Dziwne klepanie |
Autor |
Wiadomość |
'bijacz
Model: Ford Fiesta Mk6`04
Wersja: Sport
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Kamil
Dołączył: 17 Mar 2015 Posty: 53 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 28 Gru 2016, 22:20 Dziwne klepanie
|
|
|
Witam, mianowicie problem polega na klepaniu silnika, na zimnym dość głośno słychać, na rozgrzanym silniku również, znajomy powiedział mi, że klepią zawory i są do wymiany popychacze, co sądzicie? |
_________________ Piszę poprawnie po polsku.
|
|
|
|
|
__darek___
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 31 Gru 2016 Posty: 6 Skąd: internet
|
Wysłany: 31 Gru 2016, 21:25
|
|
|
A ile masz przejechane km . Ja mam 150 tsc i jest to pewne bo kupiłem nową i u mnie po 146 tsc km też było przeraźliwe stukanie ale powód był nie zaworów czy wtrysków a kola pasowego na wale .Pisałem już o tym na innym temacie. Mnie się wydaje że zawory to raczej błędna diagnoza co ma się z nimi stać chyba że masz 500 tsc km przejechane . |
|
|
|
|
'bijacz
Model: Ford Fiesta Mk6`04
Wersja: Sport
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Kamil
Dołączył: 17 Mar 2015 Posty: 53 Skąd: Gubin
|
|
|
|
|
__darek___
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 31 Gru 2016 Posty: 6 Skąd: internet
|
Wysłany: 2 Sty 2017, 13:50
|
|
|
No powiem kolego tak . Trochę masz więcej tych kilometrów najechane ale to dalej mi mówi że darcie głowicy to ostateczność po wyeliminowaniu wszystkich powodów bo to poważna już robota. A takie kilometry to jeszcze nie tragedia ja kiedyś w CC 900 tyle zrobiłem , a poza tym to one mają samo regulatory . Z tego co mi wiadomo to w pompie nie ma co stukać ja najpierw bym ściągnął pasek aby wykluczyć koło pasowe czy koła pompy czy inne to niewielka robota ja u mnie tak zrobiłem i okazało się do wymiany koło na wale bo stukało przy zimnym i przy gorącym zaczęło nagle potem się na chwile na jeden msc uspokoiło aby w końcu co raz bardziej stukać .Potem to bym sprawdził wtryski bo może walić a na końcu głowica ,ale zrozum ja tego stukania nie słyszę to doradzam tylko na przypuszczenia.
Ale pomyśl proszę czy było wymieniane koło na wale bo w fordach ponoć koło 150 tsc wytrzymują i do wymiany . Zaznaczam że ja mam 1.4 TDCI .Powodzonka. |
|
|
|
|
MaxStone
Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: L
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 45 Dołączył: 05 Lut 2017 Posty: 9 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25 Lut 2017, 13:36
|
|
|
Po tym, jak moja była ślubna zabrała moją "czerwoną szczałę" 1.4 Tdci, i pojeździła nią całą zimę (tuż po zdaniu prawka na benzynowych japońskich kosiarkach), stwierdziła, że silnik klepie i cyka... Cena 2000 pln - wymiana całego układu rozrządu - wałków, dźwigienek, popychaczy i co tam jeszcze jest. Po robocie silnik cichutki i troszkę żwawszy. Ja prędzej wymieniłbym cały silnik, niż bawił się w generalny remont góry silnika, ale to już jest moja czerwona szczała tylko na kwitach. Teraz zarżnęła turbo - ale to inna bajka. Przebieg około 270 000 km. |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.