[MK5] Chiptuning 1.8 TDDi 75KM |
Autor |
Wiadomość |
hekoGCS
Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57 Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 55 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 4 Sie 2011, 14:48 [MK5] Chiptuning 1.8 TDDi 75KM
|
|
|
...tak przeglądałem dział, i nie znalazłem jednego konkretnego tematu...w "temacie" chipsów 1.8tddi, więc zarzucę nowy
...przykład kolejnej Fiestki, która bez ruszania turbinki zrobiła niezły wynik
...jeszcze jakby tak ruszyć troszkę doładowanie i jakiegoś icka zapodać, byłby hardcor
|
_________________ Wypożycz FF RS http://gcscars.pl/
http://www.gcstuning.pl/
https://www.facebook.com/GCSTuning/
|
Ostatnio zmieniony przez trzeci 5 Sie 2011, 18:51, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 4 Sie 2011, 16:00
|
|
|
Pufcio swoją fieste czipował |
|
|
|
|
hekoGCS
Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57 Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 55 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 4 Sie 2011, 22:41
|
|
|
jak nie zobaczy zaraz bedzie chlipal pod nosem biedaczek
ale faktycznie 2 godzinki i wykres sliczny, ja tez podobny bym chcial oczywiscie z moimi wynikami |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
Ostatnio zmieniony przez ElGrey 4 Sie 2011, 22:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 4 Sie 2011, 22:46
|
|
|
hekoGCS, jaki odczyt dal czujnik IAT po wirusie przy palowaniu ??
Pufcio i tak i tak bedzie robil wieksze T + FMIC wiec bedzie mozna poszalec...
hekoGCS, zakladajac czysto teoretycznie FMIC z orurowaniem + wieksza suszarka z VNT osadzona w takiej puszcze jaka jest fiesta ma sens bo nie wiem czy seryjny uklad wtryskowy podola takim doladowaniom i obciazeniom?? |
_________________
|
|
|
|
|
hekoGCS
Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57 Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 55 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 6 Sie 2011, 00:44
|
|
|
...wywaliło mnie z forum po zmianie maila
...przy seryjnym doładowaniu ok. 0.9bar w piku temp, rośnie spokojnie nawet do 80..90st , jakiekolwiek "grzebanie" przy IAT po modzie mija się z celem, bo zacznie się zadyma
...oryginalny, zdrowy układ zasilana wystarczy spoko do ponad 110Km..ale czy VNT jest potrzebne, nie wiem..seryjna sprężarka podkręcona np. MBC dmuchnie spoko 1.2...1.3bar ale wtedy limiter ECU uwala dawkę, w mojej Foce tddi szukałem przez 20 poprawek cholernego limiterka, ale nie ogarnąłem, na dzień dzisiejszy musiałem oszukać mapsensor i ładuję 1.4bar z podtrzymaniem do końca na 1.1bar (w serii 0.6bar)
na razie zatrzymałem się na 118KM i 280Nm, ale z tym małym ickiem mam na dolocie błyskawicznie 80st. poza tym kat i cieniutki wydech są jeszcze na miejscu...i widzę że obiłem się o granicę napełniania...jak zapompuję 1.5bar i trzymam 1.3 do końca, choć paliwa wciąż w nadmiarze, nie dyga ani kucyka...nawet spada, teraz muszę wydech uwolnić, zobaczyć jak dolot się prezentuje, no i natychmiast FMIC zarzucić |
_________________ Wypożycz FF RS http://gcscars.pl/
http://www.gcstuning.pl/
https://www.facebook.com/GCSTuning/
|
|
|
|
|
Puff
Forumowy Maruda
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 37 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5737 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 6 Sie 2011, 01:06
|
|
|
hekoGCS - e tam, zaraz żal ;] Spokojnie - doświadczenie wyciągnięte z chipowania Ci się przyda, bo Cię jeszcze odwiedzę, bynajmniej nie po to, żeby dołożyć pojedyncze Nm - korekta będzie dużo większa, a ja bardziej wybredny |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 6 Sie 2011, 01:23
|
|
|
hekoGCS, od razu powiem ci tak z przykladu Pufcia na zlocie gdzie walczyl i walczyl z mk5 sportami zeby je przegonic a IAT pokazalo mi 85*C no to horror jest dla turbo, przejazdow zrobil z 6-7 pod rzad... kazalem mu zjechac zostawic odpalone auto poczekac 15 minut i jazda ze sportem... sklepal oba... i teraz takie male przemyslenie FMIC obowiazkowo + luzny wydech 2.5" z ostatnia puszka przelotowa (rura koncowa w ziemie), skoro na Twoim przykladzie ten uklad daje rade do takich watrosci to ja bym sprobowal z wieksza suszarka jak juz Pufciowi podpowiedzialem wraz z VNT i jak nim sterowac (znasz to z MK3 130KM MDO) to samo bym zrobil u Pufcia, stad pytanie o wydajnosc tego ukladu, bo osobiscie ich nie robilem az do takich wartosci... Jesli posiedzisz pomyslisz to zapewne znajdziesz ten sam pomysl odnosnei zeliwa wydechowego i VNT co i ja... + twoje strojenie... niestety ja nie mam takie zapalenca tak blisko odnosnie TDDI jak TY
W razie pytan wal na PW a wyjasnie ci o co mi chodzi dokladnie od a do z zeby zrobic mocne TDDI ktore kreci ciekawe czasy na 1/4 a za razem jest ciekawe do jazdy na co dzien... okolice 14,5 czekaja... |
_________________
|
|
|
|
|
hekoGCS
Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57 Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 55 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 6 Sie 2011, 02:20
|
|
|
...problem to czas, swoje paści dłubię po nocach, a ostatnio jak minie 22...23-cia mam problemy z sąsiadami, hamownia im przeszkadza
...w przyszłym tygodniu przelecę wydech, zobaczymy ile tam trzyma, myślałem zadzwonić do karambola, może mi coś skleci na próbę...fmic może też jakoś ogarnę, bo w przeciwieństwie do Pufcia, jak się zatrzymam i postoję chwilkę, ten nieszczęsny ic leżący na silniku daje mi 80st...startować mogę tylko ze startu lotnego i najlepiej jak deszcz pada
...karambolowe hybrydy do MDO jak mu zwróciłem pierwsze, teraz zaczęły wstawać, nawet w tddi 115KM vnt dają radę, VP44 skończyło się na 152KM
a pierwsza do tdci wstawała tak
|
_________________ Wypożycz FF RS http://gcscars.pl/
http://www.gcstuning.pl/
https://www.facebook.com/GCSTuning/
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 6 Sie 2011, 09:42
|
|
|
zajebiste wyniki... czekamy na ciag dalszy |
_________________
|
|
|
|
|
hekoGCS
Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57 Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 55 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
hekoGCS
Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57 Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 55 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 21 Sie 2011, 13:05
|
|
|
Uuu az dziwne ze szybciej nie wstaje turbina przez luzniejszy wydech... jakies puszki dales na wydech czy tylko koncowy ?? |
_________________
|
|
|
|
|
hekoGCS
Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57 Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 55 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1098 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 21 Sie 2011, 13:43
|
|
|
Że tak się wtrącę... Kraków? Hamownia? Gdzie dokładnie i za ile? Bo ja mam uturbionego wolnossaka przez Fordona do zhamowania |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 21 Sie 2011, 14:28
|
|
|
No to lipa jednym slowem i chyba czas na wieksza suszarke w foce...
ministerq, smigaj smigaj bo sam jestem ciekaw co z tego wyszlo |
_________________
|
|
|
|
|
hekoGCS
Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57 Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 55 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21 Sie 2011, 15:15
|
|
|
...nie wiem czy pomoże suszarka, już teraz gdy podnoszę doładowanie, nie ma różnicy w mocy, chyba że to maleństwo gotuje przy 1.5bar
...ministerq na hamownię wpadaj, tylko zadzwoń wcześniej ...koszt dla Fordziarzy 70 zeta za parę dokładnych pomiarów |
_________________ Wypożycz FF RS http://gcscars.pl/
http://www.gcstuning.pl/
https://www.facebook.com/GCSTuning/
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 21 Sie 2011, 15:46
|
|
|
No przy 1.5 bara to seryjna suszarka niestety zaczyna gotowac powietrze a IC w seryjnym miejscu jak w focusie bo porazka, przy FMIC dala by cos jeszcze od siebie.
Sprawdz IAT po przed ostrzejszym przejazdem i po 2 gora 3 mocnych przejazdach, jesli wpadnie powyzej 65* to masz odpowiedz czemu kreski stoja w miejscu praktycznie. |
_________________
|
|
|
|
|
hekoGCS
Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: 2.3 16V
Imię: Grzegorz
Wiek: 57 Dołączył: 16 Wrz 2010 Posty: 55 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 21 Sie 2011, 22:31
|
|
|
No niestety przy grubiej modzonych silnikach z suszarka tak bywa ze na rolkach sztuczne otoczenie nie daje takich mozliwosci czy odwzorowania tego co ulica... :( czyli czas najwyzszy na FMIC i czekamy na dalsze wyniki. |
_________________
|
|
|
|
|
|