Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 9 Paź 2011, 23:50 |
[MK2] Mam swój kawałek podłogi, 16V :)) |
Autor |
Wiadomość |
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 23 Lip 2011, 10:29
|
|
|
chwale się!
punkt zerowy, czyli ponowne przypomnienie, jakie to zawieszenie jest och i ach, i ze pomimo sporego obciązenia nadal zachowywało się tak, jak powinno
1)
W trawie leży 1.5 pakietu xr2, dluga deska i lampa, bo miałem stluczoną. Wszystko od Szczepana
2.
A tutaj mamy coś, co zwą silnikiem. Ma to 1.6 pojemności i 2x więcej zaworów niz obecnie. I OBD2 w wiązce Po prawej jest schowana jeszcze dodatkowa moc(czyt. głowica 2.0) A wszystko dzięki Fordonowi
Także teraz musze zacisnąć zęby i ogarnąć, która śrubka do czego |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 23 Lip 2011, 12:52
|
|
|
Dasz rade chlopaku tam sruby na 13 klucz wchodza do skrzyni i rozrusznika na 10 klucz pod kolektor plastikowy, reszta to osprzety |
_________________
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 7 Sie 2011, 18:32
|
|
|
Zdarza się kilak razy w roku , że jadę przez olsztyn do bartoszyc do rodziny, chetnie keidys podzcas takiego przejazdu zobaczyłbym wozidełko, jezli byłaby taka możliwość |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 7 Sie 2011, 18:32
|
|
|
pewnie, jest nas tutaj malutko i kazdy jest mile widziany |
|
|
|
|
szczepan522
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2009 Posty: 1031 Skąd: .:CB:.
|
Wysłany: 7 Sie 2011, 21:31
|
|
|
vegetagt, trzymam kciuk asy |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 7 Sie 2011, 22:09
|
|
|
czapka seria jak widze ale na dzien dobry 1.6 i to zdrowe da rade bedziesz mial banana
AAA PW z adresem panie bo ja czesci mam ale chooy wie gdzie doslac a bez kluczyka matki nie zagadajet to.... |
_________________
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 29 Sie 2011, 01:32
|
|
|
szybko i wściekle się zrobiło, aż uwiecznilem to przy pomocy szlifierki kątowej z funkcją aparatu fotograficznego:
2.09.11 0:21:
Wiązka ogarnięta jakotako, iskre daje, trzeba powalczyć z pompą paliwową w dzień.
Potrzymałby ktoś kciuki, zeby autko zagadało |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2 Wrz 2011, 09:47
|
|
|
trzymam |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
szczepan522
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2009 Posty: 1031 Skąd: .:CB:.
|
Wysłany: 2 Wrz 2011, 10:43
|
|
|
vegetagt, śledzę i trzymam cały czas |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2 Wrz 2011, 23:58
|
|
|
jest chyba dobrze.
Najpierw średnio szczelnie węże paliwowe skręcilem, a potem skonczyla sie benzyna w kanistrze Jutro podejście numer dwa i ma pochodzic do włączenia wentylatora
takze z 20% sukcesu chyba juz jest
http://imageshack.us/clip/my-videos/714/zyst.mp4/ |
|
|
|
|
szczepan522
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2009 Posty: 1031 Skąd: .:CB:.
|
Wysłany: 3 Wrz 2011, 09:21
|
|
|
vegetagt napisał/a: | takze z 20% sukcesu chyba juz jest |
80% panie 80 % dymaj po to paliwo Ja bym nie wytrzymał... |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 3 Wrz 2011, 12:00
|
|
|
Heh tez bym dostal bialej goraczki jak by nie bylo paliwa
Ladnie odpalil skubaniec i immo widze ze nie robi scen tak ze pomysl czy aby pestki nie przezucic z kluczyka do swojego i bedziesz mial MK2 z immo ktorego nie obejda |
_________________
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 3 Wrz 2011, 21:27
|
|
|
pozno dzis wrocilem, odpalil i pochodzil chwilke, ale wode gdzies puszcza pod siebie. Jutro będe musial zlokalizować skąd
I z ciekawostek, to po wyłączeniu pompy paliwa skubaniec chodzi dluzej niz mój ex-kadett, więc chyba po podłączeniu do baku nie będzie większej tragedii przy niskim poziomie benzyny.
Redukcje 12mm -> 8 mm zrobilem za pomocą nasadki z kompletu kluczy, 7/32 cala bodajze. Skubanstwo trzyma, fotki porobie i wstawie |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 3 Wrz 2011, 23:02
|
|
|
Wiecej vid. jak juz bedzie dzialac i sie wkrecac kazda opaske w tym silniku sprawsz po 2 razy... jak juz bedzie dobrze to w palnik mu jak ma sie wykichac niech pokaze to od razu co jeszcze go boli |
_________________
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 7 Wrz 2011, 21:23
|
|
|
sie kurde boje, ze za nisko mi to wszystko wyszło i trzeba będzie kombinować płyte pod silnik
Partyzancki sposób odpalenia silnika a'ka wszystko na krótko:
Filtr paliwa prawdopodobnie zamontowany naodwrot - strzałki nie było. Na allegro popatrzylem na inne, i strzalka jest w drugą
redukcja do węży paliwowych, z 12mm na 8 mm i z 16mm na 8mm:
- wersja DeLuxe ( 16->8 ):
- wersja standard( 12->8 ):
na raty strasznie mi ten post wychodzi, więc edycja po raz drugi:
przód autka:
jest widocznie przechylony na lewo z powodu niskiego poziomu powietrza w oponie z tej strony - zawsze schodzilo i wczoraj mialem null, dopompowalem tyle, by nawrót zrobić.
wąż pompa wody -> chłodnica wyszedł za bardzo wtulony w kant blachy, także będzie trzeba jeszcze otwór powiększyć
lekko niewyraźna góra:
duzy ten filtr powietrza jest |
|
|
|
|
szczepan522
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2009 Posty: 1031 Skąd: .:CB:.
|
Wysłany: 8 Wrz 2011, 19:02
|
|
|
vegetagt, Kibicuję dalej fajnie usiadł przód |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 8 Wrz 2011, 21:25
|
|
|
No bajera dzialaj dzialaj bo dobrze wiedziec ze kolejny zetec odemnie bedzie jezdzil w klubowej fiescie...
P.s dzieki za szybkie sprawdzenie wymiarow bo sie przydaly
Po to mi byly wymiary
Jeszcze raz wielkie dzieki. |
_________________
|
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 8 Wrz 2011, 21:31
|
|
|
co ci się stało z prawym błotnikiem ? wygląda jakby się trzymał na żywicy.
Silnik się zmieścił i good ale jak z jego wypoziomowaniem i czy rozrząd nie wadzi Ci o amortyzator ? |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 8 Wrz 2011, 22:11
|
|
|
van81 napisał/a: | czy rozrząd nie wadzi Ci o amortyzator ? |
w mk1 sie mieści to i w mk2 tymbardziej |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
|