Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
1 Lis 2008, 20:18
Jakie przewody do podłączenia alarmu i jak separować?
Autor Wiadomość
coccolino
[Usunięty]

Wysłany: 15 Maj 2005, 22:56   

bash napisał/a:
jeśli lampka we wnetrzu zapala sie po otwarciu ktorychkolwiek drzwi to zadne czary...

Właśnie o tym napisałem. To było pytanie retoryczno-aluzyjne ;) ... więc po co tyle tych przewodów ciągnąć?
 
 
Minio 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 15 Sie 2004
Posty: 70
Skąd: z małego pokoju
Wysłany: 16 Maj 2005, 23:31   

Panowie, w tak prostym i wdzięcznym samochodzie, jakim jest Fiesta, uważam że nie ma potrzeby stosowania diód separacyjnych do oddzielenia każdych drzwi. Fiesta nie posiada tzw. przedłużonego wygaszania lampki oświetlenia wnętrza, więc przewód z alarmu do wyzwalania masą czyli drzwiowy, można podłączyć do sterowania lampki, który biegnie w przednim, lewym słupku w takiej cienkiej, trzyprzewodowej wiązce. Takie rozwiązanie spowoduje zadziałanie alarmu, po otwarciu każdych drzwi, czy to będzie buda dwu czy czterodrzwiowa, pod warunkiem, że tylne drzwi też będą miały wyłączniki drzwiowe.
Separację diodami stosuje się wtedy, gdy alarm ma tylko jedno wyjście sterowane masą, a podłączamy pod to jedno wyjście drzwi, klapę silnika oraz bagażnik. Wtedy ma to sens, ponieważ nie zapala się podsufitówka, gdy jest otwarta maska silnika. Bardzo tanie alarmy faktycznie mają tylko jedno wyjście sterowane masą pod które podłącza się wszytkie trzy strefy pod jeden przewód. Alarmy zaawansowane technologicznie mają osobne wyjścia na drzwi, bagażnik i maskę silnika. W związku że wiekszość Fiest jeżdżących po naszym wspaniałym kraju, posiada sygnalizację załączonych świateł przy otwarciu drzwi kierowcy, nie można łączyć obydwu wyłaczników z przednich drzwi razem (bez diód) do jednego wejścia centrali, ponieważ buzzer będzie reagował na otwarcie drzwi kierowcy. Kwestia stosowania diód zależy więc od klasy instalowanego alarmu, no i doświadczenia instalatora.
Takie jest moje skromne zdanie...
Pozdrawiam
Minio
_________________
Kiedyś:
Fiesta XR2 Mk2 1,6 na gaźniku
obecnie:
Fiesta Mk4 1,3 Endura
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak powstało życie
Co było, a nie jest zapisane w rejestr!!!
PUCIO Frakcja wielkopolska 6 21 Mar 2010, 23:10
Piter
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zacząć ?
pablonas Sport w FKP 19 5 Sty 2005, 20:43
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Jak z Calypso zrobić Szklarnię
czyli przeróbka dachu w Calypso na szklany
trzeci Tuning stylistyczny 8 4 Paź 2012, 15:26
rufffio
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zapisać plik z Youtube lub Googlevideo
jackrzec Linkownia 31 30 Paź 2018, 14:27
mihaitydor


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.