| Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 22 Maj 2013,  17:49
 | [MK3] Moje (nie)szczęście RS1800 | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | bobson   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Andrzej
 Wiek: 37
 Dołączył: 27 Lut 2010
 Posty: 806
 Skąd: Złotów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Lis 2019,  09:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ale HEL ma jedną przewagę, można zamówić w pomarańczowej koszulce  Jednak z drugiej strony jest droższy. 
 Bobson - dzięki, ale już od kilku lat mam założony zestaw 260mm z RS2000, tylko przyszła pora na wymianę elementów eksploatacyjnych, tym bardziej, że tył to już całkiem zdechł
   
 A ten tył z Foki to P&P podchodzi? Chociaż w sumie jakoś bardzo mi nie brakuje hamowania, jak wszystko jest sprawne.
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez blood_brother 28 Lis 2019,  09:44, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bobson   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Andrzej
 Wiek: 37
 Dołączył: 27 Lut 2010
 Posty: 806
 Skąd: Złotów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Lis 2019,  09:42 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | blood_brother napisał/a: |  	  | Ale HEL ma jedną przewagę, można zamówić w pomarańczowej koszulce  Jednak z drugiej strony jest droższy. 
 Bobson - dzięki, ale już od kilku lat mam założony zestaw 260mm z RS2000, tylko przyszła pora na wymianę elementów eksploatacyjnych, tym bardziej, że tył to już całkiem zdechł
   | 
 
 A to jak tak to tym bardziej pomyśl nad swapem tyłu na Focusa mk1.
 |  
				| _________________ Fiesta XR2i ITB
 Rally Ford's - Warsztat Bobsona
 www.ford-tech.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mały   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Michał
 Wiek: 34
 Dołączył: 09 Wrz 2014
 Posty: 543
 Skąd: Witkowice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Lis 2019,  23:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | Bobson z czego bedziesz montowal te 300mm?  jak duza felga przy nich wtedy?:-) a tak przy okazji, ile ew wolasz za ten przod z fiesty mk6? |  
				| _________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luk-90   Prince of Tor Kielce 2014
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: SuperS
 Silnik: ST 170
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Lut 2009
 Posty: 2600
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Lis 2019,  20:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | Oplot dobra rzecz, hamulce z foki nie są plagendplej do belki fiesty i trzeba wyrzeźbić linke hamulcową na oczko, a nie na bębenek, nie ruszałbym tego jak masz sprawne wszystko |  
				| _________________ ==>  Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
   
 Tekst roku 	  | Cytat: |  	  | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bobson   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Andrzej
 Wiek: 37
 Dołączył: 27 Lut 2010
 Posty: 806
 Skąd: Złotów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Lis 2019,  08:51 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | luk-90 napisał/a: |  	  | Oplot dobra rzecz, hamulce z foki nie są plagendplej do belki fiesty i trzeba wyrzeźbić linke hamulcową na oczko, a nie na bębenek, nie ruszałbym tego jak masz sprawne wszystko | 
 
 Dokładnie, trzeba rozwiercić bodajże jeden otwór, a linka pasuje od RS2000 (mam ją w garażu więc mogę podać nr).
 Ewentualnie zmieniasz belkę na taką z mk5 i wtedy już pasuje wsio p&p i sama belka jest sztywniejsza.
 |  
				| _________________ Fiesta XR2i ITB
 Rally Ford's - Warsztat Bobsona
 www.ford-tech.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Lis 2019,  17:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | Chyba zostanę jednak przy seryjnych bębnach  Powiedzcie mi tylko, czy zestaw 203mm od Escorta będzie w pełni pasował do Fiesty? Znaleźć komplet stricte do Fiesty wcale nie jest łatwo, a do Escorta trochę tego jest. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luk-90   Prince of Tor Kielce 2014
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: SuperS
 Silnik: ST 170
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Lut 2009
 Posty: 2600
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Lis 2019,  18:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie mam bladego pojęcia w kwestii kompatybilności zestawu bębnowego między escortem i fiestą, na logikę powinno być być to samo, ale wiele razy już logika zawiodła jeżeli chodzi o Forda   |  
				| _________________ ==>  Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
   
 Tekst roku 	  | Cytat: |  	  | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Gru 2019,  15:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzień dobry, paliwo załatane to teraz zaczęła ciec chyba nagrzewnica, a przynajmniej na jej obudowie pojawił się płyn w śladowych ilościach. Czy jest nikła szansa, że to jakiś wąż czy muszę całą nagrzewnicę wymieniać? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Gru 2019,  17:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | 20 minut roboty, wymień całą |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luk-90   Prince of Tor Kielce 2014
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: SuperS
 Silnik: ST 170
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Lut 2009
 Posty: 2600
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Gru 2019,  22:22 |   
 |  
               | 
 |  
               | jest szansa, że wąż się ułożył pod opaską i zaczyna puszczać, choć oczywiście nagrzewnica też może zdechnąć |  
				| _________________ ==>  Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
   
 Tekst roku 	  | Cytat: |  	  | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Gru 2019,  14:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dostałem się do nagrzewnicy. Udało mi się nawet ułamać tylko jeden zaczep. Niestety nagrzewnica wydaje się być szczelna, ale że mam nową to włożę nową na wszelki wypadek. Wydaje mi się, że zmęczył się wąż między nagrzewnicą, a termostatem. Wiecie może gdzie dostanę takowy? Na razie uciąłem końcówkę i złożę to na nowych cybantach. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Gru 2019,  19:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | bier, prawie darmo dają   |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Gru 2019,  23:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | Znalazłem jeden. We Włoszech, na jakimś dziwnym portalu, chyba aukcyjnym, za 50€ z przesyłką. https://picclick.it/Manicotto-speciale-acqua-riscaldamento-alla-valvola-termostatica-303033583537.html
 Dopatrzyłem też, że ten zestaw Samco, którego i tak nie kupię, bo drogo, akurat nie ma węża, który mi jest potrzebny.
 Znalazłem za to taki zestaw, który ma wąż mi potrzebny, ale to wciąż sporo za dużo. Ale za dodatkowe 20€ można dostać pomarańczowy
   https://roosemotorsport.co.uk/ford-fiesta-rs1800i-1-8l-ancillary-silicone-hose-kit.html
 Także na razie liczę, że obcięcie końcówki i nowe cybanty rozwiążą problem.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Sty 2020,  15:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzień dobry, czy wentylatory chłodnicy wraz z obudową były różne, w zależności od silnika, czy wszystko to samo? 
 Chyba, że da się w sensowny sposób wymienić łożysko w wentylatorze?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Sty 2020,  17:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | silnik ogólnie jest nierozbieralny, były różne obudowy i śmigiełka, ale silniczki chyba te same. siknij mu oddrdzewiaczem po łożyskach to ucichnie |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kenczorf   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Grzegorz
 Wiek: 40
 Dołączył: 12 Kwi 2007
 Posty: 1874
 Skąd: Tarnów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Sty 2020,  17:52 |   
 |  
               | 
 |  
               | Napewno? Wydje mi się, że ten z Rski był wydajniejszy niż w 1.1. Napewno inaczej to wyglądało. Ja zmieniałem przy swapie |  
				| _________________ Cichociemna
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Sty 2020,  17:54 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | kenczorf napisał/a: |  	  | Napewno? Wydje mi się, że ten z Rski był wydajniejszy niż w 1.1. Napewno inaczej to wyglądało. Ja zmieniałem przy swapie | 
 dlatego napisałem że chyba te same, ale pewności nie mam
 |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Sty 2020,  10:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kupiłem w końcu taki jak był, 7-mio łopatkowy. Są jeszcze 5-cio i 6-cio łopatkowe, ale w sumie nie wiem, który jest najwydajniejszy   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |