| Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 23 Maj 2012,  05:25
 | [MK2] MK2 XR2 || dążenie do stanu fabrycznego | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Nikuś   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Family
 Silnik: 1.3i/60KM
 Wiek: 36
 Dołączył: 10 Lis 2009
 Posty: 672
 Skąd: Rz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Maj 2012,  15:41 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Cytat: |  	  | Do jesiennego zlotu w Brennej MK2 służyła bez zarzutu | 
 
 
   
 
 
 
 Tak patrzałem, patrzałem i czekałem co zrobisz... I chyba za chwilę xr-ka skończy tak:
 
 
   
 
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Peedro   Klubowicz
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 36
 Dołączył: 14 Wrz 2007
 Posty: 3058
 Skąd: Mystków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Maj 2012,  16:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | dajesz Tadek dajesz z koksem  po zlocie jak się z kasą odrobię to chyba się w jakiś weekend do ciebie wybiorę oglądnąć to zezarte padło   |  
				| _________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
 
 Żaba - RIP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tadzias   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/96KM
 Imię: Tadek
 Dołączył: 21 Lip 2008
 Posty: 1321
 Skąd: Sucha Beskidzka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Maj 2012,  17:11 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Peedro napisał/a: |  	  | chyba się w jakiś weekend do ciebie wybiorę oglądnąć to zezarte padło   | 
 
 zapraszam, może zdążysz przed wywiezieniem budy do roboty
   
 
 
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 My tu pitu pitu, a autko się wybebesza...
 
 
 Ciąg dalszy sprawozdania;
 
 fotek będzie sporo, czasami parę takich samych przy różnym oświetleniu co by dostrzec co autor napotkał na swojej drodze
   
 krótki przegląd klapy bagażnika, niby parę pęcherzyków z zewnątrz, jakieś wgniecenia i można by to było wyprowadzic ale w zgromadzonych tajlach mam funkielnówkę-używaną klapę ocynkowaną przez poprzedniego ownera
   
 
   
 Uploaded with ImageShack.us
 
 
   
 Uploaded with ImageShack.us
 
 jeszcze po jednej fotce od tyłu i od przodu...
 
 
   
 Uploaded with ImageShack.us
 
 
   
 Uploaded with ImageShack.us
 
 obluknięcie klapy po zdjęciu wygłuszenia/ocieplenia...
 
 decyzja - złom. mam 2 szt w lepszym stanie
 
 
   
 Uploaded with ImageShack.us
 
 demontując kanapę natknąłem się na pewną dziurkę...
 
 
   
 Uploaded with ImageShack.us
 
 chwila grozy przy ściąganiu wygłuszenia i tapicerki z tylnych nadkoli...
 
 na szczęście nie wyglądają źle
   
 
   
 Uploaded with ImageShack.us
 
 
   
 Uploaded with ImageShack.us
 
 
   
 Uploaded with ImageShack.us
 
 
   
 Uploaded with ImageShack.us
 
 po zdjęciu wykładziny oczy me ujrzały...
 
 oryginalne wygłuszenia w stanie dziewiczym
   
 
   
 Uploaded with ImageShack.us
 
 
   
 Uploaded with ImageShack.us
 
 zachowała się nawet oryginalna naklejka
  MEJD IN BRAZIL   
 
   
 Uploaded with ImageShack.us
 
 po pozbyciu sie wygłuszeń, podłoga pokazała swoje oblicze wprost z horroru
   
 
   
 Uploaded with ImageShack.us
 
 
   
 Uploaded with ImageShack.us
 
 
   
 Uploaded with ImageShack.us
 
 i zbliżenia do poszczególnych części podłogi...
 
 
   
 Uploaded with ImageShack.us
 
 
   
 Uploaded with ImageShack.us
 
 
   
 Uploaded with ImageShack.us
 
 
   
 Uploaded with ImageShack.us
 
 progi od strony wewnętrznej niby nie tragiczne a zarażone rudzielcem...
 
 
   
 Uploaded with ImageShack.us
 
 tu nawet dziurka wyszła (bez pomocy śrubokrętu)
 
 
   
 Uploaded with ImageShack.us
 
 z tej strony wcale nie jest lepiej
 
 
   
 Uploaded with ImageShack.us
 
 i na koniec
 
 
   
 Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
 
 
 
 To na razie tyle. Ciąg dalszy jak zwykle nastąpi...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | van   Moderator
 
 Model: Ford Fiesta Mk1`80
 Wersja: S
 Silnik: 1.3/69KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 44
 Dołączył: 15 Maj 2007
 Posty: 2232
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Maj 2012,  22:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | stan gorszy niż moja smerfeta ale nie takie okazy korozji się ratuje
   |  
				| _________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
 Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
 Volva XC70 i inne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tadzias   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/96KM
 Imię: Tadek
 Dołączył: 21 Lip 2008
 Posty: 1321
 Skąd: Sucha Beskidzka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Maj 2012,  00:04 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | van napisał/a: |  	  | nie takie okazy korozji się ratuje   | 
 
 Pewnie! Wczoraj byłem u kolegi, który ratuje budę Capri MK3 i tak porównując to Fiesta wcale nie wygląda źle.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Skfarek   
 Model: Ford Fiesta Mk6`07
 Wersja: ST
 Silnik: ST 150
 Imię: Michał
 Wiek: 46
 Dołączył: 05 Lut 2008
 Posty: 836
 Skąd: Gród Kraka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Maj 2012,  11:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | tadzias, bo kaprychy mimo całej mojej sympatii do nich i swego czasu prawie kupienia jednego to już chyba na taśmie produkcyjnej rdzewiały   |  
				| _________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
   Był leichtwagen do upalania:
 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
 Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
   Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tadzias   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/96KM
 Imię: Tadek
 Dołączył: 21 Lip 2008
 Posty: 1321
 Skąd: Sucha Beskidzka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Maj 2012,  13:50 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Skfarek napisał/a: |  	  | kaprychy mimo całej mojej sympatii do nich i swego czasu prawie kupienia jednego to już chyba na taśmie produkcyjnej rdzewiały   | 
 
 
       
 coś w tym jest
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mustang   
 Model: Inne auto
 Wersja: ST
 Silnik: Inny
 Imię: Sebastian
 Wiek: 33
 Dołączył: 23 Sie 2010
 Posty: 161
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Maj 2012,  00:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | piękny klasyk powraca do życia, powodzenia i wytrwałości   Mam nadziję, że obczaję go kiedyś na żywca
   |  
				| _________________ 
   
 __Sprzedam zawieszenie gwintowane AP do mk6__
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Maj 2012,  00:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | tadzias, a pas tylny masz nowy, czy będziesz docinał wstawki z blachy? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tadzias   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/96KM
 Imię: Tadek
 Dołączył: 21 Lip 2008
 Posty: 1321
 Skąd: Sucha Beskidzka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Maj 2012,  00:18 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Mustang napisał/a: |  	  | Mam nadziję, że obczaję go kiedyś na żywca   | 
 
 przypuszczam, że dopiero po restauracji chyba że zajedziesz do Suchej Beskidzkiej
   
 
  	  | vegetagt napisał/a: |  	  | pas tylny masz nowy, czy będziesz docinał wstawki z blachy? | 
 
 pas tylny mam już zamówiony i zakupiony, czekam aż poczta go dostarczy, gorzej z podłogą bagażnika...pewnie będzie trzeba wstawki robic
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Szpila   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/50KM
 Imię: Wojtek
 Wiek: 41
 Dołączył: 10 Sie 2009
 Posty: 130
 Skąd: Bardo/Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Maj 2012,  10:10 |   
 |  
               | 
 |  
               |  Skorupa powraca do życia, powodzenia   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Maj 2012,  13:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | tadzias, a może patent, o którym opowiadali wczoraj na spocie FEFKu? buda do gołego i chlup do wanny z cynkiem!   |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krzysiek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: SuperS
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Krzysiek
 Wiek: 35
 Dołączył: 09 Paź 2010
 Posty: 523
 Skąd: Andrychów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Maj 2012,  17:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | swoją drogą ciekawe ile by kosztowało coś takiego   |  
				| _________________ Czarna
 Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tadzias   
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/96KM
 Imię: Tadek
 Dołączył: 21 Lip 2008
 Posty: 1321
 Skąd: Sucha Beskidzka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Maj 2012,  19:42 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | bidżej napisał/a: |  	  | tadzias, a może patent, o którym opowiadali wczoraj na spocie FEFKu? buda do gołego i chlup do wanny z cynkiem!   | 
 
 słyszałem o tym ale koszta... zbyt wysokie...
 
 może bym się szarpnął gdybym był w posiadaniu Camaro pierwszej generacji, Mustanga czy Cuda
   
 
 
  	  | Intense napisał/a: |  	  | swoją drogą ciekawe ile by kosztowało coś takiego | 
 
 dużo, bardzo dużo
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Maj 2012,  20:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | łał, to wanna z cynkiem też istnieje?  Słyszałem kiedyś o wannie z kwasem ( chyba fosforowym? ) który wyżerał calusienką rdze, a blache zostawiał   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mustang   
 Model: Inne auto
 Wersja: ST
 Silnik: Inny
 Imię: Sebastian
 Wiek: 33
 Dołączył: 23 Sie 2010
 Posty: 161
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Maj 2012,  23:01 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | vegetagt napisał/a: |  	  | Słyszałem kiedyś o wannie z kwasem ( chyba fosforowym? ) który wyżerał calusienką rdze, a blache zostawiał | 
 
 pytanie co by w tym przypadku zostało z fiesty
   |  
				| _________________ 
   
 __Sprzedam zawieszenie gwintowane AP do mk6__
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MikeB4   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: Xr2
 Silnik: 1.6/84KM
 Dołączył: 22 Sie 2004
 Posty: 226
 Skąd: Katowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Maj 2012,  11:05 |   
 |  
               | 
 |  
               | http://ktl.pl/technologia-3/kataforeza-23 
 Mają troche za małą wannę -- jest to lepsze od ocynku ...  ale czy widzieliście , że ocynkowane auta też gniją ;-)   Zostały już dawno zdziesiątkowane - różne Audi 80 , 100 , Tipo itp....     A Fordy miały kataforezę -- Capri gniło z nieco innego powodu (brak zabezpieczenia spodu -- tylko sam lakier a tylko w nadkolach natryskowe gumy ;-)   No i od traktowania mocno sportowego .... + mało fachowych napraw - z zupełnie tego samego powodu co pierwsze Fiesty
  )   W sumie i tak Capri sporo do dzis przetrwało i jest ich dzis raczej wiecej niz porządnych Fiest Mk1 
 http://files.capri.pl/lib...974-01/19.l.jpg
 
 Tutaj widać jak jedzie do wanny -- niestety lata robią swoje -- Fiesty też miały kataforezę -- ale gdy się z którymś miejscu zedrze do gołego no to juz upa zbita....
 
 
 pare miesiecy temu oglądając megafabryki zauważyłem , że w ten sposób zabezpieczają Audi R8.  Moze ocynk słabo się przyjmuje na aluminium ?
 
 
 A co do Fiesty to strasznie zgnita ta podłoga -- aż się boję co z tego wyjdzie ....
 |  
				| _________________ 
  Ford never die, they just get harder to find. 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |