Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 22 Maj 2013, 18:49 |
[MK3] Moje (nie)szczęście RS1800 |
Autor |
Wiadomość |
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 20 Sie 2012, 18:21 [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800
|
|
|
1. NICK: blood_brother2
2. IMIĘ: Kuba
3. MODEL: Fiesta
4. WERSJA: XR2i/RS1800
5. ROCZNIK: 91r. MK3
6. SILNIK: 1.8 16V
7. OPIS AUTA:
Jak niektórzy wiedzą, trochę za namową Loy'a, ponad rok temu kupiłem auto od Pp'ego. Auto wydawało się super, bez wad i w ogóle. A wyszło jak zwykle Ale nie o tym tu trzeba pisać. Fiestą przejechałem już niecałe 14 tyś. km, i jak do tej pory tylko raz się unieruchomiła, jak poszła rolka napinająca pasek osprzętu. Dojechałaby sama ale się biedaczka zagotowała (uroki wskaźnika temperatury). Rozwalone skrzynie, czy silniki nie robią na niej wrażenia i zawsze dotaczała się sama do warsztatu
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne: Auto z racji bycia ikserką ma pakiet ikserkowy, z wyłączeniem listew bocznych. Listwy dostałem, ale bardziej mi się podoba bez. Wyprute jest wnętrze. Na lato autko posiada 15 calowe ATSy z Rainsportami 2 w rozmiarze 195/45, a na zimę 14 calowe Borbety z Uniroyalami jakimiś w rozmiarze 185/55. Kierownica jest MOMO z mojej byłej MK2, bo jest to najlepsza i jedyna słuszna kierownica Tradycyjnie, jak to w Loyowych autach, na drążku skrzyni biegów dynda ebonitowa kulka. Bardzo wygodna, polecam. Fiesta dostała też Qzynowe fotele Recaro i od Pp'ego w prezencie pasy szelkowe Szrota.
Jak mi się coś jeszcze przypomni to dopiszę.
b. mechaniczne: Auto kupiłem na gwincie, niestety firmy nie pamiętam, ale sprawuję się całkiem dobrze. Silnik RQC był. Teraz jest RKA z Mondeo. Obrócona panewka na YTP. Plastikowy kolektor ssący z 1.8 od Escorta (Fordon pamięta z której generacji). Przepustnica z 2.0. Dolot z kwasówki i filtr Fujita. Przepływomierz z 2.0 bądź 1.8TD, nie pamiętam który założyłem. Wydech 2.25". Od downpipe'u z kwasówki. Tłumik półprzelotowy by Fordon i spółka. Akumulator w bagażniku. Rozpórka tylna.
Jak mi się coś jeszcze przypomni to dopiszę.
c. audio: Kupiłem bez i nie ma, jak to się znajomi nabijają, bo waży
d. inne: nie ma lampki w podsufitce, bo waży.
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne: Niespecjalnie chce coś zmieniać. Może kiedyś lotkę założę. Standardowo przed zimą trochę blachę trzeba ruszyć, bo po mimo całkiem zdrowej budy trzeba zrobić okolice wlewu paliwa i podłużnice zabezpieczyć, bo coś zaczyna się pojawiać.
b. mechaniczne: W najbliższym czasie hamulce z RS2000. Bardziej przyszłościowo wałki z 2.0 i strojenie. Dalej nie wybiegam w przyszłość.
c. audio: Jakieś brzęczydło, bo jednak coś by się przydało na co dzień.
d. inne: brak
10. FOTKI AUTA
Robione deską bez gwoździ. Kiedyś wrzucę lepsze
|
|
|
|
|
Krzysiek
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33 Dołączył: 09 Paź 2010 Posty: 523 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: 20 Sie 2012, 18:51
|
|
|
Fajne " turladełko" dbaj o nią ! |
_________________ Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW |
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 20 Sie 2012, 21:15
|
|
|
Niech Ci dobrze służy Kuba i daje dużo frajdy |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 20 Sie 2012, 21:28
|
|
|
Zrob vid jak teraz dziala na kwasiaku, bo ja ze swojego doswiadczenia wiem iz dzwiek jest bardziej stlumiony i metaliczny niz jedno wielkie buuuuuu i bole glowy |
_________________
|
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 20 Sie 2012, 21:35
|
|
|
Ja też jestem ciekaw jak to teraz gada |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
NOMICHALEK
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Michał
Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2011 Posty: 76 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 20 Sie 2012, 21:44
|
|
|
Ładna kolejna fiesta niech służy Ci.Dolocik z kwasówki popieram,ładny metaliczny dzwięk odaje. |
_________________
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 20 Sie 2012, 23:52
|
|
|
NOMICHALEK, tu chodzilo o calosc od dolotu przez wydech, z czego srodek jest z mitsu, i koniec Miltek z mojej fiesty, wszystko kwas...
Teraz troche faktow...
Sweet panewki:
Trupek:
Ostatni i najbardziej zywy silnik na zaprzyjaznionym szrocie (bo reszte juz pozamiatalem):
Sekcja zwlok:
Mam wywalone czy ktos walnie focha czy tez nie, czy sie to podoba czy tez nie... silnik za 350zl po mojej znizce z mondeo 115KM w serii + kolektor 1.8 RKC 1997r + japa 2.0 i poprawiony rozrzad jak to sobie mistrzowie tjuningu zaznaczali...
Oooo tak ustawiali rozrzad na znaki czyli mamy 2 zeby na ssacym i 1 na wydechu...
Da sie ?? da tylko trzeba wiedziec jak ustawia sie GMP1 i walki rozrzadu:
Teraz przepyszna pompa oleju z ktorej wyszedl syf (wydlubywalem przy wlascicielach) po czym przecinalem tego smiecia i zakladalem nowa pompe z 1.6 (tak bo to to samo)...
No i na koniec pysznosci, czyli mistrzostwo spawalnictwa... kto zgadnie ktora to czesc wydechu ma u mnie browar:
Mam nadzieje nie porprawiac juz niz w "tym stylu"... moze pracuje wolniej, czy czasem przeciagam z braku sil do czegos, ale zrobie to raz i nic nie wraca na gwarancje 10 tys km... |
_________________
|
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 21 Sie 2012, 00:25
|
|
|
Dzięki za fotki. Miałem je wrzucić, ale mnie ubiegłeś Ja wiem co to za część wydechu, ale nie powiem
Także powoli prostuje auto z merytorycznym wsparciem Fordona. W sumie dobrze się stało, że silnik umarł na YTP, bo jakby umarł w moich okolicach to nie bardzo miałbym co z tym fantem zrobić
Postaram się dorwać jakieś lepsze nagrywadło i utrwalę dźwięk całości |
|
|
|
|
hubi_2006
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36 Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 1479 Skąd: Kruszwica
|
Wysłany: 21 Sie 2012, 09:02
|
|
|
Fordon napisał/a: | No i na koniec pysznosci, czyli mistrzostwo spawalnictwa... kto zgadnie ktora to czesc wydechu ma u mnie browar: |
Wystawała spod zderzaka |
_________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz (R) |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 21 Sie 2012, 11:50
|
|
|
Błędna odpowiedź |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 21 Sie 2012, 12:34
|
|
|
fajnie że auto ciągle żyje i kolejnemu daje szansę na upalanie.
Gwint był pamiętam od FK . Swietny kolor alusów! Ciesz sie autem a kiedys sprzedaj vanowi |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
kamilocha1
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: KamiL
Wiek: 35 Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 383 Skąd: SJ , SRC ;DD
|
Wysłany: 21 Sie 2012, 12:59
|
|
|
element za belką przed koncowym tłumikiem?:D |
_________________ cyyyklon
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 21 Sie 2012, 20:38
|
|
|
kamilocha1, |
_________________
|
|
|
|
|
elmek13
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 45 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 21 Sie 2012, 22:45
|
|
|
blood_brother2, nie mogłeś trafić lepiej... Sam, się na nią czaiłem... |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
|
kamilocha1
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: KamiL
Wiek: 35 Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 383 Skąd: SJ , SRC ;DD
|
Wysłany: 22 Sie 2012, 00:19
|
|
|
Fordon, co dostane w nagrode?:D |
_________________ cyyyklon
|
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 9 Paź 2012, 18:36
|
|
|
Fiesta u doktora
|
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 10 Paź 2012, 10:12
|
|
|
co sie dzieje :> |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 10 Paź 2012, 10:30
|
|
|
Fiesta dostała nowe tarcze Brembo, klocki Ferodo DS2500, zaciski z RS2000 (po regeneracji), nowe bębny, okładziny, sprężynki i łożyska z tyłu. Do tego wszystko zalane Ferodo Racing DOT 5.1 I na razie wszystko powolutku się dociera |
|
|
|
|
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10 Paź 2012, 11:00
|
|
|
Piękna hamulcownia wpadła, sam planuję w swojej usprawnić cały system. Co prawda teraz nie narzekam ale kto wie ... |
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
|
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 35 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 24 Paź 2012, 13:33
|
|
|
Jakieś pół roku temu zaliczyłem dziurę Fiestą. Pogiął się wahacz. Został dwa dni później wymieniony, ale pozostał efekt, jak go nazwałem, "ospałej budy". Objawiało się to tym, że przy dynamicznym skręcie kierownicą, najpierw skręcały koła, a dopiero za chwilę buda. Dziwna rzecz i co gorsza niestała. Zrobiłem jeszcze zbieżność i pomierzyłem geometrie. Kąty pochylenia różne o ok. 1 stopień, ale oba w negatywie. Szkoda, że nie mam pomiaru sprzed zaliczenia dziury. Będąc w lipcu u Fordona, ten stwierdził, że sanki są pogięte. Wczoraj wymieniłem sanki, auto zrobiło się rozbieżne, zrobiłem zbieżność i kąty zostały nierówne, natomiast efekt ospałej budy jak na razie nie wystąpił, także jest jakiś sukces |
|
|
|
|
|