| 
		Wyciek płynu wspomagania kierowniczego | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Janusz  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.3/58KM 
                  Dołączył: 05 Cze 2014 Posty: 7 Skąd: Nowy Tomyśl 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Lip 2014,  19:23   Wyciek płynu wspomagania kierowniczego
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam serdecznie 
 
Wczoraj podczas jazdy usłyszałem dźwięk wyjącej pompy od wspomagania. Po szybkim dotarciu do domu okazało się że w ciągu doby wyciekł mi cały praktycznie płyn od wspomagania. Niezwłocznie zakupiłem nowy w celu zlokalizowania miejsca wycieku. Okazało  się że płyn wycieka z góry maglownicy ( z miejsca gdzie jest czarny plastik uszczelniający maglownice od góry tuż pod krzyżakiem) [ schemat miejsca wycieku zaznaczony na czerwono]
 
  
 
 
https://imageshack.com/i/iqOwr43dj [ podaję link bo widzę że coś nie poszło wstawianie
 
 
Pytanie czy winę ponosi ten górny oring i czy jego wymiana pomoże zatamować wyciek płynu, czy może cała maglownica jest do wymiany? Chyba że macie inne diagnozy.
 
 
Jutro jak przestanie padać wstawię zdjęcia tej maglownicy i miejsca wycieku. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Dual  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: RS 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Dołączył: 03 Lis 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Lip 2014,  20:05   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Wymień ten simmering i powinno być ok (chyba że wałek jest bardzo wytarty i zrobił się rowek wtedy będzie problem. A i przy wymianie koniecznie nowy płyn jak wyjmiesz simmering to płyn zacznie leciec postaw coś, pokręć kierownicą na sucho(zgaszony samochod) niech zleci sobie jak najwięcej!
 
 
Od razu mówie że mogłeś zatrzeć pompę wspomy ale nie koniecznie może będzie głosna ale pochodzi jeszcze swoje a może będzie wszystko ładnie chodziło, zależy ile km nakręciłeś itd     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Lip 2014,  20:33   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Tylko trzeba zwrócić uwagę na nowe uszczelniacze bo powinny być przeznaczone do wysokich ciśnień. Możesz pogadać z zakładem regenerującym przekładnie, bo oni maja dużo zestawów naprawczych. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 DemptD  		  
		 
         Moderator
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: Trend 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 36  Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 30 Lip 2014,  20:50   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               no odpowietrzanie wspomy to pare dobrych godzin    | 
             
						
				_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
 
Czerwono-czarna® | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Janusz  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.3/58KM 
                  Dołączył: 05 Cze 2014 Posty: 7 Skąd: Nowy Tomyśl 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 31 Lip 2014,  04:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Przejechałem na niskim stanie płynu max 1km a jak dolałem to już nie jęczała więc sądzę że pompa uratowana:) | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.