| Przesunięty przez: LOY 11 Lut 2009,  20:34
 | [MK4] Escort RS Turbo EFI | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Paź 2012,  20:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | zbyt wysoka temp spalin. niekoniecznie wtryski mają winę. na tym ciemnym zdjęciu to co to jest??
 turbałka?
 |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Marek
 Dołączył: 15 Sie 2007
 Posty: 493
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Paź 2012,  20:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak dmuchasz jednego bara z T3 to napewno wachy brakuje na ori wtryskach   |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | van   Moderator
 
 Model: Ford Fiesta Mk1`80
 Wersja: S
 Silnik: 1.3/69KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 44
 Dołączył: 15 Maj 2007
 Posty: 2232
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Paź 2012,  21:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | mi też mówili że jak w cosie tyle dmucha na ori wtryskach to pewnie za mało paliwa jest. Tylko że wydajność "zwykłych" była mierzona z tymi "mocniejszymi" i okazywało się że te mocniejsze w wydajności okazywało się akurat z tymi prawie takie same. 	  | Marek napisał/a: |  	  | Jak dmuchasz jednego bara z T3 to napewno wachy brakuje na ori wtryskach   | 
 Dużo więc zależy w jakiej kondycji pewnie są wtryski u stafcia.
 |  
				| _________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
 Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
 Volva XC70 i inne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Marek
 Dołączył: 15 Sie 2007
 Posty: 493
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Paź 2012,  23:31 |   
 |  
               | 
 |  
               | Chyba się nie zrozumieliśmy  Chciałem powiedzieć, że Stafcio ustawił za duże doładowanie jak na seryjne wtryski. |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Paź 2012,  06:37 |   
 |  
               | 
 |  
               |  doladowanie już zmniejszone. Ten komplet wtryskow jest trafiony i muszę wymienić na drugi komplet, na szczęście mam. |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DziDzia   vel DziaDzia
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: RS
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Patrycjusz :)
 Wiek: 39
 Dołączyła: 27 Lip 2005
 Posty: 4172
 Skąd: :: DDG ::
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Grax   
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Courier
 Silnik: 2.0 16V
 Imię: Mariusz
 Wiek: 42
 Dołączył: 26 Sie 2011
 Posty: 359
 Skąd: Gloskow
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Lis 2012,  10:39 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | stafcio napisał/a: |  	  | było brać. 
 btw, rs sie robi.
 Obrazek
 | 
 
 Tego Capri widziałem z milion razy jak jeździł obok mojej byłej pracy Orlen obok wyścigów konnych) Nie wiem jakiej średnicy są felgi ale połącznie chromu i tej zieleni jest piękne!! Czy właściciel nie pracuje na al.Wyścigowej 6 ??
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DziDzia   vel DziaDzia
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: RS
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Patrycjusz :)
 Wiek: 39
 Dołączyła: 27 Lip 2005
 Posty: 4172
 Skąd: :: DDG ::
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Mar 2013,  16:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | to sie nazywa nalać pod korek   niespodziewałem się, że tyle wachy jest w zbiorniku. ciekwe czy teraz wskaznik sie naprawi i bedzie dobrze wskazywal.
 
 jazdy testowe wykonane. troche zaczal olej ciec z odpływu z turbo, ale po szybkim chociaz bolesnym dla ręki montażu opaski udało się wyciek powstrzymać.
 
 niestety z rozrusznikiem caly czas są problemy. albo się za bardzo nagrzewa albo przekaznik jest uszkodzony, bo jak stuknalem ten przekaznik, to zakręcił.
 
 wrazenia z jazdy pozytywne. zawiecha dosyc sztywna i mozna plomby stracić, ale przynajmniej jest przyklejony
   |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Parzych   Prince of Biłgoraj 2012
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.6Duratec 100KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 52
 Dołączył: 26 Kwi 2007
 Posty: 8085
 Skąd: WawaTeam/Praga
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Mar 2013,  19:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | A najfajniej to syczy...   |  
				| _________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Mar 2013,  12:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | wroooom ptttttsssssss   
 a tu aporopo tego wycieku oleju co się trafił podczas testu
 dobrze ze mialem tę rękawiczkę na ręku.
 
 
  |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DziDzia   vel DziaDzia
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: RS
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Patrycjusz :)
 Wiek: 39
 Dołączyła: 27 Lip 2005
 Posty: 4172
 Skąd: :: DDG ::
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Mar 2013,  09:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | zastanawiam sie czy mozna jakos splyw oleju z turbo zamontowac na plecionym przewodzie wkręcanym w blok... ma ktoś w tym doświadczenie? w bloku nie ma gwintu, jest tylko wystająca tulejka.
 
 no i pytanie za sto punktów: dlaczego dymi przy odpaleniu na zimnym a po rozgrzaniu albo podczas jazdy nawet przy wciskaniu do oporu nie kopci? glowica zrobiona, kompresja jest.
 cos z paliwem pewnie.
 czy mozna ustawic cisnienie paliwa na listwie?
 |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | a1topgear   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Wiek: 42
 Dołączył: 10 Wrz 2006
 Posty: 432
 Skąd: Chelsea
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Mar 2013,  09:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Sprawdź ustawienie CO2. MAfios mi się zdaje dzięki temu zredukował nieco dymienie. Ja niestety nigdy na to nie wpadłem, a być może dzięki tej informacji oszczędziłbym swe RST. |  
				| _________________ HyHy:)
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Mar 2013,  09:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | w razie jak nie uda mi sie tego ustawic na fabrycznych klamotach, czy problem z nadmiarem paliwa rozwiąze jakiś DET? |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Mar 2013,  08:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | czy Ktoś z Was szanownych uszczelniał miskę olejową CVH silikonem??? 
 
 
 poza tym dmucha 0,5bar i jest bardzo przyjemnie
   
 do zrobienia w sumie tylko uszczelnienie miski olejowej i chyba wymiana rozrusznika.
 |  
				| _________________ stafciogarage@gmail.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | hubi_2006   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Techno
 Silnik: 1.25i/75KM
 Imię: Hubert
 Wiek: 37
 Dołączył: 03 Cze 2007
 Posty: 1479
 Skąd: Kruszwica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Mar 2013,  08:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | stafcio, czyli na zlot dojedziesz   |  
				| _________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
 ebesz szkerebe debesz (R)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | elmek13   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.5 V6 170KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 46
 Dołączył: 06 Wrz 2007
 Posty: 1995
 Skąd: z Elemelkowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Mar 2013,  12:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dojedziesz.   |  
				| _________________ Burbo Team
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | stafcio   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Paweł
 Wiek: 44
 Dołączył: 04 Lut 2007
 Posty: 1068
 Skąd: uRSynów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | mmbu   
 Model: Ford Fiesta Mk5`01
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Dołączył: 29 Gru 2009
 Posty: 327
 Skąd: WF
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Mar 2013,  17:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | W rozruszniku , to wymień automat i zrób na próbę odpalanie z przycisku... Jak Ci się spodoba , to zrób jak należy. Ja tam zawsze sobie chwaliłem odpalanie z przycisku   |  
				| _________________ jak ktoś się p... urodził, to skowronkiem nie umrze
 
 Umiesz liczyć? Licz na siebie...
 
 Moje Allegro
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |