| 
		[MK3] Swap z 1.3i na 1.6 CVH z Escorta | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 dżolero  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Imię: Mateusz 
                  Wiek: 34  Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Lis 2011,  18:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               silniczek siedzi juz w komorze.  pozostało mi załozyc altek i łape + podłączyc wode i połaczyc wtyczki.
 
 
 
co do podłączen wody ma ktos fotki lub jakis wzór jak to zrobic?? mam weze z escorta wszystkie jakie były i z fiesty 1.3i hcs. | 
             
						
				_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps  jest Probe II se 2.0 16v 136ps    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Stunt_Man  		  
		 
         Niereformowalny
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Domi 
                  Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Lis 2011,  20:00   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | potrzebujesz chłodnice z fiesty 1.4/1.6 bo nie wiem czy ta z escorta wejdzie | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 dżolero  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Imię: Mateusz 
                  Wiek: 34  Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Lis 2011,  20:03   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               mam. ale jak podłączyć weze do nagrzewnicy i z bloku silnika kolektora.. rozebrałem nie patrzyłem jak było i zgłupiałem- kolejna nauczka na przyszłość
 
 
mam chłodnice z jednym wyjściem z prawej i dwoma z lewej. | 
             
						
				_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps  jest Probe II se 2.0 16v 136ps    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 luk-90  		  
		 
         Prince of Tor Kielce 2014
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: SuperS 
                  Silnik: ST 170 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2600 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Lis 2011,  20:53   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | na chlpski rozum, małe wejście w chłodnicy jest do zbiorniczka wyrównawczego( wiekszy króciec na dole) dolny otwór w chłodnicy przy rozrządzie jest do pompy wody( bloku silnika), z drogiej strony chłodnicy wąż idzie do termostatu, mały króciec ze zbiorniczka idzie do termostatu, reszte niech dopowiedzą włąściciele CVH, albo wysil się i w 20 minut poszukaj sobie w necie książki serwisowej do fiesty i bedziesz wszystkjo wiedział | 
             
						
				_________________ ==>  Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden   
 
 	  | Cytat: | 	 		  |  Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | 	   Tekst roku | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 dżolero  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Imię: Mateusz 
                  Wiek: 34  Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Lis 2011,  22:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               co to wiązki. polączlem wszystko kolorami. został mi 1 brązowy we wtyczce kabinowej. co z nim? z kad wiedziec który z tych 2 brązowych w kabinowej dac do brązowego w silnikowej?  
 
 
dodam ze nie mam iskry. po zapłonie prąd dochodzi na cewke. wtryski daja paliwo a iskry nie ma na zadnym cylindrze,
 
 
co posprawdzac?? jutro bd w garażu u teściów to bym sprawdził.
 
 
wiem ze mam sprawdzic czy na bocznych kablach cewki widzi obroty podczas kreceniajesli widzi to cpw sprawny??, podac na srodkowy kabel cewki 12v i delikanie ocierac o blok by sprawdzic czy iskra jest co potwierdzi czy sprawna cewka czy nie. co jeszcze?? | 
             
						
				_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps  jest Probe II se 2.0 16v 136ps    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 acti357  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: Xr2i 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Imię: Wiktor 
                  Wiek: 35  Dołączył: 16 Lip 2009 Posty: 259 Skąd: Lubań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Lis 2011,  17:03   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Z tego co pamiętam to jeden jest cienki a drugi gruby, łączysz oczywiście odpowiednio. Na fiestaguides jest rozpiska. | 
             
						
				_________________  Kolejna czarna i nudna XRka
 
 1,4EFi  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 dżolero  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Imię: Mateusz 
                  Wiek: 34  Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Lis 2011,  21:45   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ogarniete. fiesta jezdzi    | 
             
						
				_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps  jest Probe II se 2.0 16v 136ps    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.