Przesunięty przez: Marcin 29 Lip 2012, 23:37 |
[MK3] Sprężyny z regulacją (gwint) |
Autor |
Wiadomość |
MlodyGuber
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 32 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 6 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 27 Lip 2012, 13:34 [MK3] Sprężyny z regulacją (gwint)
|
|
|
http://allegro.pl/sprezyn...2496401413.html
Czy ktoś testował lub próbował stworzyć własny gwint?
Bo chciałbym obniżyć moja mk3 ,a to było by dal mnie najlepszym sposobem obniżenia. |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 29 Lip 2012, 14:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krzysiek

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 34 Dołączył: 09 Paź 2010 Posty: 523 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: 27 Lip 2012, 15:35
|
|
|
pierwszy raz to na oczy widzę ciekawe czy dają na to gwarancję i jak z mocowaniem |
_________________ Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW |
|
|
|
 |
MlodyGuber
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 32 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 6 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 27 Lip 2012, 21:07
|
|
|
to trzeba założyć i przyspawać albo inaczej zabezpieczyć ,ale są też tacy którzy założą i tak śmigają. |
|
|
|
 |
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27 Lip 2012, 21:27
|
|
|
a niby po co to spawać ? to zakładasz zamiast seryjnej sprężyny, nie słyszałem żeby ktoś sprężyny spawał. |
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
 |
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 27 Lip 2012, 21:31
|
|
|
Chodzi chyba o spawanie tej gwintowanej tulei do kolumny/amortyzatora. |
|
|
|
 |
MlodyGuber
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 32 Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 6 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 27 Lip 2012, 22:41
|
|
|
dokładnie chodzi mi o ta tuleje |
|
|
|
 |
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27 Lip 2012, 23:50
|
|
|
Mnie również. |
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12082 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Lip 2012, 07:59
|
|
|
Nie wiem co chcecie tam spawać i po co, działa to zupełnie na takiej samej zasadzie jak niedawno wspomniane na forum zawieszenie pneumatyczne, czyli w serii o mocowanie na amorku i o górny dekiel zapiera się sprężyna a całość trzyma nakrętka u góry,,, tutaj o dolne chyba mocowanie zamaist opierać się sprężyna opiera się gwintowana podstawka, a sprężyna opiera się o nakrętkę na niej, dzięki czemu jest regulacja. Nic nie trzeba a wręcz nie powinno się spawać. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 29 Lip 2012, 17:24
|
|
|
Tak tylko sprawdzi się to jedynie w sytuacji gdy średnica zewnętrzna amortyzatora odpowiada średnicy wewnętrznej tulei gwintowanej, inaczej gdy będzie luźno to będzie latać "jak żyd po pustym sklepie" lub jak za ciasto to sie nawet nie wsunie. |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 29 Lip 2012, 17:53
|
|
|
tuleii nie spawasz do amortyzatora a do górnej blachy tej co trzyma seryjną sprężynę, przymocować trzeba żeby się nie przestawiła i nie rozwaliła uderzając o amortyzator |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12082 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Lip 2012, 18:01
|
|
|
kuba87 napisał/a: | przymocować trzeba żeby się nie przestawiła i nie rozwaliła uderzając o amortyzator | Przecież żeby to skręcić to trzeba sprężynę ścisnąć, a potem ciężar auta dochodzi,,, myślę że nie ma prawa tam nic drgnąć,,, i bez spawania,
Co do montażu to w aukcji jest wyraźnie napisane co zmierzyć by sprawdzić czy będzie pasować,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 29 Lip 2012, 18:03
|
|
|
JoeMix napisał/a: | kuba87 napisał/a: | przymocować trzeba żeby się nie przestawiła i nie rozwaliła uderzając o amortyzator | Przecież żeby to skręcić to trzeba sprężynę ścisnąć, a potem ciężar auta dochodzi,,, myślę że nie ma prawa tam nic drgnąć,,, i bez spawania,
Co do montażu to w aukcji jest wyraźnie napisane co zmierzyć by sprawdzić czy będzie pasować,,, |
ale to jest rzecz martwa a te lubią płatać "psikusy" ja wolałbym to przymocować na stałe |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 29 Lip 2012, 23:37
|
|
|
ja widzę tu więcej mechaniki niż stylistyki... więc przerzucam w bardziej odpowiednie miejsce.
Żółw ma lub miał coilovera w wannie... |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
|