| Przesunięty przez: szynszyl 30 Mar 2014,  20:00
 | Silnik : wymiana 1.1 na 1.3 | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Adamm [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Sie 2004,  15:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | No wlasie i tu jest problem bo nawet jesli wszystko inne podejdzie w co raczej watpie to zostaje kwestia gazu :(  ale to moge sie dowiedziec u gazwonikow. Wy moje drogie misie powiedzcie mi czy przekladka z 1.3i na 1.6 to duzo zmian czy wystarczy zmiana samego silnika ze skrzynia??
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | .mat. [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Sie 2004,  17:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | uwaga uwaga :] zgłębiłem troche temat. jeżeli chcesz wywalićwtrysk i wsadzić gaźnik,to poprostu odkręcasz gaźniczek wtryskowy i przykręcasz normalny gaźnik i koniec :] jeszcze trzebabedzie jakośzaślepić kabelki od elektroniki podpiąćdo zaworku odcięcia paliwa w gaźniku i bedzie śmigać,nawet kolektor ssący na 99% podejdzie,może jedynie dziura w nim być troche za mała,ale pilnik da rade
   
 ja zaniedługo z mojego 1.1 mk2 bede robił hybryde wmontuje kilka części z escorta 1.3 92 i mam w planie osiągnąć 1.3 pojemności,do tego założe głowice gla z fiesty mk1 i zapłon elektroniczny:] z fiesty:],cały wydech bedzie mk2 natomiast jeszcze nie wiem co bedzie zasilaćtego potwora w mieszanke :>
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Zawisza2000 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Sie 2004,  18:00 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Adamm napisał/a: |  	  | No wlasie i tu jest problem bo nawet jesli wszystko inne podejdzie w co raczej watpie to zostaje kwestia gazu :(  ale to moge sie dowiedziec u gazwonikow. | 
 
 Hmm, u mnie leży centralka od gazu do gaźnika z kablami. Bo ja zmieniałem z gaznikowego na wtryskowy i musialem zmienic centralke
 Daj znac, to sie dogadamy!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sie 2004,  06:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | WITam... Centralka z wtrysku idealnie się nadaje do gażnikowca... wymaga tylko lekkiego tuningu...
 |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | widelec [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sie 2004,  07:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | czyli co w 1.3 , 1.4 , 1.6 bylo wszystko to samo poza silnikami chodzi mi  np: o polosie ?? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | .mat. [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sie 2004,  12:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | ee.1.6 miał mocniejsze półosie,skrzynie zależy,czasem 1.4 miał taką jak 1.3 czasem jak 1.6 zależnie od mocy chyba,bo były 71km i 75km |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | widelec [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Sie 2004,  12:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | czyli jak mam to slabsze 1,4 i skrzynia jest jak w 1,3 to musze przy wymianie silnika na 1,6 wymienic skrzynie,polosie i co pewnie za tym idzie cale McPersony ?? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | van81 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Sie 2004,  00:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeśli się okaże że żę masz tą skrzynke z połosiami słąbszą... no to będziesz musiał ją wymienić ...a McPersony po co ?? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | widelec [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Sie 2004,  09:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | no nie wiem....... w Kadecie tak bylo ze jak sie zmienialo na np:1,8 to tez trzeba bylo wymienic bo polosie byly grubsze i cos tam nie pasowalo |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Lemur [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Sie 2004,  10:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czy mi się zdawało, czy gdzieś na forum przeczytałem, że zmiana silnika jest bardziej opłacalna niż kapitalka? Nie mogę tego znaleźć. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Rafał32 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Sie 2004,  13:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | raczej tak, mój mechanik remont kapitalny silnika materiały plus robocizna podsumował na 3500, chyba za tą cenę mozna kupić cały silnik tylko pozostaje pytanie w jakim stanie? Czy aby nie gorszym? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Adamm [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Sie 2004,  17:06 |   
 |  
               | 
 |  
               | ja juz nie raz wspomnialem mialem za 1000 zl silnik 1.4i sprowadzony z niemiec (ale go zaje...... razem z autem ktore go wiozlo) w dobrym stanie doliczyc trzeba teraz do tego wymiane paska rozrzadu i uszczelek plynow rejstracje i podniesienie ewentualnie ubezpieczenia plus montarz silnika to da nam cos ok 2000 moze 2500 a moze nawet mniej w kazdym razie golym okiem widac ze taniej   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.