XR2i by McLfan / XrKa podejście nr 2 |
Autor |
Wiadomość |
krzaq4
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 76 Skąd: Opole
|
Wysłany: 11 Lut 2016, 21:35 XR2i by McLfan / XrKa podejście nr 2
|
|
|
a nie za małe ciśnienie na baniakach ? Arek wspominał coś o 10,5 - 11 |
_________________ rst conversion in progress |
|
|
|
 |
a1topgear

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 11 Lut 2016, 21:43 XR2i by McLfan / XrKa podejście nr 2
|
|
|
Istotnie, mierzyliśmy przy sprzedaży i na cylindrze nr 2, było ciśnienie ok 10. Nie wiem jak sytuacja się ma na dzień dzisiejszy. |
_________________ HyHy:)
 |
|
|
|
 |
krzaq4
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 76 Skąd: Opole
|
Wysłany: 11 Lut 2016, 22:08 XR2i by McLfan / XrKa podejście nr 2
|
|
|
To ten osprzęt na spodzie z 1.4 fajny przyrost robi A my tu tak sobie dywagujemy o tym silniku, nikogo ukrzyżować nie chcieliśmy |
_________________ rst conversion in progress |
|
|
|
 |
profi

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: S
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 33 Dołączył: 03 Paź 2008 Posty: 391 Skąd: Opole/ Gliwice
|
Wysłany: 12 Lut 2016, 15:27 XR2i by McLfan / XrKa podejście nr 2
|
|
|
Arek, pakuj RST, wiesz gdzie go szukać |
_________________ 1. Ford Fiesta Mk1 różowa strzała
2. Ford Fiesta Mk3 1.8D biała=> sprzedana =>rozbita
3. Daewoo Lanos 1.5 => sprzedany
4. Ford Orion 1.8D => golimy się nim
5. Ford Fiesta Mk1 czerwona =>dawca
6. Opel Vectra 2.0 + LPG => urwany tłok
7. Ford Focus 1.6 16v => dupowóz |
|
|
|
 |
McLfan

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 199 Skąd: Opole
|
Wysłany: 22 Lut 2016, 19:07 XR2i by McLfan / XrKa podejście nr 2
|
|
|
Podziałało się. Hamulce tył cały komplet plus łożyska wymienione, bębny pomalowane na czarno. Odpowietrzony, nie bez przygód, dziad. Teraz czekam na aku z Corsy mej lubej aż się naładuje, bo XRkowy jej odstąpiłem, gdy jej zaliczył zgon w mrozy.
Aaaaa, z tego miejsca serdeczne pozdrowienia i podziękowania dla Krzaq4'a za basen z płynu hamulcowego w garażu. |
_________________ Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i |
|
|
|
 |
krzaq4
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Dołączył: 15 Kwi 2015 Posty: 76 Skąd: Opole
|
Wysłany: 23 Lut 2016, 08:37 XR2i by McLfan / XrKa podejście nr 2
|
|
|
McLfan napisał/a: | Aaaaa, z tego miejsca serdeczne pozdrowienia i podziękowania dla Krzaq4'a za basen z płynu hamulcowego w garażu. |
HAHA nie ma za co ;p Na swoje usprawiedliwienie mogę tylko dodać, że nabroiłem nie będąc nawet na miejscu |
_________________ rst conversion in progress |
|
|
|
 |
McLfan

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 199 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2 Kwi 2016, 14:54 XR2i by McLfan / XrKa podejście nr 2
|
|
|
W związku z umówioną wizytą o blacharza w sprawie wymiany progów, pozdejmowałem poszerzenia. I... także tego. Do robienia też dwa nadkola. Prawy tył dziurawy na wylot, choć spod nakładki nic nie wystawało. Lewy przód tez do roboty. Wymienię pewnie całe nadkole, bo jest ono dość sfatygowane, głęboka rysa z wgniotką itd.
Lewego tyłu nie ściągałem całkiem, tylko tyle, ile będzie konieczne nagiąć sierpa do wymiany progu, bo był robiony na klej za czasów a1topgear'a razem z wlewem i póki co nie widać najmniejszych oznak konieczności zaglądania tam. Zabezpieczenie od środka wygląda bardzo ładnie. |
_________________ Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i |
|
|
|
 |
McLfan

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Arkadiusz
Wiek: 37 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 199 Skąd: Opole
|
Wysłany: 3 Maj 2016, 20:51 XR2i by McLfan / XrKa podejście nr 2
|
|
|
W międzyczasie 1 maja zwiozłem od Kuby z Bydgoszczy motorownię z osprzętem i skrzynią do XRki. Trasa bez problemów. A dziś z kolei Mondeusz odmówił ładowania i wylądował na A4 na lawecie. |
_________________ Fiesta 1,3i Calypso
Fiesta 1,1i -> 1,3i C
Fiesta 1,6i 8V XR2i |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.