| Przesunięty przez: szynszyl 22 Mar 2014,  17:21
 | [MK6] 1.6 TDCi - braki mocy | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | misiak   
 Model: Ford Fiesta Mk6`03
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.4TDCi/68KM
 Wiek: 35
 Dołączył: 28 Sie 2011
 Posty: 314
 Skąd: Białystok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Paź 2012,  11:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | Powiem szczerze że ze smrodkiem to się nie spotkałem. U mnie jedynie jak mocno cisnę autko to czuć opary ON (przy dużych ciśnieniach leci z przewodów wysokiego ciśnienia). Ale żeby śmierdziało jakkolwiek inaczej to nigdy się nie spotkałem. 
 Jeśli katalizator jest zapchany to nie byłoby to chwilowe, a raczej często gęsto jak nie ciągle mułowato
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jmac   
 Model: Ford Fiesta Mk6`03
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.4TDCi/68KM
 Dołączył: 18 Sty 2012
 Posty: 32
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Paź 2012,  11:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | Co prawda mam 1.4 tdci ale u mnie w kabinie smierdzialo jak zuzyly sie podkladki pod wtryskami. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | misiak   
 Model: Ford Fiesta Mk6`03
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.4TDCi/68KM
 Wiek: 35
 Dołączył: 28 Sie 2011
 Posty: 314
 Skąd: Białystok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Paź 2012,  14:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | Powiem szczerze- wyciągane były wtryskiwacze i podkładki miałem jak nowe (może ktoś przede mną zmieniał). Nie znam tego problemu   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ElGrey   
 Model: Ford Fiesta Mk6`07
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6TDCi/90KM
 Imię: Grześ
 Wiek: 50
 Dołączył: 13 Wrz 2004
 Posty: 1152
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Paź 2012,  16:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przy takim przebiegu to po prostu niemożliwe by się posypały uszczelki wtrysków. |  
				| _________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
 Mk IV 1999 style 1.25
 Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | misiak   
 Model: Ford Fiesta Mk6`03
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.4TDCi/68KM
 Wiek: 35
 Dołączył: 28 Sie 2011
 Posty: 314
 Skąd: Białystok
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Paź 2012,  18:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | O ILE przebieg jest prawdziwy. Mało to aut mających po 4 latach 180 tysi i cofane na 80? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ElGrey   
 Model: Ford Fiesta Mk6`07
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6TDCi/90KM
 Imię: Grześ
 Wiek: 50
 Dołączył: 13 Wrz 2004
 Posty: 1152
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Paź 2012,  22:06 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | misiak napisał/a: |  	  | O ILE przebieg jest prawdziwy. Mało to aut mających po 4 latach 180 tysi i cofane na 80? | 
 I to jest brutalna rzeczywistość, dlatego trzeba to dokładnie sprawdzić.
 |  
				| _________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
 Mk IV 1999 style 1.25
 Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | grooby   
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6TDCi/90KM
 Imię: Adrian
 Wiek: 33
 Dołączył: 15 Gru 2010
 Posty: 141
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Mar 2014,  22:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | Może się super nie znam, ale miałem 2 przypadki w których auto traciło moc. w pierwszym były to wtryski które było trzeba czyścić/regenerować. drugim przypadkiem była turbina na wykończeniu. jeżeli problem byłby z uszczelkami wtrysków (od tego mi smrodziło) byłoby mokro pod osłoną silnika przy wtryskach. |  
				| _________________ 
   
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | czar13   
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Trend
 Silnik: 1.4TDCi/68KM
 Dołączył: 19 Mar 2014
 Posty: 2
 Skąd: Świdwin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Mar 2014,  22:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam Panowie. Jestem nowy, mam podobny problem z 1,4 TDCi. Kupiłem go w paxdzierniku. Jest 04-2012, miał 8 tyś km, z Francji. Wszystko jak nowe, tapicerka, silnik, opony. tacze hamulców nie wiele starte. Miał autentycznie 8 tyś. Ale po przekroczeniu 110/h delikatnie przyspieszając i 100 - gwałtownie, traci moc , wzrasta spalanie. Po wyłączeniu - wraca do normy. Czy to też może być związane z omawianym przez Was problemem?. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | grooby   
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6TDCi/90KM
 Imię: Adrian
 Wiek: 33
 Dołączył: 15 Gru 2010
 Posty: 141
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Mar 2014,  23:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | to będzie raczej inny problem. a nie jest tak, że traci moc po przekroczeniu jakiś tam obrotów? |  
				| _________________ 
   
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | czar13   
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Trend
 Silnik: 1.4TDCi/68KM
 Dołączył: 19 Mar 2014
 Posty: 2
 Skąd: Świdwin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Mar 2014,  08:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | Na I biegu, II i III obroty mogę przekraczać dowolnie. Problem się raczej zaczyna na IV i V. Nie wiązałem tego z obrotami, bo na niższych biegach nic się nie dzieje. Dosłownie jak się trzeba zebrać do wyprzedzania z 75-80 km/h do 100 - zaczyna się problem. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | grooby   
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6TDCi/90KM
 Imię: Adrian
 Wiek: 33
 Dołączył: 15 Gru 2010
 Posty: 141
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Mar 2014,  14:47 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | David1n napisał/a: |  	  | grooby, mógł być problem z wtryskami i utrata mocy, bo trzeba to zrobić umiejętnie. W fiestach jest ten problem, że w większości przypadków konieczne jest odpinanie sterownika. Jeśli się tego nie zrobi trzeba później kodować wtryski.
 Oczywiście wszędzie gdzie się znają za usługę biorą extra pieniążki
   
 | 
 
 Ale ja taką zamuloną fiestę kupiłem, pojechałem, zapłaciłem, zrobili i żadnych problemów już nie ma ;-) nie wiem kto i co by miał tu robić nie umiejętnie
 |  
				| _________________ 
   
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | David1n   
 Model: Ford Fiesta Mk7`13
 Wersja: Sport
 Silnik: Inny
 Dołączył: 20 Cze 2012
 Posty: 83
 Skąd: Wadowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Mar 2014,  20:29 |   
 |  
               | 
 |  
               | dobra. ale miałeś zaślepiany i odłączony systemowo egr?   bo ja akurat tylko o tym mówię ;p
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | grooby   
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6TDCi/90KM
 Imię: Adrian
 Wiek: 33
 Dołączył: 15 Gru 2010
 Posty: 141
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Mar 2014,  04:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | nie nie miałem, a skąd miałem wiedzieć, że o to ci chodzi, czytać w myślach forumowiczów jeszcze nie potrafię   |  
				| _________________ 
   
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |