| 
| 
   
      | 
 
 
 
 
	
			| zmiana silnika na 1.6 zetec z escorta |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Lis 2017,  10:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | nie no. wszystkie silvery miały tak samo czujnik wału. Niezależnie czy rozruch z przodu czy z tyłu. 
 Ps, tą łape to dobrze tam przyspawaj, bo już jedna wyrwana była. Nie wiem, czy mk4 i wyzej nei maja tam ciutke cieńszej blachy z powodu braku mocowania
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | jankelz78   
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: C
 Silnik: 1.8D/60KM
 Dołączył: 31 Paź 2017
 Posty: 12
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Lis 2017,  16:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | Spoko, akurat na spawaniu się qmam, blachy 20pare lat lecze, ciut gorzej na mechanice   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | jankelz78   
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: C
 Silnik: 1.8D/60KM
 Dołączył: 31 Paź 2017
 Posty: 12
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Lis 2017,  10:39 |   
 |  
               | 
 |  
               |   
 
   Pod maską prawie ogarnięte, decha wrzucona, kable na tył jeszcze, mechanizmy szyb na el. z korbotronika i pare pierdółów
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
 
 
 
       
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści. |  |  |