  
                  
                   | 
                            
          
         		       
      
 
 
	
		Przesunięty przez: van 21 Cze 2014,  20:03		 | 
	
			[MK2] przewody elastyczne tył | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21 Maj 2012,  12:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Jak się orientuje to problem jest jak układ po R3 zaleje się jakimś DOTem, a tak to problemów być nie powinno,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 vegetagt  		  
		 
         Administrator / Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`87 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0 16V 
                  Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4012 Skąd: Olsztyn 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21 Maj 2012,  12:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Hm, na pewno jest to w pewnym sensie przerost formy nad treścią - jak większość modyfikacji tego auta    I wydaje mi się, że wpierw odpuszczą tarcze, niż dot4.
 
 
Z drugiej strony, lepiej brzmi coś takiego: 'panowie, mam 80% nowego układu hamulcowego, zalanego superzaczepistym płynem dot5.1' niż 'zaszprejowałem lampy na czarno'    
 
 
No to teraz po zasianiu ziarenka niepewności, musze sobie policzyć, czy warto    | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 DziDzia  		  
		 
         vel DziaDzia
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk5`00 
                  Wersja: RS 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Imię: Patrycjusz :) 
                  Wiek: 39  Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG :: 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21 Maj 2012,  12:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | vegetagt napisał/a: | 	 		  | DziDzia, ponieważ cenowo wychodzi praktycznie tak samo, a temperatura wrzenia wyższa.  | 	  
 
 	  | vegetagt napisał/a: | 	 		  | wydaje mi się, że wpierw odpuszczą tarcze, niż dot4.  | 	  
 
Widzisz, sam sobie mówisz, że to nie ma sensu.. To jaki jest sens ? Nie ma.
 
Szprejowanie lamp na czarno przynajmniej ma jakiś sens (wizualny) (przynajmniej wg szprejującego).
 
 
 
 
pozdro    | 
             
						
				_________________
  
 
Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM 
 
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
 
Romety PONY | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 markos2101  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk2`84 
                  Wersja: L 
                  Silnik: 1.6D/54KM 
                  Imię: Marek 
                  Wiek: 38  Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 106 Skąd: Podkarpacie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 21 Maj 2012,  19:54   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | DziDzia napisał/a: | 	 		  | wg szprejującego | 	       | 
             
						
				_________________
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 22 Maj 2012,  11:42   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | JoeMix napisał/a: | 	 		  | R3 zaleje się jakimś DOTem | 	  
 
bywały takie teorie. Ale generalnie osobiście przez tyle lat się z tym nie spotkałem. W naszym kraju po prostu ludzie definiują trwałość przewodów elastycznych na wieczność a tak nie jest.
 
 
Pomijam fakt błędów ortograficznych gościa . 
 
Węże często puchną nawet jak zmienisz sam płyn np z dot 4 na dot 4 . Wg mojej opinii połowa aut pow 10 lat powinna zostać wycofana z ruchu z powodu słabego serwisu.
 
 
Ja osobiście auta z lat 70-90 zalewam dot4 bo lepsze nie maja sensu. Prędzej smażą się klocki i płoną tarcze. Warto inwestować w klocki z przekładkami termicznymi to wiele pomaga. Np trw takie robi. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
 
       
   
 
 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.  
   
    |    | 
 
 
 |