| Totalnie sprawne i zamulone auto | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | MisiekT   Prince of Tor Kielce 2013
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`10
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6Duratec/120KM
 Imię: Michał
 Wiek: 41
 Dołączył: 20 Maj 2007
 Posty: 1932
 Skąd: Wawa
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Sie 2014,  21:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | niekoniecznie turbo, moga byc tez wtryski w d*pie. |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TSRules   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`98
 Wersja: Flair
 Silnik: 1.3i/60KM
 Dołączył: 13 Mar 2010
 Posty: 1031
 Skąd: ZIEMIA
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Sie 2014,  22:26 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Blanka28 napisał/a: |  	  | I uważasz że o te 500obr/min mniej spowodowało wyplucie o 11,5KM mniej  Nie widzisz że przy 4000rpm spadło do 70KM   | 
 
 spadło w drugim teście po rozgrzaniu więc być może tutaj kryje sie odpowiedź całego tematu, jak mówiłem niech zrobią test realnej jazdy na co dzień
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Puff   Forumowy Maruda
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.8DI/75KM
 Imię: Dawid
 Wiek: 38
 Dołączył: 22 Cze 2008
 Posty: 5740
 Skąd: Ruda Śląska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Sie 2014,  22:40 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Parzych napisał/a: |  	  | I uważasz że o te 500obr/min mniej spowodowało wyplucie o 11,5KM mniej   | 
 A wbiję Ci gwoździa i powiem, że przy takim samym momencie obrotowym, różnica 500rpm to ponad 11% więcej/mniej mocy
   Jeśli moment będzie rosnąć na przestrzeni tych 500rpm, to różnica będzie większa, jeśli będzie malał, różnica będzie mniejsza
   |  
				| _________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
 
 Wierny osiołek pochłania jedynie
   
     |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Parzych   Prince of Biłgoraj 2012
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.6Duratec 100KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 52
 Dołączył: 26 Kwi 2007
 Posty: 8085
 Skąd: WawaTeam/Praga
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Sie 2014,  23:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | Puff, czemu tylko pierwszą część mojej wypowiedzi zacytowałeś, a o spadku w drugiej części się nie zająknąłeś 	  | Pufcio napisał/a: |  	  |  	  | Parzych napisał/a: |  	  | I uważasz że o te 500obr/min mniej spowodowało wyplucie o 11,5KM mniej   | 
 A wbiję Ci gwoździa i powiem, że przy takim samym momencie obrotowym, różnica 500rpm to ponad 11% więcej/mniej mocy
   Jeśli moment będzie rosnąć na przestrzeni tych 500rpm, to różnica będzie większa, jeśli będzie malał, różnica będzie mniejsza
   | 
     |  
				| _________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Blanka28   
 Model: Ford Fiesta Mk7`11
 Wersja: Gold
 Silnik: 1.6/96KM
 Wiek: 40
 Dołączyła: 07 Maj 2014
 Posty: 13
 Skąd: Radzymin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Sie 2014,  23:52 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | MisiekT napisał/a: |  	  | chip byl robiony w kreatorze mocy czy gdzies indziej? 
 1. wroc na hamownie i popros o wgranie fabrycznej mapy - sprawdz czy problem wystepuje nadal.
 
 jezeli tak
 
 2. jedz na hamownie obciązeniową i sprawdz czy ten sam problem pojawia sie przy realnym obciazeniu rolki... sprawdz z ESP wlaczonym i wylaczonym (!)
 
 3*. jak chcesz to wpadnij do Zielonki wieczorem, potwierdze Ci czy faktycznie masz problem czy nie (z objawow obstawiam ciagly tryb serwisowy), moze cos wymyslimy
 | 
 
 Chip był od razu zdjęty ale  to długa historia..
 
 Z chęcią podjadę tylko mogę dopiero w czwartek
   
 [ Dodano: Sro Sie 13, 2014 00:53 ]
 
  	  | Pufcio napisał/a: |  	  |  	  | Blanka28 napisał/a: |  	  | jesli myslisz, że nie mam tego na uwadze i mam z tego frajdę to się mylisz | 
 Spokojnie dziewczyno. Nie jesteśmy tu po to, żeby się nabijać (jeśli jeszcze tego nie zauważyłaś, to ludzie tu starają się pomóc). Rozbija się o to, że przy redline to klekot już w ogóle nie przyspiesza, nie wiem więc co się musi dziać, że takie piłowanie na dwójce jest lepsze niż wrzucenie trójki.
 | 
 
 
 wiem,że nie przyspiesza.. niestety wielokrotnie się przekonałam
 |  
				| _________________ Kiedyś: MK6 1.6 TDCI 90KM ♥
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Puff   Forumowy Maruda
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.8DI/75KM
 Imię: Dawid
 Wiek: 38
 Dołączył: 22 Cze 2008
 Posty: 5740
 Skąd: Ruda Śląska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Sie 2014,  08:19 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Cytat: |  	  | Puff, czemu tylko pierwszą część mojej wypowiedzi zacytowałeś, a o spadku w drugiej części się nie zająknąłeś     | 
 Bo rozbija się o ogólny przypadek, że 500rpm może robić aż tak dużą różnicę
   |  
				| _________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
 
 Wierny osiołek pochłania jedynie
   
     |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Blanka28   
 Model: Ford Fiesta Mk7`11
 Wersja: Gold
 Silnik: 1.6/96KM
 Wiek: 40
 Dołączyła: 07 Maj 2014
 Posty: 13
 Skąd: Radzymin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Sie 2014,  14:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie ma cwaniaka na mojego fordziaka?       |  
				| _________________ Kiedyś: MK6 1.6 TDCI 90KM ♥
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Przemo3   
 Model: Ford Fiesta Mk7`11
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Przemek
 Wiek: 45
 Dołączył: 28 Mar 2014
 Posty: 8
 Skąd: Boguszyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Sie 2014,  19:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam nie wiem czy to pomoże, ale miałem podobne objawy w moim fordzie i pomogła wymiana przepustnicy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |