| 
		[MK3] wymiana parownika a osiagi | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Yankes  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.4i/71KM 
                  Wiek: 41  Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 181 Skąd: Toruń / R2 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Kwi 2011,  09:39   [MK3] wymiana parownika a osiagi
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Czy po wymianie parownika na nowy auto moze uzyskac lepsze osigai badz mniejsze spalanie? | 
             
						
				_________________ LIVE FAST DIE YOUNG
 
CARPE DIEM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Kwi 2011,  09:45   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jesli stary mial już nieszczelne membrany to oczywiście ze spalanie tzn zużycie spadnie. 
 
Co do osiągów to z pewnością tez, wszystko zależy w jakim stanie był stary parownik.
 
 
Koszt nowego to 300zł
 
zestaw naprawczy starego 150zł.
 
 
Przemyślałeś wymianę? | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Yankes  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.4i/71KM 
                  Wiek: 41  Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 181 Skąd: Toruń / R2 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Kwi 2011,  09:49   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | drzeniow, Znalazlem nowy za 170 pln | 
             
						
				_________________ LIVE FAST DIE YOUNG
 
CARPE DIEM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Kwi 2011,  09:50   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               taki sam czy innej firmy?
 
 
Jakiej marki masz parownik? bo ja looknąłem tylko na allegro to zestaw n kosztuje ok 50zł | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Yankes  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.4i/71KM 
                  Wiek: 41  Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 181 Skąd: Toruń / R2 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Kwi 2011,  13:10   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               drzeniow,  Nie wiem jakiej firmy jest bo to dosyc stara instalacja jest i wszystko jest juz zasniedziale i zachlapane brudem.
 
Jak czesto powinno sie wymieniac membrane? | 
             
						
				_________________ LIVE FAST DIE YOUNG
 
CARPE DIEM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bojarek  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: Ghia 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Grześ 
                  Wiek: 78  Dołączył: 13 Lip 2010 Posty: 153 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Kwi 2011,  14:54   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Yankes: Nie ma konkretnych wartości; bywa, że powyżej 50tkm membrana jest sztywna a innemu po 120-tu reduktor działa normalnie. | 
             
						
				_________________ Pyrki można gotować, byle nie na gazie... | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Pawełos666  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`99 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Ford BMW 
                  Wiek: 38  Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Maj 2011,  17:14   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | przejzalem troche wyniki tej S'ki, zdaje sie ze na hamowni miales wynik 58KM na gazie i tylko troche lepszy na benzynie, dobrze mowie? a czy widziales na wykresie w zakresie jakich obrotow miales ta moc (takze na benzynie)? jesli nie to przyjzyj sie dobrze... zanim zamierzasz cos dokladac do autka... | 
             
						
				_________________ CVH 1.4 FU..'89
 
 
 
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.