
|
[MK3] Czujnik temperatury a zegary |
Autor |
Wiadomość |
Yankes

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 181 Skąd: Toruń / R2
|
Wysłany: 6 Paź 2011, 16:44 [MK3] Czujnik temperatury a zegary
|
|
|
Mam problem z zegarem ktory wyswietla temperature plynu chlodzacego.Najpierw wskazywal ze silnik sie grzeje chociaz tak nie bylo, a teraz wyszedl poza skale chociaz silnik jest zimny.
Przeczytalem na internecie ze sa dwa czujniki temp,jeden od wentylatora a drugi wlasnie od zegarow.
Gdzie jest ten drugi ktory odpowiada za zegary? |
_________________ LIVE FAST DIE YOUNG
CARPE DIEM |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12082 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 6 Paź 2011, 16:55
|
|
|
Czujników jest więcej,,, ten od wskaźnika jest na jeden przewód i jest "pod" termostatem - czyli jest opłukiwany gorącym płynem już przy zamkniętym termostacie, ten od wentylatora ma 2 przewody i jest "nad" termostatem,,, czyli dostaje ciepło dopiero jak termostat się otworzy,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Yankes

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 181 Skąd: Toruń / R2
|
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12082 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 6 Paź 2011, 17:13
|
|
|
Ta fajka z lewej na dole to czujnik na deskę, jak zdejmiesz przewód (na włączonym zapłonie) to wskaźnik spadnie poniżej "0" jak przewodem dotkniesz do masy to poleci za "MAX", niebieska wtyczka po prawej pod wężem to od wiatraka, jak ją odłączysz i we wtyczce zrobisz zwarcie to ruszy wiatrak na chłodnicy (na włączonym zapłonie też) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Yankes

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 181 Skąd: Toruń / R2
|
Wysłany: 6 Paź 2011, 17:16
|
|
|
JoeMix, super.
Dziekuje Ci bardzo.
A jak go wykrece to wyleci plyn?? |
_________________ LIVE FAST DIE YOUNG
CARPE DIEM |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12082 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 6 Paź 2011, 17:34
|
|
|
Ten na deskę,,, pewnie tak, czujnik jest że tak powiem stożkowy,,, zdejmujesz przewód, traktujesz czujnik i okolice szczotą drucianą, usuwasz brud, zakładasz odpowiednią nasadkę na grzechotkę, odkręcasz, zatykasz palcem dziurę, wkładasz nowy czujnik, przykręcasz palcami, potem kluczem do oporu, z wyczuciem,,, na pewno nie da się wkręcić całego gwintu i nie ma co się z tym męczyć, przez stożkowatość gwintu uszczelnia się sam, wyleci może z 30ml płynu |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|