Przesunięty przez: szynszyl 5 Lip 2012,  18:36		 | 
	
			[MK3] muli/brak mocy na lpg | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 czenka  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Bartosz 
                  Wiek: 53  Dołączył: 06 Sie 2012 Posty: 21 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Wrz 2012,  14:00   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               diablusia,  	  | diablusia napisał/a: | 	 		  | A tak inna para kaloszy da radę samemu podciągnąć linkę ręcznego? | 	   Z kanału lub podnośnika - tak. | 
             
						
				_________________ myśleć...jak to łatwo powiedzieć? | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diablusia  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Wiek: 38  Dołączyła: 17 Kwi 2010 Posty: 149 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Wrz 2012,  19:25   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mam dostęp do kanału... takiego "podjazdu" czyli że wjeżdzam  całym autem że maskę mam na wysokości około pół metra może trochę wyżej    taki podjazd.... a jakaś instrukcja:)?
 
 
a co do gazu podobno miałam jeszcze bardzo mało płynu jakiegos tam... w czymś nie pamiętam.. dokładnie jakiego i w czym:)? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 czenka  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Bartosz 
                  Wiek: 53  Dołączył: 06 Sie 2012 Posty: 21 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Wrz 2012,  20:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | diablusia:W sprawie hamulca ręcznego - dobra wizyta u "swojego" mechanika, bo mogą być zjechane do cna szczęki, co podlega wymianie na nowe. Odnośnie braku "płynu jakiegoś tam": zapewne mowa o płynie, który widzimy po podniesieniu maski w lewym rogu w zbiorniczku wyrównawczym przy podszybiu i wypełnia on układ chłodzenia silnika a także ogrzewa reduktor, aby ciekły propan-butan mógł stać się lotny i nadający się do spalania. Nie szronił się reduktor? | 
             
						
				_________________ myśleć...jak to łatwo powiedzieć? | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diablusia  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Wiek: 38  Dołączyła: 17 Kwi 2010 Posty: 149 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Wrz 2012,  13:07   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Nie na pewno nie chodziło o płyn w chłodnicy:) - bo chyba go masz na myśli.. chodziło o jakiś płyn gdzieś w instalacji gazowej.. mówił mi ale jakoś... mi wyleciało z głowy:( | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 czenka  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Bartosz 
                  Wiek: 53  Dołączył: 06 Sie 2012 Posty: 21 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Wrz 2012,  15:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               diablusia: w instalacji gazowej płynem może być LPG, gdy dociera ze zbiornika do reuktora/parownika; w tymże musi być ciecz z układu chłodzenia aby reduktor był ogrzany i mógł "wytwarzać" fazę lotną LPG, która jest spalana z powietrzem w komorze spalania, która jest w głowicy nad denkiem tłoka od iskry ze świecy zapłonowej...Innych płynów w instalacji gazowej nie ma prawa być.    | 
             
						
				_________________ myśleć...jak to łatwo powiedzieć? | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Genedy  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.1/53KM 
                  Wiek: 40  Dołączył: 10 Wrz 2012 Posty: 1 Skąd: okolice Łodzi 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Wrz 2012,  09:18   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam wszystkich forumowiczów! Jestem tutaj całkiem nowy i z góry zaznaczę, że Fiesty od kilku miesięcy nie mam.
 
 
Diablusia
 
 
Miałem z Fiestą podobny problem, tzn na gazie generalnie cały czas lekko muliła (było to zwłaszcza odczuwalne w porównaniu z jazdą na benzynie), silnik gasł podczas dojeżdżania do skrzyżowania (jak wrzucałem na luz i hamowałem), zdarzało się, że nagle tracił moc (nie gasł, ale nie reagował na pedał gazu) i do tego na gazie były problemy z uruchamianiem silnika (w instrukcji od instalacji było napisane, że podczas krótkich postojów można wyłączać silnik na gazie i zapalać również na gazie). Powód był dosyć prozaiczny - parownik. Mam nadzieję, że Twoja Fiesta już nie będzie sprawiać problemów po wymianie tylu rzeczy i konsultacjach z tyloma mechanikami    ale gdyby problemy się powtórzyły to zainteresuj się właśnie parownikiem. Tutaj nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy ciepły i jakie są warunki pogodowe.
 
 
Pozdrawiam | 
             
						
				_________________ Nieważne jakie auto, ważne jaki kierowca | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diablusia  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Wiek: 38  Dołączyła: 17 Kwi 2010 Posty: 149 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Wrz 2012,  16:51   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Czenka: 
 
 
No na pewno nie chodziło o płyn chłodniczy:) - po pierwsze to bym zapamiętała, po drugie płyn w chłodnicy mam i miałam na pewno na max.
 
 
Genedy: 
 
 
W sumie to obstawiałam że coś parownik jest rozpier...dzielony, ale... odpukać PÓKI CO jeżdżę, i ... nie zamula...oby minęło...bo było to nieco UCIĄŻLIWE! | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 czenka  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: CL 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Bartosz 
                  Wiek: 53  Dołączył: 06 Sie 2012 Posty: 21 Skąd: Lublin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Wrz 2012,  16:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               diablusia,  	  | diablusia napisał/a: | 	 		  | No na pewno nie chodziło o płyn chłodniczy:) | 	   Moze Pan użył nazwy tego płynu, np. Borygo...? Przy okazji go zapytaj, o jakim płynie w instalacji rzucił "od niechcenia". | 
             
						
				_________________ myśleć...jak to łatwo powiedzieć? | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diablusia  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Wiek: 38  Dołączyła: 17 Kwi 2010 Posty: 149 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28 Wrz 2012,  15:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Nie płyn borygo na pewno nie;) 
 
 
ale tak czy siak PROBLEM POWRÓCIŁ:( | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 dżolero  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Imię: Mateusz 
                  Wiek: 34  Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Wrz 2012,  10:27   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | wymien parownik. | 
             
						
				_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps  jest Probe II se 2.0 16v 136ps    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diablusia  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Wiek: 38  Dołączyła: 17 Kwi 2010 Posty: 149 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Wrz 2012,  13:06   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Gazwonik do ktorego jeżdżę wyklucza parownik - bo twierdzi że jeśli byłby to parownik non stop by nie działało a nie że raz tak raz tak że parownik sie sam nie naprawia mówił że "może" krokowy od gazu... znajomy mówił jeszcze coś o cewkach | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 dżolero  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Imię: Mateusz 
                  Wiek: 34  Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29 Wrz 2012,  13:48   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | mi we fieste jak miałem sekwencje  raz sie załanczał gaz poczym robiło buuu i gasło auto. przełanczałem na bp git na lpg słychac było ze zawór cyknoł i auti gasło.. reduktor raz puszczał gaz raz nie. regulowałem sisnienie bo na pełnej butli rozłanczało(jest czujnik który nie wykryje cisnienia auto gasnie) nikt w miescie z 7 gaziazy nie potrafił ogarnąc.  new reduktor i gicior | 
             
						
				_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps  jest Probe II se 2.0 16v 136ps    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diablusia  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`92 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.1i/50KM 
                  Wiek: 38  Dołączyła: 17 Kwi 2010 Posty: 149 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Paź 2012,  19:17   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Po dzisiejszej wizycie u gazownika fiestka jeździ bez zarzutu wymienił mi "krokowy" od gazu... | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |