| 
		1.4 cvh+zetec top | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Ad@mus  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Adam 
                  Wiek: 38  Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Cze 2011,  19:26   1.4 cvh+zetec top
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jesli mozliwa jest hybryda zwana na wyspach zvh czyli dol zeteca i czapka cvh to odwrotnie tez sie da??
 
czy na bloczek np 1.4 da rade postawic czapke z ziutka?? osprzet ziutkowski lacznie z kompem itd??
 
na pytanie po co-zeby bylo... mocne 1.4 | 
             
						
				_________________
   
 
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Żółwik Tuptuś  		  
		 
         Ninja TEAM
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`81 
                  Wersja: Turbo 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Cze 2011,  19:47   Re: 1.4 cvh+zetec top
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Ad@mus napisał/a: | 	 		  
 
na pytanie po co-zeby bylo... mocne 1.4 | 	  
 
 
a jak mocne ? ( wiem , że widziałeś tematy o CVH budowanych w OBR i mających około 100 KM więc w ile celujesz ? ) | 
             
						
				_________________ Wanna Rallye Team
 
&
 
Bad Boys Racing Team
 
 
ADHD/Adrenaline | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Ad@mus  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Adam 
                  Wiek: 38  Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Cze 2011,  19:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Żówiku, raczej traktuje narazie te info jako teoria
 
moc w jaka celowac mozna by bylo to 90-110ps
 
wiem ze 1.4+fanty z xr dawaly jakies 100ps, ale to cvh, ciekawi mnie jak by latalo 1.4 16v | 
             
						
				_________________
   
 
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 luki  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 39  Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Cze 2011,  20:00   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               1,4 cvh z górą 1,6 cvh (gaźnik) na osprzęcie i kompie  z 1,3 jako tako    | 
             
						
				_________________ Jest seFieścina 
 
jest i modneo
 
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Daras84  		  
		 
         King of Bednary 2011
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Cze 2011,  21:45   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Marek kiedyś z tego co pamiętam przeliczał itp taką konstrukcję, ale to on sie musi wypowiedzieć | 
             
						
				_________________ AUTO LAWETA 24H
 
SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Stunt_Man  		  
		 
         Niereformowalny
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Domi 
                  Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Cze 2011,  22:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ja przymierzałem głowice z zeteca do 1.6 cvh i o ile pasują otwory na śruby to koła zębate paska rozrzadu już w jednej płaszczyźnie nie są     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Żółwik Tuptuś  		  
		 
         Ninja TEAM
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`81 
                  Wersja: Turbo 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 2 Cze 2011,  14:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Ad@mus napisał/a: | 	 		  Żówiku, raczej traktuje narazie te info jako teoria
 
moc w jaka celowac mozna by bylo to 90-110ps
 
wiem ze 1.4+fanty z xr dawaly jakies 100ps, ale to cvh, ciekawi mnie jak by latalo 1.4 16v | 	  
 
 
Ale z tego co pamiętam , to ford robił 1.4 16fał i to nawet chyba w mk4 wypuszczali . 
 
 
poza tym 1.4 i 90 - 110 KM - jak gdziekolwiek poza FKP powiesz , że jest mocne to delikatnie mówiąc możesz się spotkać z wybuchami niepohamowanej euforii ( z puszczaniem zwieraczy włącznie ) 
 
 
Przemyśl to - zbudujesz silnik , który ( znając Ciebie ) będzie chodził poświęcając temu czas i kasę , w momencie , gdy równolegle ford wypuścił już takowy ( 1.4 16 v ) albo osiągnięcie podobnych mocy jest dostępne od zaraz , niskobudżetowe i z przetartą ścieżką  ( 1.4 CVH na gratach z ikserki ) . 
 
 
Moc o której mówisz Chodna Civic ma z 1.4 po przebiegu 200 tyś km a Ty chcesz konstruować nowy silnik ? 
 
 
Po co ? | 
             
						
				_________________ Wanna Rallye Team
 
&
 
Bad Boys Racing Team
 
 
ADHD/Adrenaline | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Cze 2011,  06:52   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | No tak, ale pierwszy 1,4 16V to Zetec-S z fiesty mk4 (i wyżej). Rzeźby w ch..j, bo ma nawet wydech z drugiej strony.... | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marcin  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6i16V/100KM 
                  Imię: Marcin 
                  Wiek: 40  Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Cze 2011,  08:37   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | wydech to nie problem w porównaniu z elektryką | 
             
						
				_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Lokmen  		  
		 
         Zeus
 
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Cze 2011,  08:56   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ależ panowie fabryczny fordowski 1,4 16V ma seryjnie 90KM - wiec po co takie rzeźbienie w gównie    - jak to przerost formy nad treścią, żeby jeszcze celował w 120-130Km to możnaby sie pobawić, a tak to  te 90-100 KM to żadna rewelka | 
             
						
				_________________
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Daras84  		  
		 
         King of Bednary 2011
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 3 Cze 2011,  09:56   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | własnie, lepiej taniej i mniej awaryjnie, wsadzic wiekszy silnik | 
             
						
				_________________ AUTO LAWETA 24H
 
SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marek  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Imię: Marek 
                  Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Cze 2011,  14:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Odpowiadajac na pytanie z tematu: Nie da sie, spr na przykladzie 1.6 cvh ale z 1.4 bedzie pewnie to samo. Zawory zapieraja sie o tloki. | 
             
						
				_________________
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Stunt_Man  		  
		 
         Niereformowalny
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Domi 
                  Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Cze 2011,  21:26   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ale tłoki wersji gaźnikowej czy wtryskowej? bo coś pamiętam że były inne     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 luki  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 39  Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Cze 2011,  21:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ale w zetecu mas tłoki płaskie a czy to CVH gaźnik czy wtrysk nie masz płaskich tłoków (ja sienie spotkałem) no chyba ze RSturbo     | 
             
						
				_________________ Jest seFieścina 
 
jest i modneo
 
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kuba87  		  
		 
         
  
 
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Jakub 
                  Wiek: 38  Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Cze 2011,  21:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               gaznikowe i wtryskowe maja wypukłe denka
 
wtryskowe mają takie hmmm garby z podcieciami na zawory
 
a zetec ma płaskie
 
RST chyba tez nie wiem dokładnie gdzies było porównanie chyba w mechanice | 
             
						
				_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 
było łałdi w automacie, funwagen
 
był transit mk5 long na dokładkę
 
jest faketaxi w dizlu
 
jest dokurwiator D2Callya
 
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Ad@mus  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Adam 
                  Wiek: 38  Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Cze 2011,  21:34   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               cala zabawa polega na tym ze jest 1.4 na wielopunkcie, i zeby zostawic lapy itd a zbudowac 16v na gorze
 
takie weekendowe rozwazania mialem, no i myslalem ze jak ZVH chodzi to moze odwrotna konwersja tez pojedzie
 
taaaaaka se luzna gadanina     | 
             
						
				_________________
   
 
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Daras84  		  
		 
         King of Bednary 2011
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`90 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Cze 2011,  22:04   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | to składaj i próbuj | 
             
						
				_________________ AUTO LAWETA 24H
 
SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 PumaRST  		  
		 
         Princessa of Ułęż
 
  
 
  
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Cze 2011,  22:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               tam jest jakiś problem natury technicznej, nie pamiętam czy nie głównie w układzie rozrządu. Generalnie nie ma to sensu. 
 
 
a tak na marginesie, 1,4 16v w mk4/5 jak i w Pumie 1,4 to silnik yamahy więc to zupelnie inna konstrukcja. | 
             
						
				_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Fordon  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: ST 170 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 40  Dołączył: 01 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Cze 2011,  23:57   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Wolal bym 1.4 z focusa, pumy, fiesty niz takie cos co bylo by skrzyzowaniem K...y z oslem... zero pomyslunku w tym wypadku... jak chcesz maly silnik i spora moc to 1.25...  i na tym zabawa sie konczy... | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Marek  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: RST 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Imię: Marek 
                  Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Cze 2011,  11:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jeśli bardzo Ci zależy na CVH 16V to szukaj takiego kitu, bodajże Schrick robił     
 
  | 
             
						
				_________________
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |