[MK7] Jakub [1.6 Tdci Titanium 2010r.] Recaro [Wrocław |
Autor |
Wiadomość |
ichevonb
Model: Ford Fiesta Mk8`20
Wersja: ST-Line
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31 Dołączył: 16 Sty 2017 Posty: 29 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16 Sty 2017, 20:59 [MK7] Jakub [1.6 Tdci Titanium 2010r.] Recaro [Wrocław
|
|
|
1. NICK: Ichevonb
2. IMIĘ: Jakub
3. MODEL: Fiesta
4. WERSJA: Titanium
5. ROCZNIK: MK7 2010
6. SILNIK: 1.6 Tdci ( aktualnie 114 KM i 255Nm )
7. OPIS AUTA:
- keyless z przyciskiem start,
- elektryczne szyby z tyłu i z przodu,
- automatyczna klimatyzacja,
- tempomat,
- światła soczewkowe,
- elektryczne lusterka,
- podgrzewana przednia szyba i lusterka,
- podgrzewane siedzenia,
- ambient lights,
- monohromatyczne lusterko wsteczne,
- komputer pokładowy,
- automatyczne wycieraczki i reflektory,
- czujniki parkowania,
- przyciemniane tylne szyby,
- sportowy tylny spoiler i dyfuzor,
8. DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne:
- A więc wizualnie wstawiłem do mojej fiesty siedzenia recaro z wersji st - podgrzewanie siedzeń działa bez problemu ale trochę się namęczyłem aby wszystko podpiąć,
- W kabinie wstawiłem tunel środkowy z podłokietnikiem z wersji poliftowej bo koszmarnie mi go brakowało.
- Jako zimówki - Felgi to MSW 85 na licencji OZ RACING 16 calowe, mają lekko bronzowaty kolor razem z oponami michelin alpin 5. Letnie to fordowskie czarne felgi 17 calowe z oponami michelin pilot sport.
- Obszyta kierownica, perforowana skóra po bokach a gładka na dole i górze, ciekawie wyszło też jej spłaszczenie i dorobienie lekko bicepsów dzięki czemu trzyma się ją całkiem przyjemnie.
- Myślę że do podpunktu wizualnie mogę zaliczyć też tłumik.
- Zamontowałem ledowe h7 w soczewkach - są o niebo lepsze od halogenów, granica światła i cienia jest naprawde dobra
- Czarna podsufitka razem z czarnymi poszyciami słupków, przednie A pillars z fiesty ST, pozostałe B i C potraktowane plasti dipem i o dziwo wyglada to jak oryginalne czarne plastiki.
- Chlapacze Rally Armor
b. mechaniczne:
- W zawieszeniu zmieniłem fabryczne na sprężyny i teleskopy firmy Bilstein, dzięki czemu udało się ją ładnie obniżyć. Robią fajny cały zestaw dla fiesty ( Bilstein B14 )
- Dodałem też dolot firmy J1 Automotive, dźwięk się troche poprawił dzięki temu zbiegowi.
- Chip Tuning przy nowym dolocie udało sie uzyskać w sumie 24Km i 50Nm, pomogło to ożywić tego dieselka
- Dodałem przycisk on/off kontroli trakcji
c. audio:
d. inne:
9. PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
a. wizualne:
b. mechaniczne: na razie brak pomysłów
c. audio:
d. inne:
10. ZDJĘCIA AUTA
|
Ostatnio zmieniony przez ichevonb 8 Sty 2018, 20:22, w całości zmieniany 14 razy |
|
|
|
|
lucasz
Model: Ford Fiesta Mk7`14
Wersja: ST
Silnik: ST 220
Imię: Lukasz
Dołączył: 31 Paź 2016 Posty: 13 Skąd: Wawa/Soton
|
Wysłany: 18 Sty 2017, 00:08
|
|
|
Autko naprawdę bardzo fajnie się prezentuje siedzenia super popracuj jeszcze nad wnętrzem bo te srebrne wstawki średnia tam pasują.
Szkoda tylko że to diesel :( a nie chociaż by 1.6 z zetec S |
_________________ Aktualnie: Ford Fiesta ST180
i żonki: Ford StreetKa Luxury
|
|
|
|
|
ichevonb
Model: Ford Fiesta Mk8`20
Wersja: ST-Line
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31 Dołączył: 16 Sty 2017 Posty: 29 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18 Sty 2017, 00:50
|
|
|
lucasz napisał/a: | Autko naprawdę bardzo fajnie się prezentuje siedzenia super popracuj jeszcze nad wnętrzem bo te srebrne wstawki średnia tam pasują.
Szkoda tylko że to diesel :( a nie chociaż by 1.6 z zetec S |
Dzieki wielkie mialo byc st jak Twoj ale na chwile obecna nie mam wlasnego garazu i stwierdzilem ze szkoda nowego autka by bylo i balbym sie je zostawiac gdziekolwiek, wnetrze masz racje i trzeba dopracowac |
|
|
|
|
lucasz
Model: Ford Fiesta Mk7`14
Wersja: ST
Silnik: ST 220
Imię: Lukasz
Dołączył: 31 Paź 2016 Posty: 13 Skąd: Wawa/Soton
|
Wysłany: 19 Sty 2017, 04:26
|
|
|
To tylko trzymać kciuki do tego być miał daszek I zakupił to wspaniałe auto nie mam dużego doświadczenia ale paroma autami po 200-300koni jeździłem i tak zwinnej bestii to nie prowadziłem typowy gokart |
_________________ Aktualnie: Ford Fiesta ST180
i żonki: Ford StreetKa Luxury
|
|
|
|
|
71_Damian
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Wiek: 24 Dołączył: 07 Mar 2016 Posty: 14 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19 Lut 2017, 20:29
|
|
|
Zacna Fieścina, niezłe wyposażenie Też jesteś z Wrocławia? |
|
|
|
|
ichevonb
Model: Ford Fiesta Mk8`20
Wersja: ST-Line
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31 Dołączył: 16 Sty 2017 Posty: 29 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19 Lut 2017, 20:38
|
|
|
71_Damian napisał/a: | Zacna Fieścina, niezłe wyposażenie Też jesteś z Wrocławia? |
Dziekuje tak aktualnie mieszkam we Wroclawiu |
|
|
|
|
ichevonb
Model: Ford Fiesta Mk8`20
Wersja: ST-Line
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31 Dołączył: 16 Sty 2017 Posty: 29 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12 Paź 2017, 12:06
|
|
|
Cześć
Dodana w końcu czarna podsufitka i czarne plastiki poszycia słupków, przednie to oryginalne plastiki z fiesty ST (odkryłem wspaniałą kopalnie części do STków w postaci firmy przerabiających je na rajdówki) udało się zdobyć pachnącą nowością podsufitkę. Z racji braku praktycznie części czarnych z wersji 5d ST line na rynku, boczne B i tylne C słupki pokryłem dla próby plasti dipem i mile zaskoczył mnie rezultat ponieważ uzyskałem efekt jak oryginalne czarne plastiki.
Planuje dodanie chlapaczy coś w stylu rally armor etc
|
|
|
|
|
Michal85
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`15
Wersja: ST
Silnik: 1.6EcoBoost/200KM
Imię: Michał
Wiek: 38 Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 45 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13 Paź 2017, 08:20
|
|
|
Nieźle zrobiony samochód. Też mam ledy w nocy jest duża różnica, mod na plus, ale widzę że wersja przed liftowa ma trochę inną linię odcięcia. |
_________________
|
|
|
|
|
ichevonb
Model: Ford Fiesta Mk8`20
Wersja: ST-Line
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31 Dołączył: 16 Sty 2017 Posty: 29 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13 Paź 2017, 08:35
|
|
|
Michal85 napisał/a: | Nieźle zrobiony samochód. Też mam ledy w nocy jest duża różnica, mod na plus, ale widzę że wersja przed liftowa ma trochę inną linię odcięcia. |
Tak, faktycznie ma inne linie, jednak troszke sie roznia te reflektory aktualnie wstawione sa inne ledy z philipsa i jest jeszcze lepiej ale do halogenow nie ma nawet porownania |
|
|
|
|
ichevonb
Model: Ford Fiesta Mk8`20
Wersja: ST-Line
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31 Dołączył: 16 Sty 2017 Posty: 29 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 14 Gru 2017, 20:13
|
|
|
Zima idzie więc zdecydowałem się dołożyć przycisk on/off kontroli trakcji. Jak sie okazuje wiązka jest w pojeździe, ukryta za plastikami Wystarczy dokupić przycisk, dokopać się do wiązki i podłączyć. Działa bez problemu z podświetleniem etc
Czekam na dostawe chlapaczy Rally Armour z USA, jeśli jest ktoś zainteresowany jak je zamontować etc to mogę porobić pare zdjęć jak tylko przyjdą |
|
|
|
|
iwo128
Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Ghia
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Wiek: 28 Dołączył: 01 Maj 2017 Posty: 8 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: 21 Gru 2017, 09:39
|
|
|
Widzę, że idziemy w tym samy kierunku z modami Twoja wersja fiesty ma seryjnie 90 czy 95hp?. Zastanawiam się nad zrobieniem chipa, chociaż mi odradzono przez stałą geometrię turbiny. Jak sytuacja wygląda u Ciebie?.
Btw. ciężko dostać ten przycisk od ESP |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1094 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 21 Gru 2017, 10:10
|
|
|
iwo128 napisał/a: | Zastanawiam się nad zrobieniem chipa, chociaż mi odradzono przez stałą geometrię turbiny. |
A co ma wspólnego jedno z drugim? |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
iwo128
Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Ghia
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Wiek: 28 Dołączył: 01 Maj 2017 Posty: 8 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: 21 Gru 2017, 21:30
|
|
|
Nie wiem, dlatego też pytam |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1094 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 21 Gru 2017, 21:49
|
|
|
Rodzaj turbiny ma się nijak do chipa. |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
ichevonb
Model: Ford Fiesta Mk8`20
Wersja: ST-Line
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31 Dołączył: 16 Sty 2017 Posty: 29 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24 Gru 2017, 15:42
|
|
|
iwo128 napisał/a: | Widzę, że idziemy w tym samy kierunku z modami Twoja wersja fiesty ma seryjnie 90 czy 95hp?. Zastanawiam się nad zrobieniem chipa, chociaż mi odradzono przez stałą geometrię turbiny. Jak sytuacja wygląda u Ciebie?.
Btw. ciężko dostać ten przycisk od ESP |
Hej, faktycznie Twoja turbina nie ma nic wspólnego z chipem Oryginalnie miala 90 chociaż przy pierwszych testach wychodziło 97, po zmianach jest 114. Spalanie nie wzrosło jakoś szczególnie, miasto to jakies 6,5l średnia. Autostrada 140km/h - kolo 6l, trasa 80-90km/h - 4l ( )
jeśli chodzi o przycisk to faktycznie pojawia sie raz na jakis czas, jak szukasz na allegro to przegladaj oferty pod nazwą "przycisk fiesta mk7", "przełącznik fiesta mk7" i niestety recznie je przeglądaj bo sami nie wiedzą co sprzedają. Musi mieć taki znaczek esp z autem jak wyżej na zdjęciach bo inne mają różniące się kolejność pinów i raczej ciężko aby działały
BTW - CHlapacze Rally Armour już są i jestem w trakcie ich montowania :
|
|
|
|
|
ichevonb
Model: Ford Fiesta Mk8`20
Wersja: ST-Line
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31 Dołączył: 16 Sty 2017 Posty: 29 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 8 Sty 2018, 20:24
|
|
|
Troszke pracy przy założeniu chlapaczy było ale efekt mi się podoba
|
|
|
|
|
kamiluek
Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Kamil
Wiek: 28 Dołączył: 02 Sty 2018 Posty: 57 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25 Sty 2018, 12:58
|
|
|
ichevonb,
Piękna Fiesta, niestety mój budżet pozwolił jedynie na zadbany egzemplarz pięciodrzwiowego Sporta z silnikiem 1.6 120 KM i malutkim przebiegiem jak na wiek bo tylko 65000 km.
I teraz zaczynam myśleć o jakiś modyfikacjach. Jeśli możesz podpowiedz mi kilka spraw:
1.) U kogo przerabiałeś kierownice i ile za nią zapłaciłeś ? Jest świetnie obszyta i pogrubiona !
2.) Czy musiałeś robić dziury w lampie aby wsadzić LEDy czy wszystko pasuje plug&play ?
3.) Zmieniałeś tłumik czy dokładałeś końcówki tylko i wyłącznie ? Trzeba było przerabiać mocowanie czy idealnie minąłeś się ze zderzakiem ?
4.) Czy żeby dołożyć ESP-off musiałeś rozebrać tunel środkowy czy tylko wyciągnąłeś zaślepkę tą na karty i wydostałeś wtyczkę ?
5.) Jak dużo pracy było z dołożeniem tunelu środkowego z polifta - też chciałbym dołożyć oryginalny podłokietnik !
Pozdrawiam ! |
|
|
|
|
ichevonb
Model: Ford Fiesta Mk8`20
Wersja: ST-Line
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31 Dołączył: 16 Sty 2017 Posty: 29 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26 Sty 2018, 19:15
|
|
|
kamiluek napisał/a: | ichevonb,
Piękna Fiesta, niestety mój budżet pozwolił jedynie na zadbany egzemplarz pięciodrzwiowego Sporta z silnikiem 1.6 120 KM i malutkim przebiegiem jak na wiek bo tylko 65000 km.
I teraz zaczynam myśleć o jakiś modyfikacjach. Jeśli możesz podpowiedz mi kilka spraw:
1.) U kogo przerabiałeś kierownice i ile za nią zapłaciłeś ? Jest świetnie obszyta i pogrubiona !
2.) Czy musiałeś robić dziury w lampie aby wsadzić LEDy czy wszystko pasuje plug&play ?
3.) Zmieniałeś tłumik czy dokładałeś końcówki tylko i wyłącznie ? Trzeba było przerabiać mocowanie czy idealnie minąłeś się ze zderzakiem ?
4.) Czy żeby dołożyć ESP-off musiałeś rozebrać tunel środkowy czy tylko wyciągnąłeś zaślepkę tą na karty i wydostałeś wtyczkę ?
5.) Jak dużo pracy było z dołożeniem tunelu środkowego z polifta - też chciałbym dołożyć oryginalny podłokietnik !
Pozdrawiam ! |
Hej, jeśli chodzi o ad1. to kierownice zrobili chłopaki z: https://www.facebook.com/...66316680228122/
ad2. Wsadzając ledy nie trzeba modyfikować lamp poza wycięciem dziur w gumowych oslonach, warto to zrobic na wymiar aby zachować ich szczelność, jest to bardzo proste.
ad3. dodawałem tłumik cały, był dedykowany więc łatwo poszło
ad4. Niestety ale trzeba było wyciągnać cały plastik ten srebrny ponieważ inaczej nie da sie wyciągnąć tego holdera na karty a sama wtyczka jest przytwierdzona specjalnym klipsem. Ale spokojnie trwa to 5 min najlepiej przy pomocy plastikowych narzędzi do ich demontażu.
Jeśli chodzi o ptk 5 to jest to bardzo proste, ściągasz stary tunel ( odkręcasz pare śrubek ) i montujesz nowy, jest on czarniejszy od innych plastików w przedlifcie ale nie widac tego w ogóle. Podświetlenie do kubków podpiąłem do wiązki od oświetlenia ambient które było fabrycznie po prawej stronie deski rozdzielczej ( bierzesz + od tej wiązki sam a minus któryś gdzieś pod tunelem środkowym ) dzięki czemu ładnie się przyciemnia i swieci tak mocno jak trzeba w zależności od oświetlenia otoczenia ( w dzień w ogóle ).
Jak będziesz chciał jakieś fotki czy szersze wyjaśnienia to daj znać.
Pozdro |
|
|
|
|
kamiluek
Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Kamil
Wiek: 28 Dołączył: 02 Sty 2018 Posty: 57 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27 Sty 2018, 11:16
|
|
|
Bardzo dziękuję za odpowiedź ichevonb,
ad.2) Pewnie poczekam aż padnie któraś z obecnych H7 Night Breaker i wtedy pójdę w kierunku LEDów
ad.3) Zakładałeś tłumik dedykowany do TDCi czy generalnie do MK7 ? Jeśli możesz to podeślij model.
ad.4) Zrobię chyba gdy już się wezmę za ad.5) żeby całość zrobić za jednym zamachem.
I wreszcie dzięki wielkie za namiar na kogoś od kierownicy
Pozdrawiam ! |
|
|
|
|
ichevonb
Model: Ford Fiesta Mk8`20
Wersja: ST-Line
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 31 Dołączył: 16 Sty 2017 Posty: 29 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 29 Sty 2018, 09:48
|
|
|
kamiluek napisał/a: | ad.3) Zakładałeś tłumik dedykowany do TDCi czy generalnie do MK7 ? Jeśli możesz to podeślij model. | generalnie do mk7 ze "sportowym" dyfuzorem jak w zetecach, kurcze kupiłem go w UK nie za bardzo pamiętam model. Poszukam potem jaka to firma ale to raczej czysto kosmetyczny zabieg w tym przypadku.
Jeśli chodzi o ledy to też przesiadałem się z Night Breakerów i jest olbrzymia różnica między ledami a halogenami, ale warto zainwestować w droższe bo znacznie dłużej trzymają i masz gwarancje na 2 lata - w razie czego odsyłasz wadliwą i dostajesz nową za free.
Jeśli chodzi i przycisk ESP to najlepiej już teraz zacznij polować na allegro bo ciężko go zdobyć. Jest dużo z poliftów ale nie działają z mk7 przedliftem
A co do kiero to naprawde ich polecam bo mają świetną jakość. Do tej pory nie widać po mojej śladu używania (chodź zaznaczam że o środek dbam aż zbyt pedantycznie )
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|