|
Przesunięty przez: Freeman 22 Lut 2014, 18:46 |
[MK3] Morda ta moja, czyli czarny złom ;) |
Autor |
Wiadomość |
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 471 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 14 Lip 2013, 15:12
|
|
|
Wina kompa, bo na innym nie klepało, ale za to ogień z monowtrysku leciał |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
|
|
|
|
|
acti357
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 34 Dołączył: 16 Lip 2009 Posty: 259 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 14 Lip 2013, 15:41
|
|
|
No ile można tłumaczyć, że klepią popychacze zaworowe, ewentualnie może być głośno przez nieszczelny wydech. Poprzedni silnik nie klepał, ten klepie i komp nie ma nic do tego. |
_________________ Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi |
|
|
|
|
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 471 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 14 Lip 2013, 15:45
|
|
|
Wcześniej o popychaczach nie mówiłeś . Najwyżej z 1.4 się wrzuci i ok będzie |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
|
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 14 Lip 2013, 20:54
|
|
|
Mariox003 napisał/a: | Najwyżej z 1.4 się wrzuci i ok będzie |
Niekoniecznie. Najlepiej zmienić i wałek i popychacze na nowe ot CVH |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 471 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 14 Lip 2013, 22:53
|
|
|
Wałek jest nowy(no troche ponad 2000km przejechane ma), a popychacze z 1.4 są w bardzo dobrym stanie |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 14 Lip 2013, 22:54
|
|
|
a olej jest? i jaki? |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 471 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 15 Lip 2013, 18:55
|
|
|
Olej jest oczywiście, jak na razie Elf competition sti 10w40, potem będzie płukanka i coś lepszego, jak ogarnie się na efi
A co do zapomnianych fot:
No to do roboty, z natrętnym psem pomocnikiem
Silnika nie ma to czas rozbierać to zbędną resztę
Jako, iż najmądrzejsi naukowcy twierdzą, że piwo wspomaga myślenie, Mentor wziął sie do roboty
I powstało oto takie cudo, 1.6 cvh na monowtrysku
Jako, że swap na 1.6 EFI nie wyszło, z powodu ch*jowej wiązki, godzina była późna, i nie opłacało się znowu wkładać 1.4, ani swapować na 1.1 co mnie bardziej kręciło powstał ch*jowy swap
Prace wykończeniowe i sru do domu
Mimo, że jakoś się turla, szarpie(swoją drogą niezły masaż ), i ma uszczelke dolotu z pcv, płyn chłodzący pojawia się i znika, jest to lepsze od 1.4 pod względem przyspieszenia, i tylko przyspieszenia(no jeszcze oleju nie kopci)
A z dnia dzisiejszego, to zakupiłem kable zapłonowe, niestety musiały być na szybko i sprawują swoją rolę, teraz na wszystkie cylindry chodzi, a kable firmy SEMTECH czy jakoś tak, mimo tego będę miał normalne z xrki za free jak się znajdą
Aktualnie to tyle, dalsze relacje jak wiązka przyjdzie, no może trochę później
Pozdro |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 31 Lip 2013, 17:18
|
|
|
jeżdzi to? |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 471 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 31 Lip 2013, 18:19
|
|
|
Jeździ, a nawet zapierd@la, na EFI już zrobione, dzięki za wiązkę
Na relację ze wszystkiego nie mam czasu, ale zabiorę się za to jak najprędzej, zwłaszcza, że już parę rzeczy zrobiłem, a i bez przygód się nie obyło. Wszystko w swoim czasie |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 31 Lip 2013, 18:32
|
|
|
to dobrze bo zachodziłem w głowe czy Ci dobrego kompa posłałem |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
acti357
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 34 Dołączył: 16 Lip 2009 Posty: 259 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 31 Lip 2013, 18:44
|
|
|
Mariox003 napisał/a: | Jeździ, a nawet zapierd@la |
Nie, to tylko jeździ. Najlepiej powoli i na wprost |
_________________ Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi |
|
|
|
|
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 471 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 1 Sie 2013, 21:28
|
|
|
acti357 napisał/a: | Mariox003 napisał/a: | Jeździ, a nawet zapierd@la |
Nie, to tylko jeździ. Najlepiej powoli i na wprost |
Aleś ty zabawny, Hądę i Fieste mk6 TDI objechałem bez problemów, a to, że brakuje kilku elementów wcale nie przeszkadza w swobodnej jeździe. Ale skoro sądzisz, że tylko jeździ, to szykuj sie na robotę, żeby zapierdylało |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
|
|
|
|
|
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 471 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 7 Wrz 2013, 18:43
|
|
|
trochu mnie nie było, ale już nadrabiam zaległości
A więc kontynuując. Bez przygód się nie obyło, mając jeszcze monowtrysk w 1.6 uszczelka nie podołała wyzwaniu, bądź za późno ją chciałem dokręcić, bo się skurczyła. Uszczelka się skurczyła, a do silnika wlewał się płyn chłodzący(takie chmury za mną leciały niekiedy, że gęstą mgłę na całej ulicy robiłem ), a śmietany miałem tyle, że w Biedronce tyle na półkach nie mają
Silnik przepłukałem, zlałem wszystko, wysysarką resztę co była zebrałem i zalałem Mobilem 10w40, następnie uszczelkę pokryłem silikonem i porządnie skręciłem wszystko. W międzyczasie kupiłem ori wiązkę od 1.6 EFI, następnie już po skręceniu i zebraniu co potrzeba pojechałem do Mentora, i w końcu pełen szczęścia udało się zrobić to na co czekałem, i zmontowane zostało 1.6 8v EFI Fakt bez puszki odmy, jednego podciśnienia, i z dziurawym wydechem odjechałem z bananem na twarzy
Tak to obecnie wygląda, niestety stożek był jedyną alternatywą jak i miejsce jego zamontowania
A aktualnie wypiaskowali mi bębny i resztę z kompletu tylnych hampli od xrki które zakupiłem jakiś czas temu, i pomalowałem lakierem do zacisków. Czekam na odpowiednią ilość czasu i wolny podnośnik na warsztacie, żeby to założyć.
Jako, że jadąc do Mentora wycisnąłem 180km/h, i hamując poczułem mocne wibracje na kierownicy musiałem wpakować auto na podnośnik, i okazało się że mam pozrywane wszystkie tuleje przednich wahaczy, tak że guma wychodziła + łożysko w przednim lewym kole, które wyło, ale dopiero przy przekroczeniu 120km/h, zakupiłem jak na razie tuleje wahaczy i zacząłem już coś z tym robić (przy okazji śruba poszła się jeb@ć), a na łożysko przyjdzie czas
Swoją droga porypane te tylne tuleje przednich wahaczy, jeszcze ich nie wyciągnąłem, i pewnie się jeszcze z tym pomęczę, przez te zrypane kołnierze
A na koniec taki fajny gadżet w tymczasowym miejscu.
Temperaturę pokazuje w środku i na zewnątrz, tylko nie mam czujnika temp. na zewnątrz(alarmuje o przymrozkach/śliskiej nawierzchni, jeżeli włączę ten tryb), ma stoper z okrążeniami nawet, i pokazuje doładowanie akumulatora. Miejsce jego zamontowania zmienię, bo ręką nie sięgam, żeby stoper zatrzymać
Ciąg dalszy postępów pokażę jak będą
Pozdro |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
|
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 7 Wrz 2013, 19:07
|
|
|
Mariox003 napisał/a: | Jako, że jadąc do Mentora wycisnąłem 180km/h, i hamując poczułem mocne wibracje na kierownicy musiałem wpakować auto na podnośnik, i okazało się że mam pozrywane wszystkie tuleje przednich wahaczy, tak że guma wychodziła + łożysko w przednim lewym kole, które wyło, ale dopiero przy przekroczeniu 120km/h, |
Mam nadzieję, że liczysz się z niepochlebnymi opiniami w twoim kierunku na ten temat następnym razem najpierw sprawdź, potem zapierdddalaj
Poza tym dobrze że grzebiesz, ale ogarnij to jeszcze na tip top |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 471 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 7 Wrz 2013, 19:12
|
|
|
Peedro napisał/a: | następnym razem najpierw sprawdź, potem zapierdddalaj |
Gdyby nie zapierdylanie, to bym się nie dowiedział o tym, bo w tamte strefy nie zaglądam za często, i mogłoby być gorzej po jakimś czasie, gdybym nie dowiedział się o tym poprzez właśnie zapierdylanie. 180km/h miałem na liczniku, ale nie mam go skalibrowanego po swapie |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
|
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 7 Wrz 2013, 19:19
|
|
|
Nieważne czy skalibrowany czy nie, tak czy siak było szybko . O swoje bezpieczeństwo trzeba dbać, a nie wierze że kół nie ściągałeś ostatnio albo coś, a sparciałe tuleje widać na pierwszy rzut oka. Nie chcę nikogo uczyć, ani uświadamiać, bo każdy robi jak chce ale sprawne zawieszenie i hamulce to podstawa, a zajrzeć co jakiś czas warto, nawet jak nic się nie dzieje. |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
acti357
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 34 Dołączył: 16 Lip 2009 Posty: 259 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 7 Wrz 2013, 19:25
|
|
|
Mariox003 napisał/a: | 180km/h miałem na liczniku |
Coraz to bardziej żałuję, że zgodziłem się zrobić tego swapa...
Na szczęście masz koniec strefy zgniotu w okolicach koła zapasowego, więc inni uczestnicy ruchu są względnie bezpieczni
Mariox003 napisał/a: | Gdyby nie zapierdylanie, to bym się nie dowiedział o tym |
Wystarczyło otworzyć uszy i posłuchać co się do Ciebie mówi. |
_________________ Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi |
|
|
|
|
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 471 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 7 Wrz 2013, 19:28
|
|
|
Peedro, prawdę mówisz, zawieszenie i hample to podstawa, ale koła ściągnąłem dopiero u Mentora, bo jechałem na przegląd po swapie, a wcześniej nie miałem powodu. Wiem, może i nierozsądnie się zachowałem, ale to mnie nauczyło, że częstsze przeglądy mogą być bardzo przydatne, Fiesta to w końcu leciwe auto. Cóż człowiek się uczy na błędach |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
|
|
|
|
|
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 7 Wrz 2013, 19:53
|
|
|
gdzieś ty te stacje pogodową zainstalował ? co to pokazuje poza czasem i temeperaturą ?
kiedyś gdzieś w jakimś aucie coś takiego miałem, fajne to było |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
|
|
|
|
|
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 471 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 7 Wrz 2013, 23:43
|
|
|
van, miejsce jest tymczasowe, prócz temperatury, czasu i doładowania akumulatora to tylko informuje o przymrozkach ma jezdni, i chyba nic więcej, no może jeszcze temp. mam w stopnich celsjusza i farenheita. Dostałem to jak na warsztacie pracowałem, a dokładnie od zadowolonego z naprawy klienta |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|