Przesunięty przez: van 21 Cze 2014, 21:19 |
[MK2] Jak to jest wkońcu z tymi CVH? |
Autor |
Wiadomość |
oski981
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32 Dołączył: 07 Kwi 2011 Posty: 126 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 12 Lis 2011, 01:36 [MK2] Jak to jest wkońcu z tymi CVH?
|
|
|
Gdybym zostawiał fieste pewnie zaczne robić blache a potem lekki swapik na 1.6 oczywiscie cvh.
Jak to jest w końcu z tymi silnikami mam 1.4 cvh na gażniku ssanie manualne.
Chcialbym wsadzić w to miejsce 1.6 na tym gażniku i reszcie osprzetu.
Ktoś mi mówił ze mogę kłaść np 1.6 cvh EFI albo na wtrysu i przełożyć kolektor ssący z moim gażnikiem a znowu słyszałem ze silniki gażnikowe i wtryskowe mają inne głowice.
Ciężej jest dostać silnik na gażniku a na wtrysku prędzej i w lepszym stanie.
Nie interesuje mnie fłubanie w elektryce itp. ma byc tak jak jest.
I jak jest z tą mocą ? 1.6i cvh ma 105 km , efi też , a 1.6 gażnik 90 km?
Pozdro. |
_________________ ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12 |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 12 Lis 2011, 07:25
|
|
|
Gaźnik ma 96 koni jak pamiętam,,, dłubania w elektryce nie ba bo kompletny silnik podłączasz do instalacji auta jakimi 3-4 przewodami,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
luki
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 12 Lis 2011, 13:57
|
|
|
przerabiałem przejście z gaźnika na efi,
Największy problem był z dopasowaniem głowicy pod kolektor ssący z wycięciami na wtryski, jest to do ogarnięcia, moze nie da sie wyrzeźbić tak wycięć jak w głowicy efi ale zawsze coś.
Do tego dochodzi wywiercenie otworu pod czujnik położenia wału, dorobienie dystansu pod niego i założenie koła zamachowego z CVH na wtrysku (1,4 i 1,6 cfi efi różnią sie tylko średnicą zabielenia pod tarcze sprzęgła.
W drugostronne mniej będzie problemów |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 12 Lis 2011, 14:18
|
|
|
tutaj jest manual jak zrobić hybryde zeteca z cvh: http://jimhearne.co.uk/zvh.htm
Na innym tekście tego samego gościa bazowałem wkładając zeteca
A czy ktos kładł silnik z elektroniką przerabiając go na gaźnik ( bo tak chyba chcesz zrobic ), to nie mam pojęcia. |
|
|
|
|
oski981
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32 Dołączył: 07 Kwi 2011 Posty: 126 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 13 Lis 2011, 23:25
|
|
|
Czyli lepiej bedzie szukac od razu silnika na gażniku?
A jak jest z tym 1.6i cvh co były w pierwszych mk5 ? (okrągły filtr powietrza) ? Też rzeźba żeby przełożyć to na gażnik? |
_________________ ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12 |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.