Przesunięty przez: Freeman 22 Lut 2014, 18:57 |
[MK5] Ford Fiesta 1.6 sport 103KM od Raffaello |
Autor |
Wiadomość |
Raffaello
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 45 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 130 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 11 Kwi 2012, 15:58
|
|
|
Fakt, na polskiej autostradzie sport jeździ przepisowo czyli 140 km/h ale rekord padł na autostradzie gdzie na taką prędkość pozwalają przepisy.
Miałem kaprys i karnąłem się do dojczlandów żeby sprawdzić sporta
(Zrozumiał, zrozumiał i jeździ odpowiedzialnie ) |
_________________ Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany - urządzenie dowożące do pracy
|
Ostatnio zmieniony przez Raffaello 11 Kwi 2012, 18:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1871 Skąd: Wągrowiec
|
|
|
|
|
Raffaello
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 45 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 130 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 11 Kwi 2012, 21:38 Montaż czujnika poziomu płynu spryskiwacza
|
|
|
Nadszedł czas na kolejny gadżet do auta. Seryjnie sport tego nie ma - mówię o moim sporcie.
Na allegro zakupiłem czujnik z Forda Pumy (kompletny zbiornik z czujnikiem i pompką za około 23 złote). Jako że na forum już wielu zakładało ten czujnik wspierałem się na ich fotorelacjach - mam na myśli Pufcia i Mariusza.B. (dzięki)
A więc jak to przebiegało.
Potrzeba było:
- czujnik wraz z uszczelką
- zestaw kluczy, pilnik, lutownica
- trochę kabla dwu żyłowego około 2 metrów spokojnie wystarczy
- odrobina chęci
A więc najpierw zabrałem się za przygotowanie czujnika i uszczelki , tzn wyczyszczenie i oto wygląda to tak
Po zdjęciu prawego koła trzeba odkręcić nadkole które jest przykręcone kilkoma śrubami torx 30 (jak dobrze pamiętam) które są zaznaczone na zdjęciu
Apropos amortyzator mi lekko przyrdzewiał - ale tym zajmę się latem - czyszczenie i zabezpieczenie przed korozją tzn najprawdopodobniej malowanie.
Zanim odkręciłem zbiornik płynu spryskiwacza - po zdemontowaniu nadkola - najpierw musiałem zdemontować wlew zbiornika. To prosta czynność, wystarczy energicznym ruchem pociągnąć wlew w stronę silnika.
Aby jednak było to łatwiejsze warto wcześniej zdemontować zbiornik płynu chłodzącego.
Tu foto przed demontażem zbiornika płynu chłodzącego
A tutaj po zdemontowaniu zbiornika. Jak widać zrobiło się sporo miejsca.
A tutaj zdemontowany wlew zbiornika
I znów wracamy do nadkola. Po zdemontowaniu nadkola ukazuje się naszym oczom zbiornik płynu spryskiwacza. Na zdjęciu zaznaczona jedna ze śrub mocujących zbiornik do nadwozia.
Jednak zanim odkręcimy tą śrubę proponuję zacząć od tej drugiej schowanej od strony drzwi. Jest ona dość głęboko chowana więc nie obejdzie się bez klucza nasadkowego 10 mm na długim wysięgniku. Mnie udało się odkręcić zwykłym kluczem 10 mm szparą pomiędzy drzwiami a błotnikiem (po całkowitym otwarciu drzwi) ale jest dość ciasno i musiałem uważać aby nie porysować lakieru.
A ta śrubka jest schowana tutaj - zdjęcie:
Po odkręceniu tej śrubki odkręcamy tą od strony nadkola - z poprzedniego zdjęcia - i będzie można zdemontować zbiornik. Trzeba tylko odłączyć przewody zasilające pompkę płynu oraz odłączyć przewody rurki do spryskiwacza przedniej i tylnej szyby.
(Dla wnikliwych biała część pompki czyli biały wylot z pompki oraz przewód rurka z białym paskiem to spryskiwanie przedniej szyby a czarny wylot z pompki i całkowicie czarny przewód rurka to spryskiwacz tylnej szyby).
Tak wygląda zbiornik po odkręceniu ze śrub
Tutaj zaznaczone miejsce gdzie zamontować czujnik i jak powinien być usytuowany - po prostu inaczej się go tam nie da zainstalować
Po odłączeniu wszystkich kabli i przewodów czas zająć się montażem czujnika.
Warto zdemontować również pompkę aby przeczyścić sitko a także aby mieć pojęcie o średnicy otworu która jest widoczna po zdemontowaniu sitka uszczelki
Najpierw zgrubnie robimy otwór - albo wiertłem o odpowiedniej średnicy (tak byłoby najlepiej) albo nożem (jak to robili inni koledzy a potem wyrównywali pilnikiem).
Ja natomiast uciekłem się do metody na gorąco czyli wytopiłem mniej więcej otwór o odpowiedniej średnicy lutownicą transformatorową. Szkoda lutownicy na topienie plastiku ale wyszło to bardzo fajnie. Potem tylko odciąłem nożem resztki plastiku aby powierzchnia i otwór były gładkie i w miarę okrągłe.
Potem gdy średnica już była ok, zainstalowałem uszczelkę. Ale zanim to zrobiłem dokładnie wypłukałem i wyczyściłem zbiornik z resztek plastiku pozostałym po wycinaniu otworu. Potem zająłem się wkładaniem uszczelki. Aby jednak być pewnym że będzie to w miarę szczelne, pod uszczelkę dałem nieco kleju. Użyłem butaprenu (bo taki miałem w domu). Teraz mogę być pewien że połączenie nie uroni ani kropli płynu.
Potem zainstalowałem czujnik z pływakiem. Jego również delikatnie potraktowałem klejem. W końcu pływaka nie wyciąga się co roku więc odrobinka kleju nie zawadzi. Po zmontowaniu wygląda to następująco
Po zmontowaniu zrobiłem test szczelności zbiornika i uszczelek czujnika i pompki. Przy okazji u mnie okazało się że zbiornik jest nieco pęknięty przy śrubie którą mocuje się zbiornik przy drzwiach tą śrubą głęboko osadzoną przy zawiasach drzwi. Tu przydał się klej kropelka i trochę Poxipolu. Po sklejeniu wszystko było szczelne czyli zbiornik.
Następnie przyszła pora zająć się częścią elektryczną czyli podłączeniem tego czujnika do instalacji.
Okazało się podobnie jak u Mariusza.B że w sporcie jest już gotowa instalacja a przewody do czujnika są zwarte. Trzeba było tylko w złączce przy przednim słupku namierzyć ową zworkę. Wystarczy zdjąć osłonę prawego progu od wewnątrz auta i namierzyć kostkę.
Wszystko widoczne na zdjęciu
Po namierzeniu zworki trzeba tam przeciągnąć kabel od czujnika. Najlepiej tą samą drogą co idzie kabel zasilający pompkę. Jeśli już przeciągniemy kabel to przecinamy zworkę. Wtedy po przekręceniu stacyjki zapali się kontrolka sygnalizująca niski stan płynu w zbiorniku. Podłączamy kable czujnika pod tą rozciętą zworkę. Jeśli ponownie przy pustym zbiorniku świeci kontrolka to znaczy że wszystko działa. Można też napełnić nieco zbiornik aby sprawdzić czy zgaśnie. Jeśli tak to znaczy że elektrycznie wszystko działa.
Na zdjęciu miejsce podpięcia czujnika do instalacji
Po podpięciu i sprawdzeniu montujemy zbiornik na swoim miejscu czy montujemy wszystko w odwrotnej kolejności.
Na miejscu zbiornik wygląda tak
Po zamontowaniu wszystkiego na zegarach pojawia się efekt naszej - w tym przypadku mojej - pracy, czyli kontrolka niskiego stanu płynu spryskiwacza.
Wywołuje to oczywiście banan na twarzy bo nie ma to jak zrobić coś przy sporcie i doposażyć swoją brykę w różne gadżety.
Całość pracy poszła sprawnie - za pomocą dokumentacji zdjęciowej Pufcia i Mariusza.B (dzięki koledzy). Czas zamontowania czujnika - łącznie z przerwą na pogaduchy z sąsiadem który był ciekawy co robię przed blokiem przy aucie - to niecałe 3 godziny.
Mam nadzieję że następni forumowicze skorzystają z tej podpowiedzi jak zamontować czujnik i też zaaplikują w swoich furach taki gadżet, który w wielu fiestach i autach jest standardem |
_________________ Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany - urządzenie dowożące do pracy
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 11 Kwi 2012, 21:54
|
|
|
Nie no gdzie jest mod tego dzialu.... To co pokazujesz naprawde jest godne podziwu ze idziesz w zaparte i robisz to co chcesz, majac przy tym ciagle zajebiste efekty... |
_________________
|
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 14 Kwi 2012, 11:04
|
|
|
Szacunek za podejście do auta i za tworzone w tym temacie fotorelacje.
Czy nie będziesz miał nic przeciwko temu aby wykorzystać je do stworzenia FAQ ?
Chociażby o montażu czujnika płynu od spryskiwaczy.
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 14 Kwi 2012, 15:47
|
|
|
Na słuszny wniosek Fordona poparty przez Prezia przenoszę.
Witamy w Projektach FKP |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Raffaello
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 45 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 130 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 14 Kwi 2012, 17:14
|
|
|
trzeci napisał/a: | Szacunek za podejście do auta i za tworzone w tym temacie fotorelacje.
Czy nie będziesz miał nic przeciwko temu aby wykorzystać je do stworzenia FAQ ?
Chociażby o montażu czujnika płynu od spryskiwaczy.
Pozdro ... |
Nie mam nic przeciwko a jak najbardziej jestem za |
_________________ Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany - urządzenie dowożące do pracy
|
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 14 Kwi 2012, 20:16
|
|
|
Dzięki
FAQ już zrobiony w osobnym temacie i dołączony do listy innych ( zobacz ) więc jak pojawią się jakieś pytania odnośnie montażu czujnika to będzie można się w nim wypowiadać.
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
Raffaello
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 45 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 130 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 14 Kwi 2012, 23:00
|
|
|
super |
_________________ Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany - urządzenie dowożące do pracy
|
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 17 Kwi 2012, 10:49
|
|
|
Raffaello, gratuluję i "keep up the good work" |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 17 Kwi 2012, 11:02
|
|
|
fajnie, ale ja bym nie stosował butaprenu do plastiku - potrafi pięknie zareagować i zrobić w miejscu sklejenia jednego wielkiego gluta. zwróć uwagę, czy na pewno wysechł i nie robi jaj. |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
Raffaello
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 45 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 130 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 17 Kwi 2012, 19:15
|
|
|
Na pewno wysechł. Wszystko jak dotąd działa bez problemu - świeci kiedy trzeba i gaśnie kiedy trzeba i jest szczelne. Poza tym kleju użyłem naprawdę niewiele - dosłownie odrobinkę. Chciałem aby w razie czego działał jako elastyczna uszczelka - wypełniacz ewentualnych szczelin. Choć gdy wkładałem pływak to wchodził dość ciasno więc z klejem to tak naprawdę była delikatna zapobiegawcza profilaktyka
Nawet gdybym go nie zastosował, przypuszczam że tez wszystko byłoby szczelne |
_________________ Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany - urządzenie dowożące do pracy
|
|
|
|
|
Raffaello
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 45 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 130 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 18 Kwi 2012, 22:01 Oświetlenie wnętrza bagażnika
|
|
|
W sporcie zagościła kolejna modyfikacja.
Tym razem zmieniłem oryginalne oświetlenie wnętrza bagażnika na oświetlenie ledowe.
Wykorzystałem do tego tą samą taśmę z diodami led co do podświetlenia licznika i oświetlenia wnętrza kabiny.
Tym razem wykorzystałem 4 paski po 6 diód.
W środku bagażnika jest naprawdę jasno.
Paski diód zamontowałem na bocznych plastikach w których jest miejsce na tylne głośniki. Diody są zamocowane mniej więcej pod tym miejscem mocowania głośników a podłączone są do kabla który zasila standardową żarówkę oświetlającą bagażnik.
Na zdjęciu poniżej widoczne zamocowanie diód oraz widoczny jest kabel (ten z opaską tzw trytytką , widoczny po środku zdjęcia) do którego podłączone są diody. Kabel pociągnięty jest wewnątrz tej szarej osłony kabla i pociągnięty za plastikami aby był niewidoczny.
a tak wyglądają świecące diody
Tak samo diody są zamocowane po drugiej stronie a kabel na drugą stronę również jest podpięty do tego kabla w osłonie i przeciągnięty wzdłuż uszczelki klapy bagażnika.
Dodatkowo zamocowałem również dwa paski diód na wewnętrznym brzegu tylnej półki (od dołu). Po otwarciu klapy diody świecą pionowo w dół na podłogę bagażnika.
Wygląda to mniej więcej tak
Sposób zamocowania diód i kabla wymyśliłem dość prozaiczny. Nie jest może super estetyczny ale tez nie jest szpetny. Ale dzięki temu kabel jest dobrze zamocowany i udało mi się go równo poprowadzić.
Otóż diody jak i kabel przymocowałem do półki klejem butaprenem. Po nasmarowaniu diód i kabla klejem oraz półki w tych miejscach którędy miał biec kabel, odczekałem aż klej lekko przeschnie a potem wszystko przykleiłem.
Kabel idealnie i równo się trzyma. Zresztą sami zobaczcie jak to wyszło
W przyszłości rozważam możliwość pomalowania kabla i kleju widocznego na półce czymś czarnym np. pisakiem permanentnym czarnym bądź jakimś czarnym lakierem.
Kabel poprowadziłem bokiem półki a potem obok zawiasu półki.
Aby była możliwość demontażu półki, diody zamontowane na półce podłączyłem do złączki na żarówkę w starej lampce oświetlenia bagażnika. Oczywiście tam nie ma żarówki bo jest zbędna. Zrobiłem ala wtyczkę na kształt bagnetu żarówki która tam wchodzi, aby móc w razie potrzeby odpiąć kabel i zdemontować półkę.
Rozwiązanie sprytne i praktyczne.
Poniżej fotki jak to wygląda:
Tu zdjęcie zrobionej wtyczki na kształt bagnetu żarówki
Tutaj widać włożoną ala wtyczkę w gniazdo żarówki lampki oryginalnego oświetlenia bagażnika
A tak to mniej więcej świeci wieczorem. Sorki za zdjęcie marnej jakości mały bałaganik w bagażniku ale nie o to tu chodzi . Po prostu jest to zdjęcie poglądowe efektu końcowego mojej modyfikacji podświetlenia wnętrza bagażnika.
Nie mam dobrego aparatu i większość zdjęć robię telefonem i jak widać na innych zdjęciach, wychodzą całkiem nieźle
Z kolejnych rzeczy które znalazły się w sporcie to - dodatkowe gniazdo zapalniczki.
Kiedyś zdarzyła się sytuacja gdy potrzebne mi było drugie gniazdko zapalniczki aby podłączyć drugie urządzenie. Oczywiście można by zastosować rozdzielacz ale ich wygląd i wielkość jest wręcz ohydna.
Więc wpadłem na pomysł aby pod konsolą środkową zamontować dodatkowe gniazdo zapalniczki. Nie kosztowało mnie ono wiele bo całe 5 zł. Ale po zamontowaniu działa i jest podświetlane - oczywiście zastąpiłem zwykłą żarówkę ledami. (to już taka moja mania na ledy)
A tak to wygląda
Na razie w gniazdku jest druga zapalniczka ale ostatecznie planuję tam zaślepkę z napisem 12V jak to jest w większości aut. Teraz tylko trzeba poczekać aż ją zdobędę. |
_________________ Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany - urządzenie dowożące do pracy
|
Ostatnio zmieniony przez Raffaello 20 Kwi 2012, 20:47, w całości zmieniany 5 razy |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 18 Kwi 2012, 22:15
|
|
|
Fajnie i pomyslowo doposazana fiesta bo chcialem pytac o to co sie stanie jak bedzie trzeba przewiesc cos wiekszego a tu niespodzianka polaczenie jest proste i szybkie do odlaczenia |
_________________
|
|
|
|
|
Raffaello
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 45 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 130 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 22 Kwi 2012, 22:18 letnie ogumienie
|
|
|
Wczoraj korzystając z popołudniowej słonecznej pogody postanowiłem w końcu zamontować nowe letnie ogumienie w sporcie.
I tak oto na sporta zostały zainstalowane opony BFGoodrich Profiler 195/50 R15 na felgach Ronala 7Jx15H2 ET37.
Oczywiście felgi stalowe z oponami zimowymi dostały porządne mycie przed umieszczeniem ich w piwnicy.
A przy okazji mycia felg, auto otrzymało kompleksowe mycie z odkurzaniem i plakowniem plastików w środku.
Tak wyglądają nówki opony zamontowane na kołach
Tak wygląda prawa strona sporta na nowym letnim ogumieniu
a tak wygląda lewa strona
Sport z tym bieżnikiem wygląda dość agresywnie i tak ma być
A tak autko wygląda po myciu i pucowaniu w całej okazałości
|
_________________ Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany - urządzenie dowożące do pracy
|
|
|
|
|
Maci3j18
Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: Inny
Imię: Macias
Wiek: 35 Dołączył: 29 Cze 2009 Posty: 115 Skąd: Chojnów/S.Ł.
|
Wysłany: 22 Kwi 2012, 22:45
|
|
|
Zacnie |
_________________ Było: Ford Fiesta 1.1 Ghia 91r. Ford Fiesta 1.4 Futura 94r.
Jest: Skoda Octavia 1.8T RS 2002r. |
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 23 Kwi 2012, 10:43
|
|
|
Raffaello napisał/a: | BFGoodrich Profiler |
miałem kiedyś w 185/60 R14 i sprawowały się bardzo przyjemnie szczególnie na mokrym |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
skull
Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Trend
Silnik: 1.8DI/75KM
Dołączył: 16 Mar 2007 Posty: 21 Skąd: z netu
|
Wysłany: 23 Kwi 2012, 12:49
|
|
|
Z tym czujnikiem do spryskiwacza, to jestem zaskoczony - już myślałem że poinstalowałem sobie z dodatków "co się dało", a czego nie miałem, ale o tym to nawet nie pomyślałem. Zdaje mi się że przy "teście zegarów" ta kontrolka też mi się zapala, a więc jest możliwość podłączenia (sprawdzę jeszcze tą zworę). Wielkie dzięki za szczegółową instrukcję i zdjęcia. |
|
|
|
|
Raffaello
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Rafał
Wiek: 45 Dołączył: 29 Maj 2010 Posty: 130 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 28 Kwi 2012, 22:27 nowy gadżet - zapowiedź
|
|
|
W sporcie zagościł częściowo nowy gadżet. Projekt jest jeszcze nie skończony ale częściowo jest już zamontowany. Jak będzie skończony, na pewno ukaże się pełna fotorelacja.
Na razie - nie mogąc się powstrzymać by się nie pochwalić - prezentuję fotograficzną zapowiedź kolejnego gadżetu.
A oto fotki:
Jak zapowiedziałem wcześniej, gdy montaż gadżetu będzie ukończony, pojawi się fotorelacja. |
_________________ Była Fiesta MK5 1.6 16V Zetec-S sport 103KM r. 2000
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Jest Mondeo MK1 1.6 16v 88KM r. 1996 - zagazowany - urządzenie dowożące do pracy
|
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 28 Kwi 2012, 22:36
|
|
|
otwieranie bagaja? |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
|