|
regulacja gaźnika weber 32tl3 |
Autor |
Wiadomość |
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 12 Sty 2017, 22:03 regulacja gaźnika weber 32tl3
|
|
|
Czy ktoś posiada jakieś materiały dot gaźnika wymienionego w temacie? Pacjent to corsa a 1.0. Zgasł podczas jazdy, zalewa świece w ekspresowym tempie, aż kolektorze ssącym stoi paliwo.
Nie chce go rozbierać po omacku i przydałoby się jakieś sam-naprawiam czy cuś |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17 Sty 2017, 17:38
|
|
|
dziurawy pływak albo uszkodzony zawór iglicowy. Nie trzeba ksiazki. |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 17 Sty 2017, 18:11
|
|
|
diodalodz, rozebrałem go. Pływak nie tonie(sprawdzane w wodzie wg jakiegośtam manuala), zawór zamyka, śmieci brak. Jedyne co sie nie zgadza, to pływak opada do za niskiej pozycji. Ksiązka mówi 37mm, ja miałem z 42-43mm. Pozycja górna, zamykająca iglice wg ksiązki ma być 23.5-24mm, a ja mam ~26mm. Czyli powinna sie zamykać z niższym stanem paliwa niż zakładał producent.
Spróbuje podać mu paliwo na stole i zobacze, czy coś mi będzie kapać
edit: na jakimś forum motocyklowym wyczytalem, że nawet jeżeli na stole dmuchne i iglica tego powietrza nie przepuści, to podczas pracy paliwo i tak może sie przedostawać |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|