Przesunięty przez: van 21 Cze 2014, 21:19 |
[MK2] Nie trzyma obrotów gaśnie ;/ |
Autor |
Wiadomość |
oski981
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32 Dołączył: 07 Kwi 2011 Posty: 126 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 9 Sty 2012, 22:32 [MK2] Nie trzyma obrotów gaśnie ;/
|
|
|
Witam , dzisiaj wyianiałem z kumplem przewód hamulcowy z tyłu i kolektor wydechowy i dziwnym trafem po tych zabiegach coś się stało z obrotami :
-odpala tylko na ssaniu co najmniej do polowy lub z wcisnietym gazem(nie wazne ciepły czy zimny) po puszczeniu gazu lub ssania od razu gaśnie . Przy każdym wcisnieciu sprzegła lub wluzowaniu obroty spadają i autko gaśnie chyba ze sie je na gazie trzyma.
- obroty na ssaniu za to są b.wysokie wczesniej były około 1500 max. wyciągnieta dzwignia teraz to ponad 3000 obr. / min.
Prosze o sugestie , bo juz sam nie wiem na co zwrócić uwagę. |
_________________ ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12 |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 Sty 2012, 23:22
|
|
|
nie ruszyłeś nic przy gaźniku ? jakaś rurka nie spadła gdzieś ? |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
oski981
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32 Dołączył: 07 Kwi 2011 Posty: 126 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 9 Sty 2012, 23:56
|
|
|
van81 napisał/a: | nie ruszyłeś nic przy gaźniku ? jakaś rurka nie spadła gdzieś ? |
Nie mam rurek podcisnienia czy jak to sie nazywa od gaznika do obudowy filtra bo sie połamały ale jezdziłem tak około 3 tygodni i obroty były ok , jutro to poprawie i zobacze,
Aha hamulce są lekko zapowietrzone ale nie dalismy rady dzisiaj odpowietrzyc bo odpowietrznik zapieczony z tyłu a zimno było i dopiero w czwartek to poprawie , ale czy to moze byc przyczyną?
Jeszcze jedna sprawa : czy pomiędzy gaźnikiem a obudową filtra nie powinno być jakiejś uszczelki ? wczesniej miałem auto na gaźniku to coś takiego było tylko tam była troche inna budowa obudowy |
_________________ ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12 |
|
|
|
|
Szpila
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice
|
Wysłany: 10 Sty 2012, 17:05
|
|
|
Może wężyk ze zbiornika przecieliście jakoś przy robieniu wydechu |
_________________
|
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
oski981
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32 Dołączył: 07 Kwi 2011 Posty: 126 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 10 Sty 2012, 23:35
|
|
|
Problem rozwiązany zszedł gumowy gruby przewód prowadzący z gaźnika do obudowy filtra powietrza , zalozyłem rurki których nie było od tego zaworu co wpuszcza powietrze z powierzchni kolektora wydechowego i chodzi jak malina , pozdro
Musze tylko zakupić te zaciski do tego przewodu zeby nie schodził znowu , pozdro. |
_________________ ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12 |
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 Sty 2012, 09:02
|
|
|
|
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
oski981
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32 Dołączył: 07 Kwi 2011 Posty: 126 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 11 Sty 2012, 14:41
|
|
|
No fajnie ale pojawił sie nowy problem , zrobiłem dzisiaj około 150 km i fiesta strzela focha .
Dusi sie i szarpie przy dodaniu gazu , i ledwo sie rozpedza. Na właczonym ssaniu chodzi ok. Tak jakby brakowało mu paliwa .
Zalałem dzisiaj 20 litrów na pusty bak po około 60 km zaczęły sie te jaja , nie wiem , może paliwo lipne |
_________________ ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12 |
|
|
|
|
profi
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: S
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 32 Dołączył: 03 Paź 2008 Posty: 391 Skąd: Opole/ Gliwice
|
Wysłany: 11 Sty 2012, 19:02
|
|
|
mozliwe, kiedyś trafiłem na tak dobre paliwo, że fiesta osiągała max 3tys obrotów |
_________________ 1. Ford Fiesta Mk1 różowa strzała
2. Ford Fiesta Mk3 1.8D biała=> sprzedana =>rozbita
3. Daewoo Lanos 1.5 => sprzedany
4. Ford Orion 1.8D => golimy się nim
5. Ford Fiesta Mk1 czerwona =>dawca
6. Opel Vectra 2.0 + LPG => urwany tłok
7. Ford Focus 1.6 16v => dupowóz |
|
|
|
|
oski981
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32 Dołączył: 07 Kwi 2011 Posty: 126 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 12 Sty 2012, 12:23
|
|
|
Niestety uszczelka pod głowicą
Chyba trzeba bedzie sie pożegnać z fiestką |
_________________ ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12 |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 12 Sty 2012, 21:12
|
|
|
Znowu |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
szczepan522
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Jarek
Wiek: 40 Dołączyła: 09 Sie 2009 Posty: 1031 Skąd: .:CB:.
|
Wysłany: 12 Sty 2012, 22:09
|
|
|
Cytat: | Chyba trzeba bedzie sie pożegnać z fiestką |
już raz chciałeś się jej pozbyć... gdybyś mieszkał bliżej już dawno twoja fiesta była by moja ... no chyba że dowieziesz mi ją w połowę trasy |
|
|
|
|
oski981
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32 Dołączył: 07 Kwi 2011 Posty: 126 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 01:34
|
|
|
wczesniej chciałem ją sprzedać a teraz to chyba tylko żylety;p jak dojedzie o własnych siłach to koleś płaci 500 + 100 za alusy. Do tego jeszcze około 200 zwtrou z oc.
Jak coś to pisać jakby ktoś coś chciał coś bez czego tym dojade 20 km.
Mam mieszane uczucia z a z drugiej strony ładować sie w remont silnika w aucie w którym buda i zawieszenie błaga o remont
Dzisiaj zlałem stare paliwo i zalałem swieże i fiesta chodzi tak jak wczesniej ,
troche kopci na biało , ale moc ma. Co nie zmienia faktu że wywaliła sporo oleju spod uszczelki na kolektor. Aż sie kopcic zaczęło.
Możliwe zeby paliwo było przyczyną wywalenia uszczelki? Wcześniej coś tam sie pociło ale ragedii nie było. |
_________________ ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12 |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 01:40
|
|
|
oski981 napisał/a: | Niestety uszczelka pod głowicą | Z takim podejściem jak wyżej, to odkręcasz głowice, kładziesz uszczelkę za 40 zeta i przykręcasz głowice i jedziesz dalej,,,
oski981 napisał/a: | Co nie zmienia faktu że wywaliła sporo oleju spod uszczelki na kolektor. | A wytłumacz mi skoro kolektor jest przykręcony do głowicy to uszczelka jest niżej to jak może wyrzucić olej na kolektor? Może z pod dekla Ci leci,,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
oski981
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32 Dołączył: 07 Kwi 2011 Posty: 126 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 01:47
|
|
|
JoeMix napisał/a: | oski981 napisał/a: | Niestety uszczelka pod głowicą | Z takim podejściem jak wyżej, to odkręcasz głowice, kładziesz uszczelkę za 40 zeta i przykręcasz głowice i jedziesz dalej,,, |
i wymieniać ją co 2 tys km. kumpel tak robi ja dziekuje 3 uszczelki w tamtym roku w galancie , słyszalem ze już 4 poszła.
Wiesz głównie chodzi o finanse taka jest prawda nie ukrywam , nie stać mnie na 2 auta , studiuje i z kasą kiepsko ,
Pewnie ze wolałbym ją sprzedać zeby ktoś pojeździł ale wiesz jak to jest serce poboli 3 miesiące i przejdzie , już to przerabiałem . Jak sie kupi nowy wehikuł zapomina sie o tym.
Kolektor nie kolektor nie wiem jak to sie nazywa chodzi o tył silnika chyba ssący tam gdzie gaźnik cały jest w oleju i skrzynia też , z pod dekla na 1000% nie bo uszczelka nowa ma 3 miesiące. |
_________________ ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12 |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 01:49
|
|
|
oski981 napisał/a: | Pewnie ze wolałbym ją sprzedać zeby ktoś pojeździł ale wiesz jak to jest serce poboli 3 miesiące i przejdzie , już to przerabiałem . Jak sie kupi nowy wehikuł zapomina sie o tym. |
Podziwiam, ja sie swojego złomu nie umiałem pozbyć i po roku stania pod chmurką wrócił na drogi |
|
|
|
|
oski981
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Oskar
Wiek: 32 Dołączył: 07 Kwi 2011 Posty: 126 Skąd: Limanowa
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 01:51
|
|
|
vegetagt napisał/a: | oski981 napisał/a: | Pewnie ze wolałbym ją sprzedać zeby ktoś pojeździł ale wiesz jak to jest serce poboli 3 miesiące i przejdzie , już to przerabiałem . Jak sie kupi nowy wehikuł zapomina sie o tym. |
Podziwiam, ja sie swojego złomu nie umiałem pozbyć i po roku stania pod chmurką wrócił na drogi |
Jakbym miał gdzie trzymać te parchy to też nigdy bym nie oddał , ale mieszkam w bloku i nawet sąsiedzi na zebraniach podobno mówią ze olej na posadzce ze niby mój itp. A z fiesciny ani kropla nie zleciała odkąd ją mam az do teraz. |
_________________ ESCORT MK6 1,8d KOMBI 1994
Była FIESTA MK2 1,4s 1987 RIP 16.01.12 |
|
|
|
|
Pyros
King of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk2`85
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 01 Gru 2010 Posty: 303 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 02:21
|
|
|
PW |
|
|
|
|
Szpila
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Wojtek
Wiek: 40 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 130 Skąd: Bardo/Katowice
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 13:45
|
|
|
oski981 napisał/a: | JoeMix napisał/a: | oski981 napisał/a: | Niestety uszczelka pod głowicą | Z takim podejściem jak wyżej, to odkręcasz głowice, kładziesz uszczelkę za 40 zeta i przykręcasz głowice i jedziesz dalej,,, |
i wymieniać ją co 2 tys km. kumpel tak robi ja dziekuje 3 uszczelki w tamtym roku w galancie , słyszalem ze już 4 poszła. |
Bo głowice trzeba oddać do planowania chociaż 0,01 mm, przed każdą wymianą uszczelki |
_________________
|
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13 Sty 2012, 19:30
|
|
|
kupuj uszczelkę, lekkie liźnięcie głowicy, śruby nowe ale nie koniecznie i jedziesz dalej o ile rzeczywiście to uszczelka.
Olej masz w układzie chłodzenia?
Wodę w oleju?
Węże twarde czy miękkie po nagrzaniu układu ? |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
|