| Przesunięty przez: szynszyl 23 Mar 2014,  12:57
 | Świeci sie połowa kontrolek (zdjecie) | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | neme77   
 Model: Ford Fiesta Mk7`10
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
 Imię: Michał
 Dołączył: 12 Lut 2014
 Posty: 5
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Lut 2014,  20:50   Świeci sie połowa kontrolek (zdjecie) |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam, 
 Pali sie polowa kontrolek (dzien wczesniej samochod zaliczyl bezproblemowo trase ~50 km)
 
 
   
 Samochod DIESEL 1.6 70 Kw wersja Ti.
 
 Wczesniej - w przedziale 6 miesiecy 2 razy byly problemy z elekronika. Wszystkie okazaly sie "falszywymi" alarmami, jednak teraz sie niepokoje, poniewaz pali sie znacznie wiecej ikonek.
 
 PS: Reczny sie pali bo byl zaciagniety.
 
 Dodatkowo:
 
 - Nie ma ostrzezenia akustycznego, gdy pasy sa niezapiete.
 - nie dziala wspomaganie kierownicy
 - przy zmianie biegu, auto jakby samodzielnie na 1,5 sek dodaje jakies 500 obrotow po czym wraca do normy
 
 
 
 Jutro / Najpozniej pojutrze mam zamiar jechac do mechanika, wiec wasze rade sa mile widziane.
 
 Dzieki z gory!
 Michal
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez szynszyl 23 Mar 2014,  12:58, w całości zmieniany 2 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | michal77   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.4 Duratec
 Wiek: 48
 Dołączył: 11 Gru 2011
 Posty: 606
 Skąd: SWD
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcinowaty   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Marcin
 Wiek: 46
 Dołączył: 21 Sie 2008
 Posty: 1447
 Skąd: Trzcianka
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | neme77   
 Model: Ford Fiesta Mk7`10
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
 Imię: Michał
 Dołączył: 12 Lut 2014
 Posty: 5
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Lut 2014,  21:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | @Marcinowaty 
 Akumulator jest w stanie idealnym i  odpala przy najgorszych mrozach bez problemu.
 
 
 @Michal77
 
 Szukam caly czas na necie co to moze byc - tez na zagranicznch stronach lecz poki co bez sukcesu. Nie sztuka jechac do mechanika i zaplacic xxx(x?) zł :(
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | michal77   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.4 Duratec
 Wiek: 48
 Dołączył: 11 Gru 2011
 Posty: 606
 Skąd: SWD
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Lut 2014,  21:56 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Marcinowaty napisał/a: |  	  | Akumulator nie był odłączny? | 
 Chyba chodziło o to żeby wyłączyć aku na jakieś pół godziny. 	  | neme77 napisał/a: |  	  | Akumulator jest w stanie idealnym i odpala przy najgorszych mrozach bez problemu. | 
 
 
 Nie mówię żebyś od razu jechał do ASO, w niezależnych sewrisach z IDS-em podpięcie kosztuje ok 100zł, w serwisach bez IDS-a nawet mniej (tylko nie wiem czy wszystko pokaże). 	  | neme77 napisał/a: |  	  | Nie sztuka jechac do mechanika i zaplacic xxx(x?) zł :( | 
 Przynajmniej będziesz wiedział jakie błędy, tym bardziej jak to nie jest pierwszy raz.
 |  
				| _________________ Ford Fiesta mk7 sport sea grey
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Lut 2014,  23:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wykonaj test licznika. Z tego co pamiętam trzeba przytrzymać któryś klawisz przed włączeniem stacyjki. Zobacz czy przejdzie poprawnie test. jeśli przejdzie to w trybie testowym da się podglądać różne wartości, zobacz napięcie ładowania w zegarach. Prawdopodobnie informacja o nap ładowania jest rozsyłana po szynie CAN i bez poprawnego ładowania nie będzie działało wspomaganie abs kontrola trakcji. Śnieżynka jest od tego że jest zimno. Nad tym bym myślał. A jeśli ładowanie jest poprawne, należało by sprawdzić ciągłość wszystkich przewodów regulator napięcia <-> komp silnika/licznik. Pewność będzie po sprawdzeniu błędów sterownika ABS i silnika. Błąd jeśli jest, zapisał się trwale w sterowniku. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gospo   
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Trend
 Silnik: 1.4 16V/90KM
 Dołączył: 13 Lut 2014
 Posty: 1
 Skąd: Sopot
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lut 2014,  12:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ach te nowoczesne samochody : P Im więcej elektroniki tym więcej może się popsuć... No po samym zdjęciu nikt niczego raczej nie wywnioskuje. Podłącz pod kompa i odczytaj błędy. |  
				| _________________ Twoja sygnatura była nieregulaminowa i została usunięta przez trzeci
 Zapoznaj się z regulaminem.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | neme77   
 Model: Ford Fiesta Mk7`10
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
 Imię: Michał
 Dołączył: 12 Lut 2014
 Posty: 5
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lut 2014,  18:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | Odlaczylem aku w nadzieji ze komputer "zapomni" bledne ustawienia, jednak po ponownym wlaczeniu ta sama sytuacja. 
 @Diodalodz
 
 Mialem bardzo malo czasu ale odpalilem ta wspomniana diagnostyke i jedyne co mi sie rzucilo w oczy to:
 
 
 
   
 Any ideas?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | artax   
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6TDCi/90KM
 Imię: Darek
 Wiek: 60
 Dołączył: 26 Lut 2011
 Posty: 393
 Skąd: Świdnica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Lut 2014,  19:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | no ,z tego co widac to masz errora  trzeba go odkodować.Ułatwi to poszukiwania przyczyny. pzdr
 |  
				| _________________ Jest 115 KM i 256 Nm
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | neme77   
 Model: Ford Fiesta Mk7`10
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
 Imię: Michał
 Dołączył: 12 Lut 2014
 Posty: 5
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Lut 2014,  16:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | Bylem u mechanika: 
 WSTEPNA diagnoza -> Filtr DPF....
 
 Dam znac jak poznam problem juz faktycznie na 100 %.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Lut 2014,  16:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | A jake jest połączenie pomiędzy DPF a wspomaganiem kierownicy ? Przecież to się kup nie trzyma. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | neme77   
 Model: Ford Fiesta Mk7`10
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
 Imię: Michał
 Dołączył: 12 Lut 2014
 Posty: 5
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Lut 2014,  19:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | @Diodalodz 
 I tu masz racje. To dla mechanika tez bylo dziwne.... Ja podejrzewam ze to akurat "mini" usterka w komputerze.
 
 W sob, wsiadajac do samochodu kontrolka sie nie palila (ABS, i informacja o tym ze jestem w poslizgu tez sie nie palily), a po przejechaniu  ~1 km znow sie zapalily...
 
 Mam nadzieje ze w poniedzialek bede wiedzial wiecej.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Lut 2014,  21:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | ABS i wspoma musi mieć inną przyczynę. A mechanik miał diagnoskop który łączył się ze sterownikiem ABS i wspomy ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | artax   
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6TDCi/90KM
 Imię: Darek
 Wiek: 60
 Dołączył: 26 Lut 2011
 Posty: 393
 Skąd: Świdnica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Lut 2014,  20:18 |   
 |  
               | 
 |  
               | przeciez w twojej wersji masz na blacie kontrolkę od DPF.No i przy problemie dpf to ona powinna świecić   pzdr
 |  
				| _________________ Jest 115 KM i 256 Nm
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |