| Przesunięty przez: Mafios 18 Sty 2015,  21:28
 | [MK3] BlackFord RS1800 | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | yarbin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Marek
 Dołączył: 22 Cze 2007
 Posty: 154
 Skąd: Tychy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Kwi 2012,  20:56 | 
 |  
               | 
 |  
               | I co żeś dzisiaj w Kamieniu nawojował ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TomeX500   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 37
 Dołączył: 10 Lut 2010
 Posty: 466
 Skąd: Opole
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Kwi 2012,  23:56 | 
 |  
               | 
 |  
               |   
 Średnio zawojowałem, od paru dni fiestka coś szwankowała, pękła ceramika w jednej świecy, po wymianie na nowe platynowe było niby ok, ale dzisiaj okazało się, że dalej lekko przerywa. Przed chwilą zmieniłem przewody na jakieś stare i wszystko jak dawniej, żadnego krztuszenia. Stare kable wyglądają na bardziej mocarne, większą średnicę zewn mają i fajki jakieś takie twardsze. Więc czasy na 1/4 nie były zbytnio zadowalające, była oprócz mnie jedna MK3 z RS2000 pod maską i mimo że lepiej wystartowałem, to pod koniec mnie przegoniła.
 |  
				| _________________ Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.
 
 XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Kwi 2012,  07:04 | 
 |  
               | 
 |  
               | Kruku był moja ex rs2k   
 TomeX500, mam nadzieje ze sie nie obrazisz
  fiesta na pierwszy rzut oka wyglada bardzo ladnie, komora silnika, wnetrze, widac dopracowane szczegoly, ale jak bym mial codizennie wsiadajac do auta patrzec na stan blachy to bym sie pochlastal.... |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TomeX500   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 37
 Dołączył: 10 Lut 2010
 Posty: 466
 Skąd: Opole
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Kwi 2012,  09:20 | 
 |  
               | 
 |  
               | Prawe nadkole już coraz bardziej chrupie i trza się tym zająć, przed zimą jeszcze tego nie było. Lewe już zabezpieczyłem, ale trza do lakiernika dać. Więcej rudej nie widać więc wcale nie jest najgorzej. A nie będę też malował całego auta z powodu odprysków od kamyków na masce i babolów "parkingowych" na które nie ma się wpływu, jak auto i tak ma 3 czy 4 letni lakier. Wolę tę kasę zainwestować w silnik i mechanikę, bo Blackford i tak wygląda lepiej niż 90% fiest. 
 A no i co do wnętrza to przeca nie ma tam nic ciekawego
  Seria, trochę floku i przetarty fotel kierowcy  Ale kubły tak mają... |  
				| _________________ Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.
 
 XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | FiFa   Klubowicz
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Futura
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Kamil
 Wiek: 36
 Dołączył: 22 Lut 2007
 Posty: 1118
 Skąd: Panki/Cze-wa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Kwi 2012,  12:08 | 
 |  
               | 
 |  
               | a to w koncu jaki czas? CO do RS2k moim zdaniem nawet bardzo dobry i zadbany 1.8 bedzie miał problem ze srednim stanem RS2k...
 |  
				| _________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
 Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TomeX500   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 37
 Dołączył: 10 Lut 2010
 Posty: 466
 Skąd: Opole
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Kwi 2012,  13:44 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | FiFa napisał/a: |  	  | CO do RS2k moim zdaniem nawet bardzo dobry i zadbany 1.8 bedzie miał problem ze srednim stanem RS2k...
 | 
 
 To zależy.
 RS1800 i ogarniający kierowca będzie szybsze na wolniejszej trasie z różnymi zakrętami.
 RS2k jest na starcie szybsze bo ma moc niżej i będzie szybsze na prostej, ale na zakrętach ja tracę do konkurentów nawet ponad 5-6 sek przez brak trakcji na wyjściu
 Inna sprawa ze ja ciągłe jeżdżę na siłę, zamiast głową
   
 TomeX500 fiesta niestety nie jest autem do wygrywania i dopóki jeździsz dla fanu to każde miejsce będzie sprawiać Ci frajdę, ale jeśli podejdziesz do tego z parciem na wynik to raczej będziesz rozczarowany.
 Pomyśl o YTP
   |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | FiFa   Klubowicz
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Futura
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Kamil
 Wiek: 36
 Dołączył: 22 Lut 2007
 Posty: 1118
 Skąd: Panki/Cze-wa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Kwi 2012,  18:09 | 
 |  
               | 
 |  
               | Piter, ale tutaj akurat mowa o wyscigach dle niedorozwinietych-jak to zolwik nazywa...  Czyli 1/4, wiec prosta i na przyspieszenie, a w takim przypadku jaki to by nie byl rs 1.8, bedzie miał spore problemy z RS2k...   |  
				| _________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
 Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Kwi 2012,  18:26 | 
 |  
               | 
 |  
               | Czyli czasy typowe jak na kazdym zlocie FKP dla tych silnikow i dla mnie jest to az dziwne ze tak slabe wyniki robia te motory skoro maja po te teoretyczne 130KM... Moj czas ET z RKC masz w podpisie...
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Kwi 2012,  22:24 | 
 |  
               | 
 |  
               | e a gdzie jest temat z czasami na 1/4 w klubie bo nie moge znalesc   |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Kwi 2012,  22:42 | 
 |  
               | 
 |  
               | dzieki 
 
 
 Fordon a Ty czym/gdzie mialeś mierzony ten czas??
 |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Kwi 2012,  23:07 | 
 |  
               | 
 |  
               | Czas mierzony na zlocie w Rally land u Qhara, na plytach, przez ekipe WST czyli ci co obsluguja bemowo... ET+RT 15,96...   Bez SMT6...
 Z SMT6 wyszlo cos 15.104 i ET+RT 15,8... to jak z Faza juz po wszystkim jechalem ...
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TomeX500   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 37
 Dołączył: 10 Lut 2010
 Posty: 466
 Skąd: Opole
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Ad@mus   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Adam
 Wiek: 38
 Dołączył: 03 Lut 2007
 Posty: 1832
 Skąd: Orzesze SMI
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Maj 2012,  07:43 | 
 |  
               | 
 |  
               | TomeX500, rs1800 robi takie czasy, to jest dobry wynik!! gdyby nie wichura i kable to na niska 16.xxx mozesz liczyc, ponizej 16 trzeba juz byc niezle przygotowanym kilka pytan:
 jaka masz skrzynie??
 jaka przelpywka??
 jaka przepustnica??
 jakie sprezanie na garkach?
 
 piszesz o plastikuu a moze juz czas na dol z 2l??:D
 |  
				| _________________ 
    Dwu litrowa bestia zwana Ulepem
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TomeX500   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 37
 Dołączył: 10 Lut 2010
 Posty: 466
 Skąd: Opole
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Maj 2012,  10:35 | 
 |  
               | 
 |  
               | Hehe nie bawię się w doły czy jakieś swapy bo w zanadrzu jest drugi silnik. Kwestia tylko czy starczy mi chęci żeby w to brnąć, czy po prostu kupię sobie w końcu coś rwd   
 Co do pytań:
 Skrzynia ori
 Przepływka mdo2.0
 Przepustnica ori
 Sprężanie nie było sprawdzane
 |  
				| _________________ Polerowanie i odnawianie części samochodowych i rowerowych.
 
 XR2i RS1800: 0-96km/h - 7,46s
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Peedro   Klubowicz
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 36
 Dołączył: 14 Wrz 2007
 Posty: 3058
 Skąd: Mystków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Maj 2012,  11:09 | 
 |  
               | 
 |  
               | Zarzuć cąły dolot z mdo. Ja w Rallylandzie 1,8 105 koni z dolotem z mdo 2.0 (kolek, przepustnica, przepływka), kompie z mdo, wiązce z futra i kolku wydechowym z foki najlepsze ET uzyskałem 16,521. A silnik był już w dosyć słabej kondycji. |  
				| _________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
 
 Żaba - RIP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TomeX500   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 37
 Dołączył: 10 Lut 2010
 Posty: 466
 Skąd: Opole
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TomeX500   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 37
 Dołączył: 10 Lut 2010
 Posty: 466
 Skąd: Opole
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Wrz 2012,  11:18 | 
 |  
               | 
 |  
               | gdzie pojechala ? |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |