[MK4] Co przytrafiło się tej świecy? |
Autor |
Wiadomość |
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 20 Gru 2012, 17:17
|
|
|
Wisni@ napisał/a: | ja bym szukał Nowego silnika ,Ktory siedzi w aucie mozna go odpalic posłuchac zawory i ogolnie zmierzyc kompresje , I od razu wymieniłbym rozrząd
Tak ja bym to zrobił |
Co do rozrządu to popełnił byś błąd bo 1.3 są na łańcuszku i przeżyje on silnik, więc nie ma sensu go wymieniać.. |
|
|
|
|
DewREW
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 309 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 20 Gru 2012, 18:12
|
|
|
ponoc do wymiany te 2 zawory na niedzialajacym cylindrze, stad brak kompresji. do szlifowania glowica i zawory tylko nie wiem czy chca szlifowac te nowe?? nie wiem tez czy razem z zaworami beda wymieniac uszczelniacze i te pierscienie? cena mnie zwalila z nóg, "myslę że zamkniemy się w 1000zł" nie wiem co robic... ten samochód jest tak doiwestowany a teraz po porstu nie da sie jezdzic jak nie wloze tysiaka :( czy ten tysiac za taka naprawe to duzo?? |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 20 Gru 2012, 18:43
|
|
|
DewREW, tysiąc za pewny silnik to chyba dobra cena. Dlatego lepiej (może nie tyle lepiej, ile taniej...) kupić używke za te 300zł. A potem swapnąć na coś mocniejszego |
|
|
|
|
DewREW
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 309 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 20 Gru 2012, 19:26
|
|
|
czy mechanik mowiąc mi ze zawór kosztuje 120zł mial na mysli zawor wraz z uszczelniaczami i popychaczem?
bo jak patrze na intercars to sam zawór kosztuej 30zł ( http://sklep.intercars.co...notitle=1&wsk=O ), zestaw uszczelniaczy trzonka zaworu 26zł, popychacz 40zł. cos by to chyba nie halo bylo zeby za sam zawór placic 120zł, nie? |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 20 Gru 2012, 19:28
|
|
|
za 1000zł to ja Ci moge wrzucić sprawne 1.8 16V
kup inny sprawny silnik. tak będzie najtaniej |
|
|
|
|
DewREW
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 309 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 20 Gru 2012, 19:30
|
|
|
ale przekładka silnika ponoc kosztuje 800zł. tak powiedział ten facet z serwisu gdzie auto stoi...
a moze oplaca sie kupic uzywana głowice? czy glowice sprzedawane sa razem z zaworami? np tu http://moto.allegro.pl/fo...2864527539.html ?? |
|
|
|
|
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 20 Gru 2012, 19:50
|
|
|
No to facet chce cie wyhu..ć na kase i to na grubo |
|
|
|
|
DewREW
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 309 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 20 Gru 2012, 20:07
|
|
|
ale na przekladce czy na naprawie?
to co , brac to auto stamtad i szukac kogos innego? |
|
|
|
|
limus
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 197 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 20 Gru 2012, 22:06
|
|
|
Powiem ci tak .
W mojej miejscowości mechanik za robotę w lagunie 1,8 po awarii rozrządu , gdzie były pogięte zawory ssące ( 8 sztuk ) plus walnięte koło zmiennych faz , wymieniane wszystkie koła wraz z pompą , wymieniany pasek osprzętu wraz z napinaczem wziął circa 500 pln za robociznę .
Zawory docierał oczywiście .
Inny znów mechanik w tym samym aucie chciał zmieniać silnik ( kupa kasy ) i za przestawienie paska o kilka ząbków plus zmierzenie kompresji wziął tez 500 pln .
Może sobie doliczył 2 dni postojowego , ale to bardzo drogi parking )
Szukaj może innego mechanika , bo różnie kasują , nawet bardzo różnie .
Moim zdaniem mnie wymiana 2 zaworów u ciebie , plus uszczelniacze to max 250 pln za robociznę .
Chyba , że w twojej miejscowości kasują więcej .
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
DewREW
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 309 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 20 Gru 2012, 22:49
|
|
|
a czym grozi jazda na 3 garach? bo ja juz tak zrobie za chwile z 200km... |
|
|
|
|
Bezimienny
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32 Dołączył: 21 Mar 2010 Posty: 1185 Skąd: Torzym/ZG
|
Wysłany: 20 Gru 2012, 22:53
|
|
|
Głównie zwiększonym spalaniem, mniejszą mocą, gorszą kulturą pracy a co do powikłań to niech sie specjalisty wypowiedzą. |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 20 Gru 2012, 23:45
|
|
|
im dłużej tak będziesz jeżdził tym bardziej zniszczysz silnik. z wybuchem silnika włącznie. |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
DewREW
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 309 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 21 Gru 2012, 11:40
|
|
|
pojezdziłem po mechanikach i mniej wiecej tle to wyglada. jeden z mechaniorów chciał 500zł za ani zdjęcie głowicy. inny w ogole nie chcial sie podejmowac bo i tak glowica zajmu se firma zewnetrzna ktora ja naprawia a on bylby tylko posrednikiem w demontazu i montaz. tam gdzie stoi samochód 650zł kosztuje kompletny remont głowcy ( planowane, docieranie, szczelnianie, testwanie i jakies tam cuda-wianki), reszta to uszczelki i robota, i dlatego 1000zł wychodzi w sumie. wiec.. musze zaczac chyba 3 etat. |
|
|
|
|
DewREW
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 309 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 29 Gru 2012, 22:53
|
|
|
zawory wymienione. zauwazylem ze z tylu, zarówno na gazie i na pb kopci mi bardzo jasny dymek . temperatura ok 0* . |
|
|
|
|
|