| Przesunięty przez: PumaRST 8 Cze 2008,  23:28
 | [MK3] Ford Fiesta 2.0 16v | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Gru 2011,  13:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | A co ma naped do rodzaju zasilania silnika? |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Stunt_Man   Niereformowalny
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Domi
 Dołączył: 13 Sie 2010
 Posty: 1933
 Skąd: \,,/
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Gru 2011,  15:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | też tego nie rozumiem |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luk-90   Prince of Tor Kielce 2014
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: SuperS
 Silnik: ST 170
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Lut 2009
 Posty: 2600
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Gru 2011,  17:40 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | kenczorf napisał/a: |  	  | http://www.youtube.com/wa...feature=related diesel power ?   | 
 
 Dajcie mi mapę bo się zgubię na trasie - Żółw
 |  
				| _________________ ==>  Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
   
 Tekst roku 	  | Cytat: |  	  | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Peedro   Klubowicz
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 36
 Dołączył: 14 Wrz 2007
 Posty: 3058
 Skąd: Mystków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Gru 2011,  18:17 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | luk-90 napisał/a: |  	  |  	  | kenczorf napisał/a: |  	  | http://www.youtube.com/wa...feature=related diesel power ?   | 
 
 Dajcie mi mapę bo się zgubię na trasie - Żółw
 | 
 
 Co do diesla to ja wolę to:
 
 http://www.youtube.com/watch?v=o9hJCPLmRBo
   |  
				| _________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
 
 Żaba - RIP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zdaszek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CL
 Silnik: 2.0 16V
 Imię: Stasiek
 Wiek: 35
 Dołączył: 20 Mar 2010
 Posty: 214
 Skąd: Łódź/Pabianice
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TomeX500   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 37
 Dołączył: 10 Lut 2010
 Posty: 466
 Skąd: Opole
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zdaszek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CL
 Silnik: 2.0 16V
 Imię: Stasiek
 Wiek: 35
 Dołączył: 20 Mar 2010
 Posty: 214
 Skąd: Łódź/Pabianice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Gru 2011,  23:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | Bo jedyny słuszny rodzaj napędu to tylny ? Przecież to oczywiste, tak samo jak to, że najlepsze jest duże,benzynowe V8 pod maską
       |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Laskosz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`79
 Wersja: RS
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Piotr
 Wiek: 39
 Dołączył: 04 Kwi 2005
 Posty: 2321
 Skąd: Nowy Sącz
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zdaszek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CL
 Silnik: 2.0 16V
 Imię: Stasiek
 Wiek: 35
 Dołączył: 20 Mar 2010
 Posty: 214
 Skąd: Łódź/Pabianice
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zdaszek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CL
 Silnik: 2.0 16V
 Imię: Stasiek
 Wiek: 35
 Dołączył: 20 Mar 2010
 Posty: 214
 Skąd: Łódź/Pabianice
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Kwi 2012,  23:35 |   
 |  
               | 
 |  
               | Panie kolego sprawdz (bo nie wiem co masz z czego): Czujnik polozenia przepustnicy (TPS)- ma on w srodku przy stykach albo A-B-C lub 1-2-3...  to musi sie pokrywac z wtyczka TPS-a, czyli j/w a-b-c lub 1-2-3.... ale objaw jest ewidentny dla padnietego czujnika polozenia przepustnicy...  nowy kupowali chlopaki za 160zl... ale zeby nie wydawac bez sensu kasy podjedz na szrot i zagadaj zeby podmienic TPS z innego zeteca.
 Pamietaj ze trzeba go kalibrowac i ustawic w pozycji "napietej" a dopiero skrecac.
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zdaszek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CL
 Silnik: 2.0 16V
 Imię: Stasiek
 Wiek: 35
 Dołączył: 20 Mar 2010
 Posty: 214
 Skąd: Łódź/Pabianice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Kwi 2012,  23:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | OK. Wielkie dzięki. Byłem u trzech znajomych mechaników.
 Każdy ta sama śpiewka - świece, przewody, cewka.
 Jutro jade po czujnik.
 Jeszcze raz wielkie dzięki.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Kwi 2012,  23:54 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie ma za co, tylko pamietaj o sprawdzeniu tego co napisalem bo przepustnica 2.0 ma inaczej osadzana kostke TPS-a i sa odwrotnie piny... zeby nie bylo jaj   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Michaus   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Michał
 Wiek: 42
 Dołączył: 10 Kwi 2011
 Posty: 101
 Skąd: Pabianice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Kwi 2012,  06:48 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Fordon napisał/a: |  	  | [...] objaw jest ewidentny dla padnietego czujnika polozenia przepustnicy [...] | 
 Jak ja tak powiedziałem, to nie dał wiary...
 |  
				| _________________ Jest gablota Gustavo Fringa...
 było Mdo Mk1 2.5 V6 Ghia, Mdo Mk2 2.5 V6 Ghia kombi - zombi
 była Mk3 1.4 Ghia, dwulitrowa menda from Ad@mus
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zdaszek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CL
 Silnik: 2.0 16V
 Imię: Stasiek
 Wiek: 35
 Dołączył: 20 Mar 2010
 Posty: 214
 Skąd: Łódź/Pabianice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Kwi 2012,  21:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | A jak uargumentowałem swoją wypowiedź, to stwierdziłeś, że mam rację   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Kwi 2012,  21:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | Pany ale to nie jest punkt wymiany zdan miedzy bracmi   Macie telefony... mlodszy zrobi to co napisalem, a starszy go ma zjebawszy jak sie okaze ze mial racje... po czym idziecie na browara i bedzie dobrze
   Na spokojnie, bo uzywane TPS-y beda padac co raz to czesciej i co raz to wiecej bedzie takich problemow z zetec...  tak ze na spokojnie
   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zdaszek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CL
 Silnik: 2.0 16V
 Imię: Stasiek
 Wiek: 35
 Dołączył: 20 Mar 2010
 Posty: 214
 Skąd: Łódź/Pabianice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Kwi 2012,  14:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | CPP podmienione narazie na używane... Efekt bez zmian.
 Sprawdziłem oznaczenia na wtyczce i na CPP i jest dokładnie odwrotnie.
 Jest dokładnie tak : A3, B2, C1 .
 Z tym, że do niedawna wszystko było OK. Więc wątpię aby był to błąd przy podłączeniu...
 Biore pod uwagę, to, że mogłem trafić na szrocie CPP w podobnym stanie jak mój, dlatego też poszukam kolejnego...
 Jakie są objawy popsutej przepływki ?
 Czy jest sens zczytywać kody migowe, jeśli w aucie jest silnik 2.0, komputer od 1.8S ale z przelutowaną kością pamięci tak aby mapy wtrysku były również od 2.0 ?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luk-90   Prince of Tor Kielce 2014
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: SuperS
 Silnik: ST 170
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Lut 2009
 Posty: 2600
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Kwi 2012,  22:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mój 1.8 przy sypniętej przepływce trzymał ok 600 obr. na gaz nagłe wciśniecie gazu skakał i mulił straszliwie, przy płynnyj delikatnym wciskaniu jechał, oraz był cały czas zalany |  
				| _________________ ==>  Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
   
 Tekst roku 	  | Cytat: |  	  | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ad@mus   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adam
 Wiek: 38
 Dołączył: 03 Lut 2007
 Posty: 1832
 Skąd: Orzesze SMI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Kwi 2012,  23:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | popraw wtyczke ta okragla przy kolektorze ssacym kolo edisa(ta okragla suka z kilkoma pinami), miala zjeb..ana zaczepke i juz to przerabialem z Markiem   wsadz ja mocno, doscisnij, zcisnij, sklep, uderz i upewnij sie ze siedzi pewnie...
 i po temacie-napisz czy mialem racje:)
 
 ps.ta sama usterke mialem w przeddzien waszego przyjazdu i 2h przed waszym przyjazdem Marek mi to to naprawial-a myslalem ze to czujnik polozenia walka ktorym sie wczesniej bawilem...Marek uleczyl w 5min suke i pojechala
 |  
				| _________________ 
    Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | zdaszek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: CL
 Silnik: 2.0 16V
 Imię: Stasiek
 Wiek: 35
 Dołączył: 20 Mar 2010
 Posty: 214
 Skąd: Łódź/Pabianice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Kwi 2012,  19:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | Oczyściłem mechanicznie i chemicznie(kontakt sprejem) w jednej i drugiej okrągłej wtyczce. W jednej zaczep faktycznie był urwany, ale i tak siedziała dość pewnie, bo ciężko było ją rozpiąć...
 
 Nic to nie dało
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |