: Xr2 
                  Silnik: 1.6/84KM 
                  Imię: Maciek 
                  Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 135 Skąd: Bytom 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Kwi 2011,  14:20   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Czy temperatura na wskaźniku jest wysoka ? Czy masz odpowiednią ilość wody w chłodnicy ? Jeśli Twoje obawy są skierowane tylko w stronę tego węża a reszta jest ok to myślę, że nie ma się co przejmować. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Kwi 2011,  17:27   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Szpila, odkręć korek na zbiorniczku i się bujnij z otwartym układem,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kuba87  		  
		 
         
  
 
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Jakub 
                  Wiek: 38  Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Kwi 2011,  17:29   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | uszczelka pod gławicą | 
             
						
				_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 
było łałdi w automacie, funwagen
 
był transit mk5 long na dokładkę
 
jest faketaxi w dizlu
 
jest dokurwiator D2Callya
 
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Szpila  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.1/50KM 
                  Imię: Wojtek 
                  Wiek: 41  Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Kwi 2011,  19:17   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Maćko napisał/a: | 	 		  | Czy temperatura na wskaźniku jest wysoka ? Czy masz odpowiednią ilość wody w chłodnicy ? Jeśli Twoje obawy są skierowane tylko w stronę tego węża a reszta jest ok to myślę, że nie ma się co przejmować. | 	  
 
 
 
Wody jest ok, temperatura wzrasta bardzo szybko, a wskaźnik mi po chwili spada na dół ale to chyba jest akurat problem czujnika temp. Właśnie  muszę sie przejmować bo nigdy tak nie było    
 
 
[ Dodano: Sob Kwi 02, 2011 20:21 ]
 
 	  | kuba87 napisał/a: | 	 		  | uszczelka pod gławicą | 	  
 
 
a czy oznaką tego nie był by olej w zbiorniczku wyrównawczym?? | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 DziDzia  		  
		 
         vel DziaDzia
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk5`00 
                  Wersja: RS 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Imię: Patrycjusz :) 
                  Wiek: 39  Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG :: 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 vegetagt  		  
		 
         Administrator / Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4012 Skąd: Olsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Kwi 2011,  11:14   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | albo będzie czuć spalinami po odkręceniu zbiorniczka, gdy cisnienie w ukladzie wzrosnie ( cieply silnik ). | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Szpila  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.1/50KM 
                  Imię: Wojtek 
                  Wiek: 41  Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Kwi 2011,  11:43   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | vegetagt napisał/a: | 	 		  | albo będzie czuć spalinami po odkręceniu zbiorniczka, gdy cisnienie w ukladzie wzrosnie ( cieply silnik ). | 	  
 
 
no to tego nie ma     a w zbiorniczku jest cały czas czysty płyn i tyle samo go     spóbuje jeszcze dzisiaj sposobu JoeMix-a
 
 
a moze bedzie to takie bardziej prostsze rozwiązanie    
 
 
 	  | Żółwik Tuptuś napisał/a: | 	 		  | ( jeżeli tak nie jest silnik po osiągnięciu tempreatury pracy będzie nam sieprzegżewał co może doprowadzic do jego uszkodzenia , innym objawem będą mocno napęczniałe węże małego obiegu ) .  | 	   
 
 
[ Dodano: Nie Kwi 10, 2011 13:29 ]
 
Sprawa załatwiona. Nowy Termostat padł. Wymieniony na jeszcze nowszy     i hula jak nigdy:P przy okazji czujnik temp. który nareszcie pokazuje jak należy. Dzięki wszystkim za chęci i pomoc | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.