| 
		[MK4] Odłączenie pompy paliwa | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 peugeot40619tdi  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Family 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Wiek: 35  Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: OLSZYC 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Lut 2012,  22:26   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Oto foto | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 peugeot40619tdi  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Family 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Wiek: 35  Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: OLSZYC 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Lut 2012,  21:00   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Może ktoś napisać jaki kolor ma przewód zasilający pompe paliwa?Jaki kolor ma na wyjściu ze skrzknki bezpiecznikow | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 peugeot40619tdi  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Family 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Wiek: 35  Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: OLSZYC 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Lut 2012,  14:52   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Robota zrobiona.Jak będe miał czas to wstawie foto który kabel trzeba przeciąć s skrzynce przekaźników.pozdrawiam | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Lut 2012,  16:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Fajnie że Ci się udało, i jak zrobiłeś odcięcie przekaźnika pompy czy zasilnia pampy? | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 peugeot40619tdi  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Family 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Wiek: 35  Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: OLSZYC 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Lut 2012,  17:18   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Zrobiłem odcłęcie zasilania pompy. wymontowałem kanape i przeciełem oplot który chroni wiązke idącą do pompy paliwa.sprawdziłem jakie dokładnie sa kolory przewodów.następpnie szukałem takich kolorów w skrzynce przekaźników.przy pomocy żarówki z kablami namierzyłem który to przewód i po sprawie.Mam nadzieję że dobrze zrobiłem odcinając pompe paliwa i że wtryski nie padną.mam gas drugiej generacji z mikserem na kołnierzu | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodi  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: adrian 
                  Wiek: 50  Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 19 Skąd: rzeszów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Lut 2012,  21:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam. Kolego peugeot40619tdi, życzę ci szybkiego pojawienia na serwisie, a tak teraz bez złości dla potomności wtryski są smarowane benzyną by się nie zacierały dlatego się nie robi odcięcia pompy paliwa 10 lat zajmuję się gazem i zawsze wszystkim to tłumaczę ale i tak się upierają i wcześniej lub później wracają by wywalić przekaźnik odcięcia pompy. Pozdrawiam | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 vegetagt  		  
		 
         Administrator / Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4012 Skąd: Olsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Lut 2012,  21:46   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               diodi, a od kiedy wtrysk chodzi, gdy samochod jest przełączony na gaz?
 
 
Jedyne co słyszalem, że wtrysk jest chłodzony benzyną i dlatego nie nalezy pompy odłączac, ale tyczyło się to raczej aut z bezpośrednim wtryskiem do cylindra... | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodi  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: adrian 
                  Wiek: 50  Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 19 Skąd: rzeszów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Lut 2012,  21:55   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam. Przecież napisałem że jest chłodzony benzyną a nie że działa i wtryskuje benzynę, czytaj ze zrozumieniem. Pozdrawiam | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 vegetagt  		  
		 
         Administrator / Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4012 Skąd: Olsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Lut 2012,  21:57   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | diodi napisał/a: | 	 		  | wtryski są smarowane benzyną by się nie zacierały | 	  
 
 
Nic tu o chłodzeniu nie ma :>
 
A skoro nie chodzą, to co tam ma się zatrzeć? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodi  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Imię: adrian 
                  Wiek: 50  Dołączył: 02 Sty 2012 Posty: 19 Skąd: rzeszów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Lut 2012,  21:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam.powiem tak tłumaczenia dużo roboty przez takie porady dużo więc się cieszę bo klientów mam a uwierz mi montuję lpg od 2000 roku więc wiem co mówie. Pozdrawiam
 
 
ps chłodzony /smarowany benzyną | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Fordon  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: ST 170 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 40  Dołączył: 01 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Lut 2012,  22:17   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Dokladnie, nie odcina sie pompy w przypadku gdy auto jest zasilane gazem, bo czesto zdaza sie tez tak iz same iglice sie zatrzymuja, tez dla tego zaleca sie posiadanie 1/4 zbiornika paliwa dla aut zasilanych LPG, bo pompa ciagle pacuje i pompuje, a w nowszych autach zrobcie taki myk to auto wpadnie w tryb serwisowy i odetnie wszystko w kolo... ooo np corsa C 2004r... | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 vegetagt  		  
		 
         Administrator / Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4012 Skąd: Olsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Lut 2012,  22:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               hm, to mój opel calkowicie zlewał ten problem     
 
 
Fordon, a co jest czynnikiem wspomagającym samoczynne zatrzymanie iglicy? Temperatura? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Lut 2012,  07:45   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jak ma założoną 2 generacje z mixeram w puszcze to ma prawie na pewno zawór paliwa,,, druga sprawa jak wtrysk jest zamknięty to nie ma przez niego przepływu paliwa choć nie wiem jakie by ciśnienie było w środku więc nie ma chłodzenia,,, jak vegetagt wspomniał nie tyczy się aut z bezpośrednim,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Fordon  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: ST 170 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 40  Dołączył: 01 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Lut 2012,  11:08   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Chlopaki ale wtrysk bezposredni macie w grupie VAG, miala to Carisma GDI, ma to porsche teraz, a to co jest na zetec nie jest wtryskiem bezposrednim do komory spalania... 
 
Iglice w wtryskach dostaja zawsze sygnal startowy w ECU przy zalaczeniu zaplonu w przypadku ziutka, opel to inna kwestia bo wtrysk nie idzie sekwencyjnie tylko dostaje Full group, w takim C20NE, w C20XE juz byl system sekwencyjny. Teraz jak odetniecie przeplyw paliwa na wtryski moze byc tak iz zatna sie wlasnie na tych iglicach, bo sa one w kazdym przypadku masa a nie plusem, wiec chac nie chcac sygnal idzie ciagle na wtrysk....     | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 peugeot40619tdi  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Family 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Wiek: 35  Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: OLSZYC 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Lut 2012,  17:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Przecież ja mam mikser na kołnierzu.włacze gaz a emulator odciecia wtrysku je odcina i paliwo lata sobie w układzie.a wtryski siedzą w kolektorze dolotowym więc temperatury tam nie ma żeby sie zatarły.gdyby była to sekwencja to i owszem nie mógł bym wyłączyć pompy.Czy dobrze gadam? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 peugeot40619tdi  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Family 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Wiek: 35  Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: OLSZYC 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Lut 2012,  17:20   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Chce też zaznaczyć że mam silnik 1.3 Endura a nie zeteka:-) | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 vegetagt  		  
		 
         Administrator / Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4012 Skąd: Olsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Lut 2012,  17:32   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               peugeot40619tdi, zobacz, ile kosztuje do ciebie monowtrysk / listwa wtryskowa ( bo nie wiem, czy to jest wielopunkt czy nie ), porównaj do ceny pompy paliwa i wybierz, czy bardziej opłaca się zatrzeć pompe, czy ewentualnie zatrzeć wtrysk    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 peugeot40619tdi  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Family 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Wiek: 35  Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: OLSZYC 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Lut 2012,  17:44   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A NIBY dlaczeo wtryski mają sie zatrzeć?Ja mam 4 wtryski.apompa to też oddzielna bajka bo przecież jest w takim stanie jak bym wogóle nie jechał i jest wyłączona | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Stunt_Man  		  
		 
         Niereformowalny
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Domi 
                  Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Lut 2012,  18:47   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               po grzyba odcinałeś zasilanie pompy paliwa?     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 vegetagt  		  
		 
         Administrator / Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4012 Skąd: Olsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 13 Lut 2012,  19:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               peugeot40619tdi, panowie wyżej piszą, że jednak może im sie coś złego stać   
 
 
A kwestia pompy to moja pomyłka - myslalem, ze chcesz ją wyłączyć ze względu na małą ilość benzyny w baku, a nie dlatego że coś przecieka    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |