Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 21:04
[MK4] Filtr powietrza
Autor Wiadomość
myslas 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 45
Skąd: Rogoźno
Wysłany: 23 Lut 2011, 17:52   [MK4] Filtr powietrza

Witam mam takie pytanie czy może mi ktoś wytłumaczyć, w którym miejscu w Fieście 1,8 D znajduje się wejście filtra powietrza, gdyż mam w zimie straszne problemy z odpalaniem i chciałem wypróbować taki specyfik Start Rapid firmy Wurth ale nie wiem, w które miejsce mam psikać. Może ktoś się już spotkał z takim problemem.
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 23 Lut 2011, 19:19   Re: Filtr powietrza

myslas napisał/a:
Witam mam takie pytanie czy może mi ktoś wytłumaczyć, w którym miejscu w Fieście 1,8 D znajduje się wejście filtra powietrza, gdyż mam w zimie straszne problemy z odpalaniem i chciałem wypróbować taki specyfik Start Rapid firmy Wurth ale nie wiem, w które miejsce mam psikać. Może ktoś się już spotkał z takim problemem.


Tak, spotkaliśmy się, nawet jest FAQ na ten temat podwieszone. A psikanie Startami i innymi tego typu g****** to zostaw dla operatorów ciężkiego sprzętu rolniczego...
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
myslas 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 45
Skąd: Rogoźno
Wysłany: 23 Lut 2011, 19:27   

Dlaczego skoro to starter dla silników samochodowych benzynowych i diesla? Jak nie chce odpalić to co zrobić...wszystko już wymieniłem w zeszłym roku łącznie z rozrusznikiem i nic silnik Endura De jest do dupy i nic tego nie zmieni latem jest wszystko ok zima jest tragedia...a i czy mógłbym dokładnego linka dostać to miejsca gdzie jest informacja na ten temat?
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 23 Lut 2011, 19:35   

myslas napisał/a:
Dlaczego skoro to starter dla silników samochodowych benzynowych i diesla? Jak nie chce odpalić to co zrobić...wszystko już wymieniłem w zeszłym roku łącznie z rozrusznikiem i nic silnik Endura De jest do dupy i nic tego nie zmieni latem jest wszystko ok zima jest tragedia...a i czy mógłbym dokładnego linka dostać to miejsca gdzie jest informacja na ten temat?


Nie p... że silnik jest do dupy, tylko widocznie stan jest do dupy. Wszystko wymieniłeś, to jest akumulator, rozrusznik, okablowanie, świece, przekaźnik świec, paliwo na zimowe, kompresje (tj remont silnika), itd? ;)
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
myslas 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 45
Skąd: Rogoźno
Wysłany: 23 Lut 2011, 19:39   

Tak wszystko :) Wszystko według zaleceń na waszym forum :) Silnik ma przejechane 130 ts więc stan jest dobry każdy mechanik mi mówi że te silniki tak mają...prosiłbym o tego linka nie mam ochoty na dyskusje:)
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 23 Lut 2011, 19:41   

Znajdz pod maską obudowe filtra (czarna puszka zapewne) i tam sikaj, a najlepiej zdejmij rure dolotu i sikaj bezposrednio w kolektor.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
myslas 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 45
Skąd: Rogoźno
Wysłany: 23 Lut 2011, 20:14   

czyli tam przed filtrem tak? bo tam to idzie wyjać bez problemu...
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 24 Lut 2011, 18:22   

myslas - jeśli komprecha dobra, rozrusznik działa, a akumulator daje prąd, to znaczy, że coś minąłeś. Te silniki nawet przy ogromnych mrozach potrafią za pierwszym 'strzałem" odpalić. O świecach żarowych nic nie napisałeś. Zmieniałeś? Paliwo się nie cofa?

Co do wlotu - jest gdzieś w nadkolu - tam w każdym razie idzie rura.

Swoją drogą - to, że silnik ma przejechane 130 tysięcy nic nie mówi o tym jak był użytkowany. Tak jak człowiek - w wieku 80 lat może biegać w maratonach albo mając 30 być "dziadem".
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
myslas 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 45
Skąd: Rogoźno
Wysłany: 26 Lut 2011, 13:55   

Świece żarowe wymieniłem w wakacje sprawdzałem ciśnienie wszystko jest ok świece są podgrzewane, tak na moje oko to problem leży w tym że gdzieś paliwo nie dochodzi. Pompę paliwową też sprawdzałem, wtryski są nowe. Samochód kręci bardzo długo na sucho po kilkunastu razach zaczyna odpalać jak ciągnik po czym cały się trzęsie i na gazie jak go trzymam dochodzi do normalności. Jest to strasznie upierdliwe. Paliwo jest cały czas w wężyku.
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 26 Lut 2011, 14:07   

Temat paliwa i ew. zapowietrzenia układu był wałkowany tutaj N razy, polecam przejrzeć. Samemu można też węże posprawdzać - to nic nie kosztuje.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
myslas 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 45
Skąd: Rogoźno
Wysłany: 27 Lut 2011, 13:14   

Jest też temat mobilizera być może on blokuje zapłon samochód jest stary czy to możliwe?
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5737
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 27 Lut 2011, 16:23   

Śmiem podejrzewać, że po podłączeniu "mobilizera" w aucie silnik sam by się włączał jakby się do niego podchodziło na bliżej niż 5 metrów, więc to raczej nie to ;]

A gdyby padło immo, to efekt byłby najbliższy wyciągnięciu akumulatora z auta.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
myslas 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 45
Skąd: Rogoźno
Wysłany: 14 Sie 2011, 11:38   

zamykam temat:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK4] Filtr powietrza K&N
zajac1990 Tuning mechaniczny 14 22 Sty 2014, 07:00
Romel
Brak nowych postów [MK4] Stożkowy filtr powietrza jaki ?
bramkarz12 Tuning mechaniczny 1 28 Maj 2013, 23:17
Peedro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.