Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
17 Gru 2006, 17:35
recyrkulacja spalin vs zetec
Autor Wiadomość
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15 Kwi 2011, 16:06   

i olej żyga w filterek i wszystko ładnie leci na ulicę, a za tobą fruwają po ulicy na poślizgach. Ten filterek to tylko taki tiuning, a pewnie Pele za duzo oleju traci przez odmę i chce gdzies olej zbierać :rotfl:
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
TomeX500 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 466
Skąd: Opole
Wysłany: 16 Kwi 2011, 12:00   

No nie wiem, w E30 tak miałem, jak i wiele innych ludzi i nie rzygało olejem... Co najwyżej dymek sobie leciał. Kwestia konstrukcji pokrywy zaworów.
_________________
Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.

XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 
 
 
Krawiec 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Kraków
Wysłany: 17 Kwi 2011, 14:20   

Panowie bo ja nie rozumiem temat jest o usunieciu recyrkulacji spalin a wy o oli catch tankach piszecie a pozniej czlowiek sie pomyli jak nie bedzie wszystkiego kumal.
_________________
Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec
 
 
Pele 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 757
Skąd: Szczecin
Wysłany: 22 Kwi 2011, 21:25   

Tommur napisał/a:
w temacie chyba RS Pucio jest jak wykonać odmę na BK Magnolia 2009


Hmmm przejrzałem te 6 stron tematu Pucia i nie ma :sad: w wyszukiwarce też tylko ten temat mi wyskakuje :sad: Ale dzięki, coś tam sobie wykombinuję :)

Tommur napisał/a:
Pele za duzo oleju traci przez odmę i chce gdzies olej zbierać :rotfl:


No prawie :-P Cały filtr powietrza mam czarny a co za tym idzie dolot i przepustnicę też :|

Krawiec napisał/a:
Panowie bo ja nie rozumiem temat jest o usunieciu recyrkulacji spalin a wy o oli catch tankach piszecie a pozniej czlowiek sie pomyli jak nie bedzie wszystkiego kumal.


Po pierwsze to jest temat z 2005 roku i nikt się wo chyba nie bawi.
Po drugie już wtedy ten temat zszedł z toru i ja go tylko pociągnąłem dalej.
Po trzecie z dyskusji o recyrkulacji nie wynikają żadne znaczące konkrety.
A po czwarte jak niekumaty weźmie się za usuwanie recyrkulacji spalin to ja dziękuję ...
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 23 Kwi 2011, 01:16   

Karwa dziewczyny w zetecu jest to uklad napowietrzania spalin zimnego silnika w przypadku silnikow z EGR ma i napiwietrzanei oraz recyrkulacje spalin tylko po to zeby spelnic emisje normy spalin dla danego roku produkcji....
Dajcie sobie spokoj z dywagacjami co ile daje...
Podstawa to FUCK THE FUEL ECONMY!! i pipeprzyc zielonych....
Wywalajac w/w ulklady daje sie silnikowi czyste zycie... a roznice jest w stranie tylko hamownia wyczuc...
_________________

 
 
 
Krawiec 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Kraków
Wysłany: 24 Kwi 2011, 13:27   

Pele napisał/a:
A po czwarte jak niekumaty weźmie się za usuwanie recyrkulacji spalin to ja dziękuję ...


faktycznie ogromny problem odciac 4 rurki i zaslepic srubami... definitywnie trzeba miec doktorat...
_________________
Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec
 
 
TomeX500 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 466
Skąd: Opole
Wysłany: 24 Kwi 2011, 14:22   

Trza jeszcze odpiąć przewód podciśnienia, odłączyć wtyczkę i wywalić te rurki :P
_________________
Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.

XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 
 
 
Pele 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 757
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24 Kwi 2011, 16:18   

Krawiec napisał/a:
faktycznie ogromny problem odciac 4 rurki i zaslepic srubami... definitywnie trzeba miec doktorat...


Krawiec napisał/a:
a pozniej czlowiek sie pomyli jak nie bedzie wszystkiego kumal


Zdecyduj się :-P A resztę Fordon wyjaśnił :ok:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
Ad@mus Tuning mechaniczny 24 18 Lis 2013, 21:23
Peedro
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: FAQ - przepływka z Mondeo 2.0 w Zetec-u 1.8
TomeX500 Tuning mechaniczny 4 12 Lip 2011, 08:55
PumaRST


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.