Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: Marcin
29 Lip 2012, 23:37
[MK3] Sprężyny z regulacją (gwint)
Autor Wiadomość
MlodyGuber 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 32
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 6
Skąd: Będzin
Wysłany: 27 Lip 2012, 13:34   [MK3] Sprężyny z regulacją (gwint)

http://allegro.pl/sprezyn...2496401413.html

Czy ktoś testował lub próbował stworzyć własny gwint?
Bo chciałbym obniżyć moja mk3 ,a to było by dal mnie najlepszym sposobem obniżenia.
Ostatnio zmieniony przez trzeci 29 Lip 2012, 14:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzysiek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 34
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 523
Skąd: Andrychów
Wysłany: 27 Lip 2012, 15:35   

pierwszy raz to na oczy widzę :9: ciekawe czy dają na to gwarancję i jak z mocowaniem
_________________
Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW
Profil Facebook
 
 
 
MlodyGuber 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 32
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 6
Skąd: Będzin
Wysłany: 27 Lip 2012, 21:07   

to trzeba założyć i przyspawać albo inaczej zabezpieczyć ,ale są też tacy którzy założą i tak śmigają.
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Lip 2012, 21:27   

a niby po co to spawać ? to zakładasz zamiast seryjnej sprężyny, nie słyszałem żeby ktoś sprężyny spawał.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
Bezimienny 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1185
Skąd: Torzym/ZG
Wysłany: 27 Lip 2012, 21:31   

Chodzi chyba o spawanie tej gwintowanej tulei do kolumny/amortyzatora.
 
 
MlodyGuber 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Wiek: 32
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 6
Skąd: Będzin
Wysłany: 27 Lip 2012, 22:41   

dokładnie chodzi mi o ta tuleje
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Lip 2012, 23:50   

Mnie również.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12082
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Lip 2012, 07:59   

Nie wiem co chcecie tam spawać i po co, działa to zupełnie na takiej samej zasadzie jak niedawno wspomniane na forum zawieszenie pneumatyczne, czyli w serii o mocowanie na amorku i o górny dekiel zapiera się sprężyna a całość trzyma nakrętka u góry,,, tutaj o dolne chyba mocowanie zamaist opierać się sprężyna opiera się gwintowana podstawka, a sprężyna opiera się o nakrętkę na niej, dzięki czemu jest regulacja. Nic nie trzeba a wręcz nie powinno się spawać.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Bezimienny 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1185
Skąd: Torzym/ZG
Wysłany: 29 Lip 2012, 17:24   

Tak tylko sprawdzi się to jedynie w sytuacji gdy średnica zewnętrzna amortyzatora odpowiada średnicy wewnętrznej tulei gwintowanej, inaczej gdy będzie luźno to będzie latać "jak żyd po pustym sklepie" lub jak za ciasto to sie nawet nie wsunie.
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 29 Lip 2012, 17:53   

tuleii nie spawasz do amortyzatora a do górnej blachy tej co trzyma seryjną sprężynę, przymocować trzeba żeby się nie przestawiła i nie rozwaliła uderzając o amortyzator
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12082
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Lip 2012, 18:01   

kuba87 napisał/a:
przymocować trzeba żeby się nie przestawiła i nie rozwaliła uderzając o amortyzator
Przecież żeby to skręcić to trzeba sprężynę ścisnąć, a potem ciężar auta dochodzi,,, myślę że nie ma prawa tam nic drgnąć,,, i bez spawania,

Co do montażu to w aukcji jest wyraźnie napisane co zmierzyć by sprawdzić czy będzie pasować,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3357
Skąd: Roskilde
Wysłany: 29 Lip 2012, 18:03   

JoeMix napisał/a:
kuba87 napisał/a:
przymocować trzeba żeby się nie przestawiła i nie rozwaliła uderzając o amortyzator
Przecież żeby to skręcić to trzeba sprężynę ścisnąć, a potem ciężar auta dochodzi,,, myślę że nie ma prawa tam nic drgnąć,,, i bez spawania,

Co do montażu to w aukcji jest wyraźnie napisane co zmierzyć by sprawdzić czy będzie pasować,,,


ale to jest rzecz martwa a te lubią płatać "psikusy" ja wolałbym to przymocować na stałe
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 29 Lip 2012, 23:37   

ja widzę tu więcej mechaniki niż stylistyki... :fox: więc przerzucam w bardziej odpowiednie miejsce.
Żółw ma lub miał coilovera w wannie...
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.