Przesunięty przez: Freeman 21 Cze 2014, 20:23 |
[MK3] Rano po zejściu ze ssania gaśnie |
Autor |
Wiadomość |
gru
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Wojtek
Wiek: 37 Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 121 Skąd: Opole
|
Wysłany: 28 Mar 2013, 01:47 [MK3] Rano po zejściu ze ssania gaśnie
|
|
|
Od kilku lat borykam się z takim problemem. Pod koniec zimy auto zaczyna świrować. Po wyłączeniu ssania, schodzi na jałowe ale po chwili gaśnie...tzn. 1200-> 1000/900 -> 500 zatelepie silnikiem (jakby bocznikowy lekko wzbudzał) -> 0
Gdy auto złapie temperaturę chodzi idealnie.
Wszystkie filtry, układ zapłonowy i paliwowy są ok...czujniki temperatury wraz z termostatem i płynem zmieniane w tamtym roku.
Znajomy zasugerował nagar w gnieździe zaworowym
Spotkał się ktoś z podobnym problemem? |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 28 Mar 2013, 11:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 28 Mar 2013, 11:11
|
|
|
1. znajomy Ci pierdoły opowiada
2. rozbierz i wysusz wszystkie wtyczki wiązki silnikowej
3. wyciągnij i obejrzyj cewkę zapłonową - jak pęknięta to wysusz, wyczyść, posklejaj |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
BuMeL
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40 Dołączył: 02 Wrz 2010 Posty: 1046 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28 Mar 2013, 14:05
|
|
|
Jak cewka pęknięta to wymień, klejenie pomaga jak spray do dziurawych opon |
_________________ BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 28 Mar 2013, 15:42
|
|
|
docelowo oczywiście że do wymiany, sklejenie pomoże na szybko, na parę chwil. |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
gru
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Wojtek
Wiek: 37 Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 121 Skąd: Opole
|
Wysłany: 1 Kwi 2013, 16:01
|
|
|
Ostatnio pod blokiem wsiadam, zapalam, ruszam i dętka kompletna - auto zgasło, przejechałem 10cm... Wogóle nie mogłem odpalić ponownie. Po masie perswazji słownej #$%^&*, gdy odpiąłem wężyk podciśnieniowy z króćca spod patelni, auto odpaliło - ale na luzie doszło do 2500 i troche nim telepało...dzięki temu mogłem normalnie jeździć.
Dzięki laserowym oczom kolegi Tomex500, okazało się, że odma była zawalona super mułem + masełko.
Po oczyszczeniu tego króćća i uszczelki w patelni, auto pali od czwartku bez zastrzeżeń
PS. Od czego jest czujnik pod kol. ssącym? Temperatury? Jak go pomierzyć (wartości) i na co ma wpływ? |
|
|
|
|
Badi
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 15 Sie 2012 Posty: 80 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 2 Kwi 2013, 18:42
|
|
|
gru napisał/a: | PS. Od czego jest czujnik pod kol. ssącym? Temperatury? Jak go pomierzyć (wartości) i na co ma wpływ? |
Czujnik temperatury wody od kompa. |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.