| Przesunięty przez: PumaRST 8 Cze 2008,  23:28
 | [MK3] Ford Fiesta 2.0 16v | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Bezimienny   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: C
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 34
 Dołączył: 21 Mar 2010
 Posty: 1185
 Skąd: Torzym/ZG
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Gru 2011,  17:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | Cichociemna mocna Fiesta widać trafiła na cichociemnego mocnego Focusa   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zdaszek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CL
 Silnik: 2.0 16V
 Imię: Stasiek
 Wiek: 35
 Dołączył: 20 Mar 2010
 Posty: 214
 Skąd: Łódź/Pabianice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Gru 2011,  19:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | Michał coś gadał że to był jakiś nowy Focus, więc obstawiam III gen. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Gru 2011,  22:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tyle ze ECO Boost wszedl dopiero co do sprzedazy....  no ale tego juz sie chyba nie dowiemy... |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MisiekT   Prince of Tor Kielce 2013
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`10
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6Duratec/120KM
 Imię: Michał
 Wiek: 41
 Dołączył: 20 Maj 2007
 Posty: 1932
 Skąd: Wawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Gru 2011,  23:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | albo zajechana Fiesta trafila na zdrowa serie... nawet nowa foka 180KM nie jest jakims potworem i lekka Fiesta 2.0 powinna isc rowno, a ST w FF2 pewnie by kolega poznal |  
				| _________________ MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bezimienny   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: C
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 34
 Dołączył: 21 Mar 2010
 Posty: 1185
 Skąd: Torzym/ZG
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Gru 2011,  23:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie no, wersje ST i RS są charakterystyczne z wyglądu, więc było by widać. Pewno ktoś z FocusKlubPolska był, i potem sie dziwił że tak słabo odstawił "zwykłą" fieste  tak zmodzona Foką   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zdaszek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CL
 Silnik: 2.0 16V
 Imię: Stasiek
 Wiek: 35
 Dołączył: 20 Mar 2010
 Posty: 214
 Skąd: Łódź/Pabianice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Gru 2011,  00:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie wiem, co masz na myśli pisząc "zajechaną fiestę". Silnik to w niej jest zdrowy i działa jak powinien
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MisiekT   Prince of Tor Kielce 2013
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`10
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6Duratec/120KM
 Imię: Michał
 Wiek: 41
 Dołączył: 20 Maj 2007
 Posty: 1932
 Skąd: Wawa
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Bezimienny   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: C
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 34
 Dołączył: 21 Mar 2010
 Posty: 1185
 Skąd: Torzym/ZG
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Gru 2011,  00:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zapomniło mi sie ze są tu unserzy Klubu focusa   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MisiekT   Prince of Tor Kielce 2013
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`10
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6Duratec/120KM
 Imię: Michał
 Wiek: 41
 Dołączył: 20 Maj 2007
 Posty: 1932
 Skąd: Wawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Gru 2011,  00:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ty sie nie smiej - na tym forum jest pewnie wiecej zeswapowanych na 2.0 Fiest niz aktywnych Focusow 2.0 na Focus Klub Polska   |  
				| _________________ MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Gru 2011,  08:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | A diesli w focusie nikt nie dlubie? Ja ostatnio jezdzilem ibiza kolegi.
 Pomijajac fakt ze chronicznie nienawidze diesli - to auto bylo piekne i zrobilo by z ta fiesta co by tylko chcialo. 190PS i prawie 400 niuta...
 |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Michaus   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Michał
 Wiek: 42
 Dołączył: 10 Kwi 2011
 Posty: 101
 Skąd: Pabianice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Gru 2011,  08:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | Po pierwsze, to nie jeździł, tylko się teleportował. Po drugie... liczę się z tym, że moje auto nie jest najszybsze na świecie.   |  
				| _________________ Jest gablota Gustavo Fringa...
 było Mdo Mk1 2.5 V6 Ghia, Mdo Mk2 2.5 V6 Ghia kombi - zombi
 była Mk3 1.4 Ghia, dwulitrowa menda from Ad@mus
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | elmek13   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.5 V6 170KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 46
 Dołączył: 06 Wrz 2007
 Posty: 1995
 Skąd: z Elemelkowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Gru 2011,  09:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | No i dobrze, do tego podchodzisz.   |  
				| _________________ Burbo Team
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zdaszek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CL
 Silnik: 2.0 16V
 Imię: Stasiek
 Wiek: 35
 Dołączył: 20 Mar 2010
 Posty: 214
 Skąd: Łódź/Pabianice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Gru 2011,  20:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | Qzyn 
 Tak samo nie lubię diesli, ale taka ibizą chciałbym się przejechać
   
 Po drugie - po co dłubać diesla w focusie ? TDCi pewnie daje większe możliwości bo ma mądrą elektronikę, ale tuningowanie diesli chyba nigdy nie było efektywne ani tanie (w stosunku do benzyny).
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Michaus   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Michał
 Wiek: 42
 Dołączył: 10 Kwi 2011
 Posty: 101
 Skąd: Pabianice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Gru 2011,  23:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przeserwisowałem unizolem (czy też innym kontakt sprejem) gniazda w puszce przekaźnikowo-bezpiecznikowej oraz dokonałem regeneracji przekaźnika od dmuchawy i światła cofania. Rozebrałem łotra, spiłowałem nieco nadpalone styki i podgiąłem circa o grubość zebranego materiału. Działa jak nówka sztuka (a taka w lokalnym slepiszczu z klamotami do Forda kosztuje 116,-PLN).
 Koszt naprawy 0,-PLN, a działająca dmuchawa przy obecnej pogodzie, to rzecz nieodzowna.
 |  
				| _________________ Jest gablota Gustavo Fringa...
 było Mdo Mk1 2.5 V6 Ghia, Mdo Mk2 2.5 V6 Ghia kombi - zombi
 była Mk3 1.4 Ghia, dwulitrowa menda from Ad@mus
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Gru 2011,  08:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | zdaszek,  akurat tu sie mylisz, zrobienie diesla jest bardizej efektywne i o wiele tansze   |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zdaszek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CL
 Silnik: 2.0 16V
 Imię: Stasiek
 Wiek: 35
 Dołączył: 20 Mar 2010
 Posty: 214
 Skąd: Łódź/Pabianice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Gru 2011,  18:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | No dobra. Myliłem się. Ale diesel i tak pozostaje dieslem. Stado bocianów, to można mieć w dupowozie a nie w czymś do ścigania...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Witek1992   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Mariusz
 Wiek: 33
 Dołączył: 29 Sie 2010
 Posty: 330
 Skąd: DKA
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Gru 2011,  00:50 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | zdaszek napisał/a: |  	  | Stado bocianów, to można mieć w dupowozie a nie w czymś do ścigania... | 
 
 Czemu tak uważasz? Diesel dooobry jeeeest
   |  
				| _________________ Do Diesla, tak jak do Kobiety... - Trzeba mieć podejście. ;D
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Gru 2011,  08:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | No ja mam podobny dylemat - diesle sa super, mocne, z momentem, oszczedne, szybkie. Ale ja osobiscie ciagle nie potrafie odnalezc takiej czystej frajdy z jazdy dieslem... |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kenczorf   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Grzegorz
 Wiek: 40
 Dołączył: 12 Kwi 2007
 Posty: 1874
 Skąd: Tarnów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TomeX500   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 37
 Dołączył: 10 Lut 2010
 Posty: 466
 Skąd: Opole
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |