Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 17:56 |
[MK4] 1.8 D - dużo pali, zamulony, dymi |
Autor |
Wiadomość |
kamil13254
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: ST
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 20 Lut 2012 Posty: 2 Skąd: jagielno
|
Wysłany: 20 Lut 2012, 18:02 [MK4] 1.8 D - dużo pali, zamulony, dymi
|
|
|
Witam mam fiesta mkl4 1.8 zwykły diesel 60 km wymieniłem świece ustawiłem kąt wtrysku , wtryski sprawdzone a nie chce jechać jest zamulony , pali koło 7 litrów, i przy większych obrotach zostawia za sobą czarną chmóre |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 23 Lut 2012, 00:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
ramses123
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Trend
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 334 Skąd: LUBLIN
|
Wysłany: 20 Lut 2012, 18:37
|
|
|
a co z pompą ? jaka jej kondycja ? była regenerowana już ? |
|
|
|
|
kamil13254
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: ST
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 20 Lut 2012 Posty: 2 Skąd: jagielno
|
Wysłany: 20 Lut 2012, 19:40
|
|
|
pompa nie była ruszana mechanik nic nie wspominał żeby było coś nie tak |
|
|
|
|
przemo_rsr
Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 33 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 916 Skąd: Markuszowa(RSR)
|
Wysłany: 22 Lut 2012, 23:55
|
|
|
może Ci porostu zapłon przestawił za bardzo i daltego mulaste i pali |
_________________
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 23 Lut 2012, 00:04
|
|
|
raczej napewno kąt wtrysku walnięty |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
przemo_rsr
Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 33 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 916 Skąd: Markuszowa(RSR)
|
Wysłany: 23 Lut 2012, 00:11
|
|
|
kuba87, to palenie na zimnym by miał kiepskie a nic nie pisze na ten temat |
_________________
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 23 Lut 2012, 00:17
|
|
|
nie zawsze:P
ostatnio wstawiałem pompe do reno kangu 19.d
i tak mi się jakoś walnęło że odpalił ładnie ale jak się nagrzał to tak stukał jakbyś młotkiem walił |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Grax
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Courier
Silnik: 2.0 16V
Imię: Mariusz
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2011 Posty: 359 Skąd: Gloskow
|
|
|
|
|
atprojekt
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Andrzej
Wiek: 34 Dołączył: 23 Kwi 2011 Posty: 6 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 12 Maj 2012, 14:21
|
|
|
Miałem taki sam problem w moim aucie, spalanie na poziomie 7,5-8/100km dużo dym i muliło, wymiany filtrów nie wiele pomagały więc wziąłem zrobiłem tak:
1.zajrzałem do kolektora ssącego gdyż silnik z zaworem EGR i okazało się że pozapychało kanały wyczyściłem poskładałem,
2.sprawdziłem termostat zimnego rozruchu (tak się to chyba nazywa) okazało się że był uszkodzony wymagało to spuszczenia płynu z układu chłodzenia i wymontowania, z powodu jego usterki silnik długo nabierał optymalnej temperatury, dodatkowo sprawdziłem przy okazji termostat obiegu na chłodnicę ale ten był sprawny więc nie wymieniałem.
Rezultat był taki że auto żwawiej się poruszało i spalanie spadło do poziomu 6-6,5/100km |
|
|
|
|
misiak
Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 33 Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 314 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 28 Maj 2012, 09:47
|
|
|
Potwierdzam- dobry rozruch nie znaczy że kąt wtrysku jest dobry. U kolegi w pługu 605 2.1TD magiczna pompa lucasa jest. Nadaje się do wymiany ale magiki wioskowe zmieniły kąt wtrysku, poprzestawiały co się dało. Efekt? Odpala spoko. Chodzi ciągle na detonacji jakby miało wał korbowy połamać. Ale jeździ.
Drugi powód może katalizator zapchany jeśli takowy jest. |
|
|
|
|
|