| Szarpie, wysokie obroty, zalewa go.. | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | DanielŻ   
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 33
 Dołączył: 27 Lis 2015
 Posty: 150
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Mar 2016,  23:38   Szarpie, wysokie obroty, zalewa go.. |   
 |  
               | 
 |  
               | Heh ^^ no tak te nieszczęsne błędy :d ale jak szukałem na forum jak to zrobić to nie znalazłem nigdzie :d a co do plaka to psikalem w te różne okolice z tym że ciężko plakiem psiknac w jedno konkretne miejsce. Może być tak że zasysa w okolicach wtrysku a równie dobrze mogło polecieć na tyle daleko że z pod flanszy wciagnelo ^^ wiesz o co mi chodzi :d a co do tych uszczelek pod wtryskami to tak w zasadzie to one uszczelniaja w która stronę?  Bo szczerze mówiąc nie wyciagalem jeszcze wtryskow i nie bardzo kumam :d a i czy wystarczy odkręcić od góry dwie śrubki siódemki i jakoś go wyszarpac za wtyczkę? :d czy jak :p |  
				| _________________ Peace!!
 
 
 - jednak człowiek uczy się całe życie :d 	  | vegetagt napisał/a: |  	  | plakiem takich rzeczy sie szuka :p | 
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Mar 2016,  23:54   Szarpie, wysokie obroty, zalewa go.. |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | DanielŻ napisał/a: |  	  | no tak te nieszczęsne błędy :d ale jak szukałem na forum jak to zrobić to nie znalazłem nigdzie :d | 
 
 http://adam.szczury.biz/fkp/czytnik.jpg - bedzie mrygac błędami
  Przykladowo - www.youtube.com/watch?v=k4BN_KqI-TI 
 
 
  	  | DanielŻ napisał/a: |  	  | a co do tych uszczelek pod wtryskami to tak w zasadzie to one uszczelniaja w która stronę? Bo szczerze mówiąc nie wyciagalem jeszcze wtryskow i nie bardzo kumam :d a i czy wystarczy odkręcić od góry dwie śrubki siódemki i jakoś go wyszarpac za wtyczkę? :d czy jak :p | 
 
 To o czym pisalismy, to tak naprawdę uszczelka pomiędzy gniazdem w kolektorze a listwą wtryskową, po 1 na każdy króciec, czyli 4. Wtrysków z listwy też nie wyciągałem. Probowalem kiedys, ale nei chciały wyjść.
 Poniższe zdjęcie powinno rozjaśnić sytuacje:
 http://adam.szczury.biz/fkp/DSC_0079.JPG
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DanielŻ   
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 33
 Dołączył: 27 Lis 2015
 Posty: 150
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Mar 2016,  00:18   Szarpie, wysokie obroty, zalewa go.. |   
 |  
               | 
 |  
               | O widzisz dzięki wielkie  ale zwróć uwagę u mnie na tych zdjęciach które dodałem tam gdzie widać w tej flanszy troszkę wtryski, jeśli źle widać na przybliżeniu to mogę wrzucić na jakiejś stronie foto. Ale u mnie wydaje mi się że to trochę inaczej działa. Skoro u mnie jest to ruchome i wygląda trochę inaczej. I akurat na drugim od prawej była ta podkładka najbardziej wysunieta i z tych okolic słychać syczenie, tzn po prawej stronie pod dolotem przy listwie. I albo już mam jakiegoś pie**olca albo to ma coś ze sobą wspólnego :d na zdjęciu też drugi od prawej. I od środka tej podkładki, od wewnątrz była taka jakby czerwona/pomarańczowa.  Może to jeszcze co innego to o czym ja mówię a to o czym wy mówicie i to co jest na zdjęciu ^^ |  
				| _________________ Peace!!
 
 
 - jednak człowiek uczy się całe życie :d 	  | vegetagt napisał/a: |  	  | plakiem takich rzeczy sie szuka :p | 
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Mar 2016,  00:36   Szarpie, wysokie obroty, zalewa go.. |   
 |  
               | 
 |  
               | wrzuc większe na imgur.com 
 Katalog nie przewiduje w to miejsce innej uszczelki, więc albo twoja jest zniszczona, albo dosztukowana byleby jakoś chodziło. Założ sobie dla próbe uszczelki od kibla pasujące wymiarem. Przez ~miesiąc powinna wytrzymac
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Mar 2016,  00:39   Szarpie, wysokie obroty, zalewa go.. |   
 |  
               | 
 |  
               | Wrzuć zdjęcie dokładnie tego o czym mówisz, bo na tych 3 zdjęciach w ogóle nie widać wtryskiwaczy. U Ciebie uszczelka powinna być zbliżona do czerwieniu/brązu. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DanielŻ   
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 33
 Dołączył: 27 Lis 2015
 Posty: 150
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Mar 2016,  00:46   Szarpie, wysokie obroty, zalewa go.. |   
 |  
               | 
 |  
               | http://m.imgur.com/a/ZqKEt - jak się powiększyć to widać dobrze. Na tych zdjęciach widać to miejsce właśnie gdzie są uszczelki. Druga od prawej.widać że jest wysunieta w stronę bloku silnika a cała reszta jest tak jakby schowana. |  
				| _________________ Peace!!
 
 
 - jednak człowiek uczy się całe życie :d 	  | vegetagt napisał/a: |  	  | plakiem takich rzeczy sie szuka :p | 
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Mar 2016,  00:51   Szarpie, wysokie obroty, zalewa go.. |   
 |  
               | 
 |  
               | no fakt, ze jest inaczej. Ale to nie moze chodzic luźno, bo jest zatopione w gumie, a ta guma nachodzi na listwe. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DanielŻ   
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 33
 Dołączył: 27 Lis 2015
 Posty: 150
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Mar 2016,  01:07   Szarpie, wysokie obroty, zalewa go.. |   
 |  
               | 
 |  
               | A ja to normalnie palcem popchnalem w stronę wtrysku tak z czystej ciekawości czy się da i dosyć luźno to poszło :d także może tu jest pies pogrzebany;d może to o to chodzi bo tak właśnie z okolic tego drugiego od prawej wtrysku słychać to syczenie. I jak popchnalem to i potem złożyłem całość do kupy to chwilę chodziło wszystko okej i po chwili było głośne pykniecie i znowu to samo to może ta podkładkę metalową popchnelo pod ciśnieniem i zaczęło znowu szarpać itp.. i PRZE to też wysokie obroty mi trzyma cały czas praktycznie. 2k obrotów i go zalewa. Głupia jedna podkładka; d teraz tylko kwestia jak wyjąć wtrysk :d 
 Dodano po  7 minutach 25 sekundach:
 Albo może poprostu spadła ta podkladko - uszczelka :p albo się rozpadła na dwie części i osobno jest guma a osobno ta metalowa część ^^ tylko jak się je wyjmuje żebym nie musiał jeszcze wtryskow zmieniać; d
 |  
				| _________________ Peace!!
 
 
 - jednak człowiek uczy się całe życie :d 	  | vegetagt napisał/a: |  	  | plakiem takich rzeczy sie szuka :p | 
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Mar 2016,  01:07   Szarpie, wysokie obroty, zalewa go.. |   
 |  
               | 
 |  
               | Żeby wyjąć tę uszczelkę to odkręcasz całą listwę, 3 śrubki 7, albo 8, nie pamiętam już dokładnie  W gwoli ścisłości, ta uszczelka jest między listwą wtryskową, a kolektorem. Wtryski zostaw w spokoju  Raz mi się udało wyjąć sam wtryskiwacz, ale się po prostu uparłem, zajęło mi to jakieś 20 minut i to mając wszystko luźno. Trudność polega na tym, że jest on zassany w listwie na dwóch oringach i trzeba okazać mu sporo perswazji, żeby chciał wyjść   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DanielŻ   
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 33
 Dołączył: 27 Lis 2015
 Posty: 150
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Mar 2016,  17:32   Szarpie, wysokie obroty, zalewa go.. |   
 |  
               | 
 |  
               | Aha czyli wtryskow nie ruszać; d czyli tylko ta śmieszną listwe ^^ to będę musiał chyba jeszcze przepustnice zdjąć z tego co kojarzę;d ale faktycznie całą listwa jest chyba na 3 srubach. Kocham was panowie ;d że o pierwszej w nocy chce wam się pisać jeszcze :p jak wymienie tą uszczelke i będzie git to stawiam flaszkę :d 
 Dodano po 20 godzinach 24 minutach 36 sekundach:
 No to jutro ściągam listwe wtryskowa, także trzymac kciuki :d oby to było to bo już naprawdę dużo rzeczy zrobilem/wymieniłem i byłem u kilku mechaników i dupa.. :d
 
 Dodano po 19 godzinach 53 minutach 20 sekundach:
 http://imgur.com/a/ERMr2
 No, dzięki Blood~ tak jak myślałem okazało się że to ta podkładka nieszczesna ^^ wrzucam kilka fotek obrazu widać o co chodzi :d zająłem listwe wtryskowa i jedna z uszczelek została we flanszy :d poprawiłem i na razie jest git. Jutro jadę zamówić do Forda uszczelke i będę wymieniał
  temat można uznać za zamknięty; ) |  
				| _________________ Peace!!
 
 
 - jednak człowiek uczy się całe życie :d 	  | vegetagt napisał/a: |  	  | plakiem takich rzeczy sie szuka :p | 
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |