Przesunięty przez: szynszyl 20 Lis 2011,  10:09		 | 
	
			[Ogólny] Ilość płynu do wspomagania | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 kadet1212  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk6`08 
                  Wersja: Classic 
                  Silnik: 1.4DuratorqTDCi/70KM 
                  Imię: Sebastian 
                  Wiek: 39  Dołączył: 09 Wrz 2011 Posty: 7 Skąd: Milicz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Lis 2011,  21:46   [Ogólny] Ilość płynu do wspomagania
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               hej mam pytanie. kiedy powinno sie mierzyc ilosc plynu wspomagania. przed odpaleniem po nocy czy po przejechaniu pewnego dystansu we fiescie mk6. ogolnie mam poziom ponizej minimum po nocy, a jak sie nim troche przejade to jest mniej wiecej po srodku. Powinienem go dolac?? czy raczej olac    | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 30 Lis 2011,  20:22, w całości zmieniany 3 razy   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Stunt_Man  		  
		 
         Niereformowalny
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Domi 
                  Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Lis 2011,  21:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               na ciepłym zawsze jest więcej
 
więc na ciepłym uzupełnij do max
 
 
u mnie na podziałce jest max cold i max hot
 
nie wiem jak w fieście ale na logike należy dolać do max gdy jest ciepły     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Lis 2011,  22:31   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Stunt_Man napisał/a: | 	 		  | na logike należy dolać do max gdy jest ciepły | 	  na logikę to sobie można, część płynów sprawdza się na zimno inne na gorąco, jedna na wyłączonym a inne na pracującym silniku,,, tu nie ma miejsca na logikę tylko na instrukcje obsługi,,, trzeba sprawdzić tam jak sprawdzać w aucie,,, bo może być tak ze na zimnym może być MAX i podczas pracy wychudzić daleko za ta podziałkę (jak np. z układem chłodzenia) | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Parzych  		  
		 
         Prince of Biłgoraj 2012
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk6`06 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: 1.6Duratec 100KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 52  Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20 Lis 2011,  03:02   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Ja proponuję, coby na zimnym było na min. a na ciepłym mieć w zadnicy... I pewnie tak podaje fabryka... JoeMix, podaj przykład jakie sprawdza się na ciepło...    | 
             
						
				_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Stunt_Man  		  
		 
         Niereformowalny
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Domi 
                  Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20 Lis 2011,  08:14   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Parzych napisał/a: | 	 		  Ja proponuję, coby na zimnym było na min. a na ciepłym mieć w zadnicy... I pewnie tak podaje fabryka... JoeMix, podaj przykład jakie sprawdza się na ciepło...    | 	  
 
u mnie w czerwonym heblu sprawdza sie poziom płynu w chłodnicy oraz płynu we wspomaganiu na ciepło 
 
 
JoeMix, ale jak doleje na max przy ciepłym to na zimnym spadnie gdzieś do połowy a jak sie znowu zagrzeje to bedzie znowu max... proste. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20 Lis 2011,  09:17   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Parzych napisał/a: | 	 		  JoeMix, podaj przykład jakie sprawdza się na ciepło...    | 	  Olej w automatycznej skrzyni biegów: Temp oleju 60-80 st. pracujący na biegu jałowym silnik,,, (fakt że to jako jedyne mi na myśl przychodzi   ) | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Parzych  		  
		 
         Prince of Biłgoraj 2012
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk6`06 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: 1.6Duratec 100KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 52  Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 20 Lis 2011,  14:48   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Dobra, nie wszystko się sprawdza na zimnym, macie rację, ale od każdej reguły są wyjątki... | 
             
						
				_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Lis 2011,  20:08   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | U mnie w mk3 na zbiorniczku są dwa poziomy max. Max Hot i Max Cold - Min jest jeden. Czyli mozna sprawdzać i na ciepłym i na zimnym (różnica między oboma "maxami" to jakiś centymetr na zbiorniczku). | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |