| 
		[MK7] 1.4 TDCi - chip tuning | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Blazi  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.4TDCi/68KM 
                  Imię: Błażej 
                  Wiek: 32  Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 45 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Mar 2012,  18:18   [MK7] 1.4 TDCi - chip tuning
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam jak w temacie co myślicie o chipowaniu czy może macie jakiś inny pomysł, sposób na podniesienie osiągów...    | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 30 Mar 2012,  07:33, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 MisiekT  		  
		 
         Prince of Tor Kielce 2013
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`10 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6Duratec/120KM 
                  Imię: Michał 
                  Wiek: 41  Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1932 Skąd: Wawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Mar 2012,  20:17   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Blazi napisał/a: | 	 		  |  inny pomysł | 	  
 
kupic mocniejsze auto
 
na wirusa go i sie nie zastanawiaj, 800zl i od razu inna fura | 
             
						
				_________________ MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Parzych  		  
		 
         Prince of Biłgoraj 2012
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk6`06 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: 1.6Duratec 100KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 52  Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Mar 2012,  20:17   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Podobno w 1,4TDCI można mieć po chipie jakieś 90KM z kawałkiem... Gdzieś chyba już było o tym... | 
             
						
				_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 artax  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6TDCi/90KM 
                  Imię: Darek 
                  Wiek: 60  Dołączył: 26 Lut 2011 Posty: 393 Skąd: Świdnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Mar 2012,  21:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Bez zmniejszania żywotności elementow auta przyjmuje sie do 30% mocy fabrycznej.Info od magika ,ktory hamował mi auto.Wzrost do 90 KM będzie odczuwalny.Nie zdziw się jak auto będzie palić około 0,5 l mniej przy bardziej elastycznym silniku.    
 
pzdr
 
p.s.W Poznaniu masz tunera(TUNE FORCE)czy jakoś tak. | 
             
						
				_________________ Jest 115 KM i 256 Nm    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 MisiekT  		  
		 
         Prince of Tor Kielce 2013
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`10 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6Duratec/120KM 
                  Imię: Michał 
                  Wiek: 41  Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1932 Skąd: Wawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Mar 2012,  21:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               taaaaa, tyle ze wszystko zalezy od stylu jazdy:
 
- mniejsze spalanie? owszem, jezeli nic bys nie zmienil w stylu jazdy... a majac wiecej pod noga kreci sie mocniej i wychodzi podobnie albo minimalnie wiecej... chyba ze ktos zrobi program konkretnie pod katem ekonomii
 
- bezpieczne 30%? bzdura, wszystko zalezy od stylu jazdy, konkretnego silnika, osprzetu i rezerwy zostawionej przez producenta... akurat 30 to tylko marketingowe gadanie - jak ktos dba o eksploatacja i umie jezdzic to nie bedzie problemu - ale jak ktos mysli ze zrobi sie F1, to zajedzie podkrecone auto znacznie szybciej
 
 
ale ogolnie same plusy - byle bez cisniecia na sile na duze liczby | 
             
						
				_________________ MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 artax  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6TDCi/90KM 
                  Imię: Darek 
                  Wiek: 60  Dołączył: 26 Lut 2011 Posty: 393 Skąd: Świdnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Mar 2012,  09:48   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Stylu nie zmienilem ,  nie butuje bez sensu i nie jadę jak emeryt.Mam to we krwi    Juz to gdzies pisalem ;Ty patrzysz z perspektywy 1.6 Pb .Mi auto ciagnie juz ponizej 2 tys i moment mam odczuwalnie nizej co za tym idzie ,nie muszę kręcić wyżej bo juz to mam.Co do tych 30 % to nie jest moja opinia ani bełkot marketingowy.Opieram sie na doswiadczeniu mojego kumpla grzebiącego w rajdówkach,chipach itp od ponad 20 lat.Ty skąd czerpiesz praktyczną wiedzę?Co do tej kwestii moga się wypowiedzieć HEKO,FORDON,osoby grzebiące w temacie(praktycy)Te 30 % jak zauwazyłeś to jest ta bezpieczna tolerancja na standardowe części .Chyba nie powiesz ,ze podciągnę swojego do 150 i szlag nie trafi pewnych elementow    (sprzegło itp)Zwroć uwagę na moment obrotowy w kopciuchach i dlaczego nawet w standardzie siadają przeguby wewnetrzne(np Mondeo)?
 
Pozdrawiam Darek
 
P.S.Nie zrozum tekstu żle bo uwazam ,ze jesteś pozytywnie zakręcony na auta i to szanuję    | 
             
						
				_________________ Jest 115 KM i 256 Nm    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 MisiekT  		  
		 
         Prince of Tor Kielce 2013
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`10 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6Duratec/120KM 
                  Imię: Michał 
                  Wiek: 41  Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1932 Skąd: Wawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Mar 2012,  10:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               artax, zrozumiales mnie wrecz odwrotnie
 
 
artax - bełkot marketingowy dlatego, ze sa auta ktore mozna podnies minimalnie, typu 10%... to nie jest tak ze mowisz klientowy +30% i zmieniasz cyferki - kazde auto inaczej wychodzi i nie kazde w ogole trzyma serie albo jest sprawne...
 
 
co do chipowania nie musisz mnie przekonywac w ogole - kazde auto musowo i to zaraz po nabyciu      ale z pelna swiadomoscia, ze skroce jest zycie - a jak znaczaco to juz kwestia pozniejszej eksploatacji
 
 
 	  | artax napisał/a: | 	 		  | 30 % jak zauwazyłeś to jest ta bezpieczna tolerancja na standardowe części  | 	  
 
wlasnie nie jest, bo jak sam zauwazyles, sa auta ktore i przy seryjnych parametrach maja problemy z trwaloscia | 
             
						
				_________________ MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 artax  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6TDCi/90KM 
                  Imię: Darek 
                  Wiek: 60  Dołączył: 26 Lut 2011 Posty: 393 Skąd: Świdnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Mar 2012,  10:27   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Te 30 % bardziej tyczyło sie silnika.Reszta to i przy standardzie + złe traktowanie może paść.Motoryzacja idzie w dziwnym kierunku...tak jak pralki 5 lat i na wystawkę    
 
pzdr
 
p.s.Podsumowując to najpierw hamownia -ocena parametrow i potem decyzja o chipowaniu.Dla kolegi ,ktory założyl posta. | 
             
						
				_________________ Jest 115 KM i 256 Nm    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 MisiekT  		  
		 
         Prince of Tor Kielce 2013
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`10 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6Duratec/120KM 
                  Imię: Michał 
                  Wiek: 41  Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1932 Skąd: Wawa 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Blazi  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.4TDCi/68KM 
                  Imię: Błażej 
                  Wiek: 32  Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 45 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Mar 2012,  18:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               wielkie dzięki panowie za informacje co do hamowni wątpię żebym tam zawitał bo i tak pare koni mi ze stajni uciekło ale pewien warsztat oferuje mi chip za 1200zł i gwarantuje 90km z 1.4 bo zależy to od stanu części i przebiegu a mój akurat sięga 35tys. km plus hamownia przed chipem i po co o tym myślicie?    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Blazi  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.4TDCi/68KM 
                  Imię: Błażej 
                  Wiek: 32  Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 45 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 artax  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6TDCi/90KM 
                  Imię: Darek 
                  Wiek: 60  Dołączył: 26 Lut 2011 Posty: 393 Skąd: Świdnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Mar 2012,  19:11   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Chipowanie musi byc poprzedzone hamownią przed i po.Inaczej to pic na wodę.Zapytaj czy za 1000 zrobią bo 1200 trochę duzo.No ale masz na miejscu takze odpada dojazd.
 
pzdr | 
             
						
				_________________ Jest 115 KM i 256 Nm    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Parzych  		  
		 
         Prince of Biłgoraj 2012
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk6`06 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: 1.6Duratec 100KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 52  Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Mar 2012,  20:04   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Blazi napisał/a: | 	 		  |  bo i tak pare koni mi ze stajni uciekło ale pewien warsztat oferuje mi chip za 1200zł i gwarantuje 90km z 1.4 bo zależy to od stanu części i przebiegu a mój akurat sięga 35tys. | 	  Że niby jak przy przebiegu 35kkm mogły Ci konie się zgubić    Rozumiałbym przy 135-235kkm ale nie przy 35... Coś Ty tej Fieście robił       | 
             
						
				_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 MisiekT  		  
		 
         Prince of Tor Kielce 2013
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`10 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6Duratec/120KM 
                  Imię: Michał 
                  Wiek: 41  Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1932 Skąd: Wawa 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Fordon  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: ST 170 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 40  Dołączył: 01 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31 Mar 2012,  00:34   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59679
 
Tu masz rzetelna firme, chlopaki nie obiecuja cudow z nieba lecz daja realne przyrosty, a co na + od wyniku zapowiadanego to juz twoje...   
 
MisiekT tam byl i z tego co wiem jest zadowolony z pomiaru. 
 
Ogolnie mozna obiecywac gory i cuda, lecz prawde zawsze weryfikuje dobra hamownia z odpowiednimy osobami ktore obslubuja sprzet. 
 
Nie ma sie co spinac na 90KM bo diesel nie jedzie moca lecz Nm... Moc czyli KM wykorzystuje glownie bezyniak w turbo i wolnossaku. 
 
Zabieg wirusowania jest ok, o ile osoba robiaca to ma pewne doswiadczenia jak i zauwaza na co napala sie wlasciciel... 
 
Nikt nie zrobi ci mocnego programu bo Ty chcesz miec z tego malego przecinaka ktorym latasz na 99% mozliwosci... kazdy tuner obetnie ci wartosc Nm tylko po to a zebys nie zabil np 2 masu lub przegubow. 
 
Z punktu osoby ktora miala by cos takiego wykonac Twojej osobie, od razu dam byl ci zapowiadana moc i moment obrotowy i nic wiecej. Bo masz zapedy... koniec kropka... 
 
W bmw E46 zostal zrobiony program dla mojego kolegi (gdzie goscia znam) w 2.0D taki a ze jedzie rowno z E46 3.0D... bo wiem ze chlopak nie zabije tego auta a dwa ze nie katuje tego na co dzien tak od zeby pokazac bo mam program i w ogole tuning. | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Nikuś  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk4`99 
                  Wersja: Family 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Wiek: 36  Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31 Mar 2012,  11:10   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Fordon, mordko, rację gadasz ale w jednej kwestii trochę przeinaczasz prawdę:
 
 
 	  | Fordon napisał/a: | 	 		  Moc czyli KM wykorzystuje glownie bezyniak w turbo i wolnossaku. 
 
 | 	  
 
 
Zależność mocy od momentu i odwrotnie:
 
 
  
 
 
Odwracając:
 
 
Moc = Moment x Prędkość obrotowa
 
 
Technicznie rzecz mówiąc:
 
 
 
 
 
Zakładając że mowa o tej samej masie pojazdu: Moment jest zawsze ważny, czy to benzin czy klekot. Z powyższego wzoru wyraźnie widać że moment mówi jak szybko samochód się rozpędzi, a moc określa prędkość do jakiej się rozpędzimy. Oczywiście jest to spore uproszczenie.
 
 
Duża moc w benzynie bierze się z tego że kręci się 2 razy wyżej, moment przebiega inaczej, więc jesteśmy w stanie dać radę wyciągnąć większe prędkości. Dochodzi też kwestia skrzyni biegów, o czym też kiedyś prywatnie gadaliśmy. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Stunt_Man  		  
		 
         Niereformowalny
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Domi 
                  Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31 Mar 2012,  16:38   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Fordon napisał/a: | 	 		  | Moc czyli KM wykorzystuje glownie bezyniak w turbo i wolnossaku. | 	  
 
skoro już przesiadujesz na forum nocami to sie przynajmniej kawy napij co by trzeźwo myśleć     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Fordon  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: ST 170 
                  Imię: Konrad 
                  Wiek: 40  Dołączył: 01 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP. 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Kwi 2012,  00:00   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Stunt_Man, 
 
Prosty przyklad postawmy glupia Honde D15B2 1.5 16V SOHC ma 119Nm i 90KM przy 6000 rpm.  
 
Postaw obok Mondeo MK3 2.0TDCI 6 gang- ktory generuje, 330Nm i 130KM przy 3800rpm. 
 
Odczucia z obu aut jezdzac, mondeo wydaje sie szybkie i w ogole madafaka jestem predki bo Nm bija w plecy i nagle Nm sie koncza wchodzi obiecane 130KM i im dalej bym wiesze rozczarowanie... 
 
Odczucia z Hondy, no ok jedzie ale nie ma wielkiego wow bo trzeba to krecic wysoko ale co z tego skoro w komfrontacji na ulicy i zakretach taka honda z manym Nm i mniejsza iloscia koni bedzie dawala ci wpierdziel co rusz...  
 
Albo jeszcze lepiej VTI ma mniej Nm niz KM... i dla czego te silniki sa tak doceniane oraz dla czego tak ciezko jest dojechac takiego civica... 
 
OK ktos powie ale co ma honda do forda... OK  
 
TDCI w mondku 130KM 6 biegow vs 145KM w Duratec w Mondku 5 biegow... to samo auto w dieslu ciagnie Nm a nie KM, w bezynie wykorzystujesz moc a nie nadmuchane Nm ktore trwaja chwile...  
 
Przy jezdzie codziennej w obu przypadkach jezdzimy na zakresie momentu obrotowego ale nikt mi nie powie ze diesel jezdzi moca a nie Nm. 
 
Stad tez w/w stwierdzenie ktore napisalem w duzym skrocie. 
 
Wiem Stunt_Man ze Ty patrzysz na to z podobnego lub identycznego punktu widzenia ale nie chce ludziom czesto fundowac wywodow co jak i po co... 
 
Tak samo Nikus wie ze na te obliczenie na zlapie silnika Hond. | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 artax  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6TDCi/90KM 
                  Imię: Darek 
                  Wiek: 60  Dołączył: 26 Lut 2011 Posty: 393 Skąd: Świdnica 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Kwi 2012,  10:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Tak dla ciekawych; to Fiesta mk7 120 KM (Pb)w zakresie prędkości 50-100 km/h przyspiesza w 10,8 s.Fiesta kopciuch 90 KM przyspiesza w tym samym zakresie w 9,9s.Dla mnie ten zakres jest wazniejszy niz od 0-100km/h.Szczegolnie ,ze po zmianie programu jest odczuwalnie mniej niz 9,9       
 
pzdr Darek
 
p.s. Max V na autostradzie po drugiej stronie Odry to 200.Bez jakiś szczegolnych problemow dla przedmuchania sadzy:) | 
             
						
				_________________ Jest 115 KM i 256 Nm    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Blazi  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.4TDCi/68KM 
                  Imię: Błażej 
                  Wiek: 32  Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 45 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 1 Kwi 2012,  10:56   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jak ją kupiłem do do 160 szła równo a do 175 tak wiesz na autostradzie z wiatrem kumpel coś tam regulował przy turbinie jakąś śrubę od czegoś    i stracił jakby moc i gwizdał jak i lubię chleb ze smalcem i ja to potem jakoś skręciłem tak jak było dotychczasowo i skonczyło się na tym że 140 max 150 i wiecej nie pojedzie.... :C i mam wrażenie że za małe ciśnienie turbo podaje co o tym myslicie???? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |