Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

XR2i by McLfan / XrKa podejście nr 2
Autor Wiadomość
krzaq4 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 76
Skąd: Opole
Wysłany: 11 Lut 2016, 21:35   XR2i by McLfan / XrKa podejście nr 2

a nie za małe ciśnienie na baniakach ? Arek wspominał coś o 10,5 - 11
_________________
rst conversion in progress
 
 
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 11 Lut 2016, 21:43   XR2i by McLfan / XrKa podejście nr 2

Istotnie, mierzyliśmy przy sprzedaży i na cylindrze nr 2, było ciśnienie ok 10. Nie wiem jak sytuacja się ma na dzień dzisiejszy.
_________________
HyHy:)
 
 
 
krzaq4 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 76
Skąd: Opole
Wysłany: 11 Lut 2016, 22:08   XR2i by McLfan / XrKa podejście nr 2

To ten osprzęt na spodzie z 1.4 fajny przyrost robi :) A my tu tak sobie dywagujemy o tym silniku, nikogo ukrzyżować nie chcieliśmy :P
_________________
rst conversion in progress
 
 
profi 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: S
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 33
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 391
Skąd: Opole/ Gliwice
Wysłany: 12 Lut 2016, 15:27   XR2i by McLfan / XrKa podejście nr 2

Arek, pakuj RST, wiesz gdzie go szukać :)
_________________
1. Ford Fiesta Mk1 różowa strzała
2. Ford Fiesta Mk3 1.8D biała=> sprzedana =>rozbita
3. Daewoo Lanos 1.5 => sprzedany
4. Ford Orion 1.8D => golimy się nim
5. Ford Fiesta Mk1 czerwona =>dawca
6. Opel Vectra 2.0 + LPG => urwany tłok
7. Ford Focus 1.6 16v => dupowóz
 
 
 
McLfan 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 199
Skąd: Opole
Wysłany: 22 Lut 2016, 19:07   XR2i by McLfan / XrKa podejście nr 2

Podziałało się. Hamulce tył cały komplet plus łożyska wymienione, bębny pomalowane na czarno. Odpowietrzony, nie bez przygód, dziad. Teraz czekam na aku z Corsy mej lubej aż się naładuje, bo XRkowy jej odstąpiłem, gdy jej zaliczył zgon w mrozy. :-P


Aaaaa, z tego miejsca serdeczne pozdrowienia i podziękowania dla Krzaq4'a za basen z płynu hamulcowego w garażu. :hahaha:
_________________
Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i
 
 
 
krzaq4 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Dołączył: 15 Kwi 2015
Posty: 76
Skąd: Opole
Wysłany: 23 Lut 2016, 08:37   XR2i by McLfan / XrKa podejście nr 2

McLfan napisał/a:
Aaaaa, z tego miejsca serdeczne pozdrowienia i podziękowania dla Krzaq4'a za basen z płynu hamulcowego w garażu. :hahaha:


HAHA :D nie ma za co ;p Na swoje usprawiedliwienie mogę tylko dodać, że nabroiłem nie będąc nawet na miejscu :P
_________________
rst conversion in progress
 
 
McLfan 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 199
Skąd: Opole
Wysłany: 2 Kwi 2016, 14:54   XR2i by McLfan / XrKa podejście nr 2

W związku z umówioną wizytą o blacharza w sprawie wymiany progów, pozdejmowałem poszerzenia. I... także tego. Do robienia też dwa nadkola. Prawy tył dziurawy na wylot, choć spod nakładki nic nie wystawało. Lewy przód tez do roboty. Wymienię pewnie całe nadkole, bo jest ono dość sfatygowane, głęboka rysa z wgniotką itd.
Lewego tyłu nie ściągałem całkiem, tylko tyle, ile będzie konieczne nagiąć sierpa do wymiany progu, bo był robiony na klej za czasów a1topgear'a razem z wlewem i póki co nie widać najmniejszych oznak konieczności zaglądania tam. Zabezpieczenie od środka wygląda bardzo ładnie.
_________________
Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i
 
 
 
McLfan 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 199
Skąd: Opole
Wysłany: 3 Maj 2016, 20:51   XR2i by McLfan / XrKa podejście nr 2

W międzyczasie 1 maja zwiozłem od Kuby z Bydgoszczy motorownię z osprzętem i skrzynią do XRki. Trasa bez problemów. A dziś z kolei Mondeusz odmówił ładowania i wylądował na A4 na lawecie. :P
_________________
Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK3] XRka McLfan'a
McLfan Nasze auta 109 6 Paź 2013, 17:36
kuba87
Brak nowych postów [MK3] Sprzegło podejście 2 ...
Gość Mechanika 7 26 Sty 2009, 02:27
diodalodz
Brak nowych postów [MK3] Alternator podejście drugie.
kamil wolski Elektryka 35 25 Sie 2009, 22:47
diodalodz
Brak nowych postów [MK3] 1,1i -> 1,3i C by McLfan
McLfan Nasze auta 35 8 Sty 2012, 20:47
McLfan
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [MK3] McLfan Calypso
McLfan Archiwum 50 26 Lip 2011, 23:44
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.