Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Gdzie szukać iskry na świecach
Autor Wiadomość
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 25 Lip 2012, 21:34   

Sprawdź kompresje,
bo może hydrauliki są napchane olejem i nie domyka zaworów a strzały to po prostu niedopalone paliwo
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
acti357 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 34
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 259
Skąd: Lubań
Wysłany: 25 Lip 2012, 21:38   

Albo zjedzony wałek, ale to trzeba dekiel zdjęć i mierzyć, bo sprawdzenie kompresji tego nie wykaże.
_________________
Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi
 
 
 
Davidstm1 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 31
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 55
Skąd: Sztum
Wysłany: 25 Lip 2012, 21:39   

kable nie muszą ale bebechy mogły...
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 25 Lip 2012, 21:41   

acti357 napisał/a:
Albo zjedzony wałek, ale to trzeba dekiel zdjęć i mierzyć, bo sprawdzenie kompresji tego nie wykaże.

uwierz mi wykaże...
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
acti357 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 34
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 259
Skąd: Lubań
Wysłany: 25 Lip 2012, 21:44   

luki, Robiliśmy auto gdzie krzywki dolotowe miały wznios na poziomie 1-2mm (nowy powinien mieć z 6mm) i jakoś pokazywało po 10barów.
Jak wiesz jaka była kompresja przed usterką i po to można ewentualnie coś wywnioskować.
_________________
Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 25 Lip 2012, 21:47   

miałem jakiśczas temu 1,4 na 3 garkach po 11 na 4 cylindrze 4, wsadziłem wałek z xrki i wyszło po 10,5 na 3 i 8 na 4 :P
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
konxx91 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 57
Skąd: warszawa
Wysłany: 25 Lip 2012, 21:48   

Teraz mam włożony co prawda inny wałek, ale jak porównywałem krzywki suwmiarką to wynikało z tego, że ten obecny ma wyższe. A jak hydraulki są napchane olejem to co z tym zrobić? Wyglądają w sumie na normalne. Obecnie mam zdjęty dekiel, to popychacze są dosyć mocno pochowane. Czyli tak w kolejności zmierzę kompresje, jak będzie w miarę ok (jaką wartość można uznać za w miarę ok?), to zabieram się za kompa.
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 25 Lip 2012, 21:49   

od 8 w góre powinien palić bez problemu.
Mile widziane okolice 11 w gorę.
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
acti357 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 34
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 259
Skąd: Lubań
Wysłany: 25 Lip 2012, 21:55   

Pewnie długo stała to się pochowały. Zostawiłbym je w spokoju.
Spróbuj ją odpalić z "Plaka". Jeden kręci, drugi pryska w przepustnicę.
_________________
Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi
 
 
 
konxx91 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 57
Skąd: warszawa
Wysłany: 25 Lip 2012, 21:55   

Tak teraz myślę, że jak kompresja będzie marna to raczej wina głowicy bo na dole, to tylko jeden tłok zmieniałem, także dużo tam nawet napsuć nie mogłem. A jak tak sobie głowica kręciłem na sucho jak jeszcze wymontowana była, to zauważyłem, że często są otwarte dwa zawory jednocześnie, że niemal się do siebie dotykają i czasem sie do końca nie zamykały. Uznałem, że to wina hydraulików, które na sucho się nie regulowały tak jak powinny.
 
 
konxx91 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 57
Skąd: warszawa
Wysłany: 25 Lip 2012, 21:58   

acti357 napisał/a:
Pewnie długo stała to się pochowały. Zostawiłbym je w spokoju.
Spróbuj ją odpalić z "Plaka". Jeden kręci, drugi pryska w przepustnicę.


Ale co, że ze strzykawy walnąć wachą w dolot przy maksymalnie otwartej przepustnicy? Jak ostatnio ją tak kręciłem tylko, że bez psikania w dolot to tak strzelała, że myślałem, że mi tynk ze ścian w garażu poodpada.
 
 
acti357 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 34
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 259
Skąd: Lubań
Wysłany: 25 Lip 2012, 22:02   

Ale strzela w wydech czy w dolot?
_________________
Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi
 
 
 
konxx91 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 57
Skąd: warszawa
Wysłany: 25 Lip 2012, 22:05   

Ostatnim razem w wydech, ale z dolotu też potrafiła walnąć.
 
 
acti357 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 34
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 259
Skąd: Lubań
Wysłany: 25 Lip 2012, 22:09   

Obstawiam, że coś jest nie tak z wałkiem. Ewentualnie nieszczelny dolot (wersja bardzo optymistyczna). Może pod wałek mocno odbiegający od serii trzeba ustawienia ECU trochę poprawić.

Edit:
Sprężyny zaworowe całe?
_________________
Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi
 
 
 
konxx91 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 57
Skąd: warszawa
Wysłany: 25 Lip 2012, 22:13   

sprężyny wyglądają na całe, wałek jest seryjny, tylko trochę mniej wyrobiony niż mój poprzedni.
 
 
konxx91 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 57
Skąd: warszawa
Wysłany: 1 Sie 2012, 12:51   

sprawdziłem kompresje. 3 razy 0 i 1 raz 0,6. Ściagnąłem jeszcze raz głowice. Nalałem benzyny w gniazda zaworowe. Z jednego uciekło po 2minutach w 3 po nocy jeszcze jest tak z 1/3, 1/4 tego co wlałem. Co jest grane, że niema, w ogóle kompresji na żadnym cylindrze?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 1 Sie 2012, 13:11   

No jak wszystkie na raz siadły to coś faktycznie nie bardzo, albo coś źle złożone albo na coś źle złożne jakiś zły lub brak smaru czy cokolwiek innego,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
acti357 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 34
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 259
Skąd: Lubań
Wysłany: 1 Sie 2012, 20:19   

Zalej też cylindry, żeby było wiadomo czy dół silnika jest zdrowy.
Zawory były wstawiane nowe?
_________________
Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi
 
 
 
konxx91 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 57
Skąd: warszawa
Wysłany: 2 Sie 2012, 22:24   

Nie wiem czy może być to przyczyną, ale mam nadzieje, że tak. Wydaję mi się, że znalazłem problem. Patrząc do pojemnika w którym trzymałem graty z głowicy zauważyłem 8 prostokątnych podkładek. Po dłuższym dochodzeniu okazało się, że powinny one się znajdować pod dźwigienkami od popychaczy - a nie znajdowały się. Zatem jeśli już zdjąłem tą głowicę, dotrę jeden zawór dolotowy, który przecieka, skręce wszystko razem z tymi podkładkami i mam nadzieję, że będzie ok.
Wydaje mi się że te podkładki mogą być przyczyną zerowej kompresji, ponieważ bez nich dźwigienka jest osadzona niżej i wywiera większą siłę na zawór, który przez to mógł się nie domykać i powodować nieszczelność w komorze spalania.
Co myślicie o mojej teorii?
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 2 Sie 2012, 23:15   

i były otwarte zawory, więc mogły zarobić w cymbał....
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.