Przesunięty przez: PumaRST 9 Cze 2008, 00:28 |
[MK3] Ford Fiesta 2.0 16v |
Autor |
Wiadomość |
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 9 Gru 2011, 13:54
|
|
|
A co ma naped do rodzaju zasilania silnika? |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 9 Gru 2011, 15:41
|
|
|
też tego nie rozumiem |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 9 Gru 2011, 17:40
|
|
|
kenczorf napisał/a: | http://www.youtube.com/wa...feature=related diesel power ? |
Dajcie mi mapę bo się zgubię na trasie - Żółw |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 9 Gru 2011, 18:17
|
|
|
luk-90 napisał/a: | kenczorf napisał/a: | http://www.youtube.com/wa...feature=related diesel power ? |
Dajcie mi mapę bo się zgubię na trasie - Żółw |
Co do diesla to ja wolę to:
http://www.youtube.com/watch?v=o9hJCPLmRBo |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
zdaszek
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 34 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 214 Skąd: Łódź/Pabianice
|
|
|
|
|
TomeX500
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Tomek
Wiek: 36 Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 466 Skąd: Opole
|
|
|
|
|
zdaszek
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 34 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 214 Skąd: Łódź/Pabianice
|
Wysłany: 9 Gru 2011, 23:28
|
|
|
Bo jedyny słuszny rodzaj napędu to tylny ?
Przecież to oczywiste, tak samo jak to, że najlepsze jest duże,benzynowe V8 pod maską |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
|
|
|
|
zdaszek
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 34 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 214 Skąd: Łódź/Pabianice
|
|
|
|
|
zdaszek
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 34 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 214 Skąd: Łódź/Pabianice
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 10 Kwi 2012, 00:35
|
|
|
Panie kolego sprawdz (bo nie wiem co masz z czego):
Czujnik polozenia przepustnicy (TPS)- ma on w srodku przy stykach albo A-B-C lub 1-2-3... to musi sie pokrywac z wtyczka TPS-a, czyli j/w a-b-c lub 1-2-3.... ale objaw jest ewidentny dla padnietego czujnika polozenia przepustnicy... nowy kupowali chlopaki za 160zl... ale zeby nie wydawac bez sensu kasy podjedz na szrot i zagadaj zeby podmienic TPS z innego zeteca.
Pamietaj ze trzeba go kalibrowac i ustawic w pozycji "napietej" a dopiero skrecac. |
_________________
|
|
|
|
|
zdaszek
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 34 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 214 Skąd: Łódź/Pabianice
|
Wysłany: 10 Kwi 2012, 00:46
|
|
|
OK. Wielkie dzięki.
Byłem u trzech znajomych mechaników.
Każdy ta sama śpiewka - świece, przewody, cewka.
Jutro jade po czujnik.
Jeszcze raz wielkie dzięki. |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 10 Kwi 2012, 00:54
|
|
|
Nie ma za co, tylko pamietaj o sprawdzeniu tego co napisalem bo przepustnica 2.0 ma inaczej osadzana kostke TPS-a i sa odwrotnie piny... zeby nie bylo jaj |
_________________
|
|
|
|
|
Michaus
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Michał
Wiek: 41 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 101 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 10 Kwi 2012, 07:48
|
|
|
Fordon napisał/a: | [...] objaw jest ewidentny dla padnietego czujnika polozenia przepustnicy [...] |
Jak ja tak powiedziałem, to nie dał wiary... |
_________________ Jest gablota Gustavo Fringa...
było Mdo Mk1 2.5 V6 Ghia, Mdo Mk2 2.5 V6 Ghia kombi - zombi
była Mk3 1.4 Ghia, dwulitrowa menda from Ad@mus
|
|
|
|
|
zdaszek
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 34 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 214 Skąd: Łódź/Pabianice
|
Wysłany: 10 Kwi 2012, 22:25
|
|
|
A jak uargumentowałem swoją wypowiedź, to stwierdziłeś, że mam rację |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 10 Kwi 2012, 22:38
|
|
|
Pany ale to nie jest punkt wymiany zdan miedzy bracmi
Macie telefony... mlodszy zrobi to co napisalem, a starszy go ma zjebawszy jak sie okaze ze mial racje... po czym idziecie na browara i bedzie dobrze
Na spokojnie, bo uzywane TPS-y beda padac co raz to czesciej i co raz to wiecej bedzie takich problemow z zetec... tak ze na spokojnie |
_________________
|
|
|
|
|
zdaszek
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 34 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 214 Skąd: Łódź/Pabianice
|
Wysłany: 14 Kwi 2012, 15:57
|
|
|
CPP podmienione narazie na używane...
Efekt bez zmian.
Sprawdziłem oznaczenia na wtyczce i na CPP i jest dokładnie odwrotnie.
Jest dokładnie tak : A3, B2, C1 .
Z tym, że do niedawna wszystko było OK. Więc wątpię aby był to błąd przy podłączeniu...
Biore pod uwagę, to, że mogłem trafić na szrocie CPP w podobnym stanie jak mój, dlatego też poszukam kolejnego...
Jakie są objawy popsutej przepływki ?
Czy jest sens zczytywać kody migowe, jeśli w aucie jest silnik 2.0, komputer od 1.8S ale z przelutowaną kością pamięci tak aby mapy wtrysku były również od 2.0 ? |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Kwi 2012, 23:57
|
|
|
Mój 1.8 przy sypniętej przepływce trzymał ok 600 obr. na gaz nagłe wciśniecie gazu skakał i mulił straszliwie, przy płynnyj delikatnym wciskaniu jechał, oraz był cały czas zalany |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 15 Kwi 2012, 00:03
|
|
|
popraw wtyczke ta okragla przy kolektorze ssacym kolo edisa(ta okragla suka z kilkoma pinami), miala zjeb..ana zaczepke i juz to przerabialem z Markiem
wsadz ja mocno, doscisnij, zcisnij, sklep, uderz i upewnij sie ze siedzi pewnie...
i po temacie-napisz czy mialem racje:)
ps.ta sama usterke mialem w przeddzien waszego przyjazdu i 2h przed waszym przyjazdem Marek mi to to naprawial-a myslalem ze to czujnik polozenia walka ktorym sie wczesniej bawilem...Marek uleczyl w 5min suke i pojechala |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
zdaszek
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 2.0 16V
Imię: Stasiek
Wiek: 34 Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 214 Skąd: Łódź/Pabianice
|
Wysłany: 15 Kwi 2012, 20:19
|
|
|
Oczyściłem mechanicznie i chemicznie(kontakt sprejem) w jednej i drugiej okrągłej wtyczce.
W jednej zaczep faktycznie był urwany, ale i tak siedziała dość pewnie, bo ciężko było ją rozpiąć...
Nic to nie dało |
|
|
|
|
|