  
                  
                   | 
                            
          
         		       
      
 
 
    
     
	
			| 
		[MK3] gaznik kilka pytan mechanicy prosze o pomoc | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Pawełos666  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`99 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Ford BMW 
                  Wiek: 38  Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Mar 2012,  06:38   [MK3] gaznik kilka pytan mechanicy prosze o pomoc
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               hej czy moglby mi ktos pomoc ustalic poziom paliwa w gazniku po odpaleniu i zgaszeniu auta? przy drugiej gardzieli sa dwa oczka po obu stronach w ktorych widac plywak i mozna tam zmierzyc poziom paliwa.
 
 
chce w nie wsadzic kawalek prostego drutu stalowego z gory zaznaczyc na nim markerem krawedz gorną tego okienka i obliczyc od gornej krawedzi tego "okienka" zaznaczonego na drucie, w ktorym widac plywak ile mm ponizej ma byc poziom paliwa... chodzi o to by sprawdzic ile mm nizej ten drucik zrobi sie mokry od gornej krawedzi tego okienka - chodzi o odleglosc w mm dosc dokladną. chodzi o poziom po odpaleniu silnika i zgaszeniu zeby tam bylo paliwo... czy moglby ktos mi zmierzyc co do mm? nie chodzi o pomiar od dolnej krawedzi pokrywy gaznika tylko od gornej krawdzi tego okienka przy drugiej gardzieli (sa dwa takie okienka przy drugiej gardzieli, po bokach jej)
 
 
mam problem z ustawieniem poziomu paliwa... auto po dojezdzaniu do krzyzowek i hamowaniu gasnie, jedynie na lekko juz rozgrzanym potrafi nie zgasnac... swiece (bardzo jasne) i ustawienie gaznika jest ok, odpala tez bardzo dobrze. zrobilo mi sie to po wymianie zaworka iglicowego w komorze plywakowej i regulacji poziomu paliwa. wczesniej na takich ustawieniach jezdzil ok. wymienilem tez druga dysze paliwa na 115. pierwsza byla 115 druga 180. teraz sa dwa razy 115. auto jedzi normalnie na 2 przepustnice tylko przy zejsciu z obrotow potrafi zgasnac. zauwazylem ze dzialo sie to rowniez po zlozeniu gaznika po odpaleniu silnika i podgazowaniu w miejscu bez jezdzenia. robilem podgazowanko i po zejsciu z 3-4,5 tys obrotow nie potrafil utrzymac sie na 1200 obr, pamietam ze byly takie momenty ze tak mial...odrazu po wymianie zaworka i plywakow i ich ustawianiu, zmienilem tez dysze paliwa tak jak pisalem wyzej, wiec podejrzewam poziom paliwa, wczesniej tego nie bylo
 
 
UWAGA NAGRODA    !!!
 
za sprawdzenie i napisanie na forum ile mm, temu ktory mi to sprawdzi wysle nowy komplet swiec do endury lub HCS 1.3 / 1.1 lub CVH | 
             
						
				_________________ CVH 1.4 FU..'89
 
 
 
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 27 Mar 2012,  15:18, w całości zmieniany 3 razy   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Mar 2012,  06:53   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Pawełos666 napisał/a: | 	 		  | czy moglby mi ktos pomoc ustalic poziom paliwa w gazniku po odpaleniu i zgaszeniu auta? | 	  Taki sam powinien być cały czas,,, tzn, zużycie jest na tyle niewielkie, a pompa ma tak dużą wydajność że może jak jest zmiana poziomu o milimetr to jest dobrze,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Pawełos666  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`99 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Ford BMW 
                  Wiek: 38  Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Mar 2012,  06:57   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               no tak ale zeby tam bylo... temu napisalem po odpaleniu i zgaszeniu na benzynie, to teraz pytanie ile mm od gornej krawedzi tego okienka nizej drut zrobi sie mokry ile to bedzie mimiletrow? nikt nie pomoze? potrzebny tylko stalowy prosty drut z zaznaczona kreska, linijka i zdjac obudowe filtra. jesli ktos poda to do konca dnia funduje 2 komplety swiec. wiem ze nikt tego za darmo nie zrobi    wiec zacheta musi byc | 
             
						
				_________________ CVH 1.4 FU..'89
 
 
 
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Mar 2012,  07:21   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | No ja nie pomogę niestety bo mój gaźnik stoi niekręcony od grudnia, w dodatku krzywo, bo auto z jednej strony nie ma zawieszenia i oparte o asfalt jest,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Pawełos666  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`99 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Ford BMW 
                  Wiek: 38  Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 27 Mar 2012,  12:39   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               a moglbys sprawdzic rurki emulsyjne? trzeba tam odkrecic 2 srubki dysze powietrza. i dalej za pomoca zagietego drutu lub srubkokreta cienkiego ja wyjac do gory, kazda jest tylko wkladana i dokrecana tymi srubkami na gorze (dyszami). stojac do auta przodem ta po prawej to gardziel 1, a ta po lewej to gardziel druga. i na 1 gardzieli mam rurke z paroma dziurkami 6 lub 8, a na gardzieli drugiej czyli rurka po lewej mam rurke z dwoma tylko dziurkami. dobrze jest? przelozylem i troche sie poprawilo utrzymuje obroty ale jak juz troche pochodzi, bo jak odpale przegazuje i zdejme szybko noge z gazu to ma problem z obrotami jalowymi... dopiero jak troche pochodzi to juz potrafi opuscic obrody do ponizej tysiaca czy tysiaca i podbic wyzej po puszczaniu gazu. mam cos z tymi rurkami emulsyjnymi spieprzone nowy gaznik mial inaczej jak stary albo cos sam namotalem...
 
 
moze wiesz, wiecie czym to moze byc spowodowane, gaznik mocno dokrecilem dociagnalem porzadnie... nie ma mowy o lewym powietrzu, gaz chodzi pieknie - nowy parownik itd, a na benzynie ostatnio na zamienionych rurkach moglem jezdzic tylko w trasie, jakby ktos mogl sprawdzic te rurki emulsyjne lub mial taki gaznik i mogl luknac moze byc dowolny gaznik od 1.1 1.3 1.4 1.6. w tej chwili tez nie jest do konca ok, moze ktos z mechanikow wiedzialbym co jest grane? dodam ze wkreca sie ok... | 
             
						
				_________________ CVH 1.4 FU..'89
 
 
 
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
 
       
   
 
 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.  
   
    |    | 
 
 
 |