  
                  
                   | 
                            
          
         		       
      
 
 
    
     
	
		Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 3 Maj 2006,  12:13		 | 
	
			CVH , XR2 , Podniesienie Mocy w 1.6 , remont | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 pvzon  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Wiek: 44  Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Sie 2005,  09:02   CVH , XR2 , Podniesienie Mocy w 1.6 , remont
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               w poniedziałek zaczynam remont silnika w racingu.obróciła się panewka więc wał idzie do szlifu, głowice trzeba splanować, wymienić panewki i pierścienie.Mam pytanie co można zrobić przy okazji ,żeby zwiększyć moc tego silnika. Przypominam ,że jest to 1.6 cvh.
 
aha i jaki olej radzicie zastosować po remoncie? | 
             
						
				_________________ 1.1 clx rally
 
www.flmg.pl | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 23 Cze 2006,  18:30, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Lokmen  		  
		 
         Zeus
 
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Sie 2005,  09:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | no poza mocnym splanowaniem głowicy można sie pobawić w polerke kanałów dolotowych i wydechowych, oraz wydech 4-2-1 i wydajniejszym gaźniku i nic poza tym | 
             
						
				_________________
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Qzyn  		  
		 
         
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk5`00 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Wiek: 46  Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Sie 2005,  14:30   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Planowanie glowicy bez lepszego walka daje znikome efekty. Jednak mimo wszystko mozesz to juz wykonac razem z wygladzeniem i powiekszeniem kanalow dolotowych (bron boze dolotow nie poleruj!!!). Wyloty tez wygladz i powieksz nieco i te mozesz podpolerowac. Ja w CVH glowice zdjalem milimetr. Nie wiem jakie masz zasilanie ale bardzo by pomogly gazniki webera dwugardzielowe. Mozesz odlezyc troche kolo zamachowe. w kanalach podetnij prowadnice zaworowe tak zeby nie wystawaly a konczyly sie na sciance zaworu. Wypoleruj zawory i dotrzyj je na nowo. Jesli wydechy beda nadpalone lekko to daj zrobic na nowo katy na nich i wtedy dotrzyj. 
 
Idealny bylby dobry walek rozrzadu sportowy ale o takie ciezko - moze ja bede mial pod koniec roku cos do sprzedania. 
 
Kurcze tak na szybko nic mi do glowy nie przychodzi wiecej. Jakby co to pytaj dalej    | 
             
						
				_________________ "Mission impossible" rozpoczęta    | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 pvzon  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.8i16V/130KM 
                  Wiek: 44  Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Sie 2005,  21:29   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | silnik jest zasilany dwugardzielowym weberem. Orientujesz się Qzyn jak jest z wałakami w anglii bo siedzi tam mój koleś i jak coś to może mi kupić. | 
             
						
				_________________ 1.1 clx rally
 
www.flmg.pl | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Qzyn  		  
		 
         
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk5`00 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6i/104KM 
                  Wiek: 46  Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Sie 2005,  09:14   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jak masz kontakty w anglii to stary wal tam jak w dym    A ja cie na przelomie roku wykorzystam    Walki kosztuja tamw porownaniu ze swiatkiem smieszne pieniadze a Angole to jedni z lpeszych tunerow Fordow. Polecam strone www.burtonpower.com albo www.burtonpower.co.uk juz dokladnie nie pamietam    Walki kosztuja tam w okolicach 800zł. Jest jednak jedno ale... Zeby mocny walek dobrze pracowal to musisz miec do niego twardsze sprezyny, sportowe popychacze (iedalnie by bylo jakbys dopadl mechaniczne) i regulowane kolo paska rozrzadu. Mozesz to kupic tam jako "Kit" ale cena wynosi wtedy ok 1500zł.  Jesli bys sie decydowal to polecam ci walek CVH 33. 
 
 
[ Dodano: Czw Sie 11, 2005 11:32 am ]
 
Jest jeszcze jedna opcja. Byc moze bede mial do sprzedania walek z takiej dosc rzadkiej wersji 115 konnej. To wlasnie ta fiesta jezdzila na mechanicznych popychaczach i jeszcze nie wiem czy sam go bede wkladal czy nie. Jesli nie to bedzie u mnie lezal ten walek - jest troche ostrzejszy od serii i bede mial tez w zapasie twardsze sprezyny zaworowe. | 
             
						
				_________________ "Mission impossible" rozpoczęta    | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
 
       
   
 
 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.  
   
    |    | 
 
 
 |